من و تو

روزمره گی های خسته کننده من

1395/5/25 10:39
نویسنده : رها
805 بازدید
اشتراک گذاری

خوبه که هنوز نیومدی کوچولو

خوبه که تو این زندگی نیستی

خوبه که نیستی تا من بخوام غصه تو رو هم بخورم

زندگیم الان اصلا رو روال نیست واقعا با تمام احساساتم دلم نمیخواد باشی

 

تا چند وقت قبل همش میگفتم کاش تو بیای ولی الان میخوام من بیام پیشت

واقعا اینجا خبری نیست

اینجا هیچی نیست

اینجا چیز قشنگی وجود نداره

اینجا همه چی مصنوعی شده

عشق و زندگی و دوست داشتن ها همیشه گی نیست

پول جای خودش و به همه چی داده و منم که خسته خستم - داغون داغون

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هنرمند
9 آبان 95 16:25
برای زندگی… قانون مهربانی بگذاریم..! هرکه اخم کند جریمه اش لبخند و هرکه لبخند بزند پاداشش ، عشق باشد قانون مهربانی ، پاداش و مجازاتش شیرین است ........................................ سلام و عرض ادب
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد