من و تو

روز مره گیهای من

1393/1/19 17:21
نویسنده : رها
322 بازدید
اشتراک گذاری

همتون و دوس دارم و یه عالمه بهتون احترام میذارم دوستای خوبم

همتون و  تک به تک ______ قلبقلبقلبقلبقلب

 

راستش این چند وقت
اینترنت شرکت ،  سایت نی نی وبلاگ و لود نمیکرد و منم نمیتونستم بیام و عکسای کوچولوهای خوشگلتون و ببینم و حال شما دوستای گلم و  بپرسم

مدیریته سایتم که دیگه غر زدنای من واسش تکراری شده و مشکلم و حل نمیکنه
منم به ناچار رو بردم به نعمت زیبای خداوندی ____ یعنی : عادت ____

دیروز خونمون و بالاخره تحویل گرفتیم

اما کلی کار داره هنوز : کابینت و رنگ  و کاغذ دیواری و کمد و همه چی خلاصه

______________________________

مامانم میگه نفرین دو سر داره - که یه سرش طرف مقابل و میگیره و یکیش هم ممکنه خودت و بگیره

واسه همین منم نمیخوام باعث و بانیه  کسی و که زندگیم و دگرگون کرده نفرین کنم

اما ته دلم میگه - بگم :  گیر کنه تو گلوش زبان

 

----------------------------------------------------

به هر حال : دیگه باید همه چی و فراموش کنم ، چون اتفاقیه که افتاده و کاری از دست کسی بر نمیاد

_____________________________



دیگه ... دیگه اینکه همه چی داره میگذره و من دارم دفتر خاطراتم و مرور میکنم که امسال چه کارایی کردیم

میبینم ، از اوله سال یه عالمه کار مفید انجام دادیم و اشک ریختیم و خندیدیم
اما تعداد خنده هامون بیشتر بوده شکر خدا
هر چند که بعضیا نذاشتن ، اما در کل خوب بود و شکر خدا

یواش یواش هم که داریم به ولنتاین نزدیک میشیم و من نمیخوام هیچ کاری بکنم عصبانی ایندفعه نوبت همسریه که بخواد ابراز احساسات کنه و من به همین قانعم نیشخند

 

دیگه دیگه ...
همین دیگه
بازم میگم همتون و دوس دارم و یه عالمه میبوسمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سعیده مامان آنیسا
16 بهمن 92 18:56
منم باور کنم آیاامان از دست تو
رها
پاسخ
دیگه دیگه
مائده
16 بهمن 92 19:08
مبارک باشه خونه ی جدید رها جون ایشالله به سلامتی همه کاراتو تا قبل از عید انجام میدی و با خوشحالی سال نو اونجایی دیگه عزیزکم واااااااااااااااای امان از دست تو ایشالله همیشه خنده هات بیشتر و بیشتر بشن اگه م گریه کردی از سر شوق باشه
رها
پاسخ
عزیزم م م مرسی از دعای قشنگت ایشا... همه صاب خونه شن در کنار ما
مامان آیسو وآیسا
16 بهمن 92 20:03
خیلی بد شده که!!!!دلمان برای نظرات همیشگی ومهربونیات تنگ شده''' بعدم فیلمهای سینمایی رهایی هم که هم چنان ادامه داررررره راستی عکس از خونه نو هم یادت نرره لطفابرا رهای مهربووون دیدی فراموشت نکردم
رها
پاسخ
چشم عزیزم منم شدید دلتنگتونم
شادی
16 بهمن 92 22:05
ایشالله همه چیز به خوب و خوشی پیش بره عزیزم.
رها
پاسخ
ممنون دوست خوبم - ایشا...
مامان تینا و رایان
16 بهمن 92 23:33
رها جون تو نمیتونی نفرینش کنی من که میتونم الهی خدا به روز سیااه بنشوندش الهی خیر نبینه همین بلاها سر خودش هم بیاد به قول رشتی ها "تخته سر بنم" در مورد قسمت خنده دار ماجرا مگه مجبوری اول صبحی خودتو لوس کنی؟ در مورد خونه هم مبااااررکککککککککه بچه هاتو توش بفرستی خونه بخت در مورد ولنتاین یه چیزی تو چنته داشته باش که سورپرایزت کرد دست خالی نباشی
رها
پاسخ
در مورد اولی دمت گرم شادی جون ، کلی حال کردم با نظرت در مورد دومی هم نظری ندارم در مورد سومی هم حتما ، ایشا... تا اون موقع میریم خونه خودمون و ولنتاین و اونجا جشن میگیریم چهارمی هم خیلی ماهی
مامان سهند و سپهر
17 بهمن 92 10:50
وای رها نمیدونی چقدر خندیدم باز همه همکارام منو نیگا کردن دختر این پدرشوهریت هم کشته شما رو ها خب نمیدید زیر میز رفتین وای عزیزم خیلی خندیدم از این ماجرا. رها خیلی باحالی باورکن. در مورد بقیه نوشته هات هم حس خوبی بهم دست داد . خدارو شکر که این دو نعمت عادت و فراموشی با گذر زمان رو به ما انسانها داد... میبوسمت خوشگل خانم
رها
پاسخ
نه بابا پدر شوهرم اصلا ملاحضه این چیزا رو نمیکنه کلا عادتشه ، منم دیگه عادت کردم - تازه اینجوری دوس داشتنی تر هم هست بعدشم نخند دختر ، همکارات میبینن و لو میری تو محله کارت
sodabeh
17 بهمن 92 13:38
سلام رهای جونم خونتونم مبارک ایشاالله ازش خوش استفاده کنی ایشاالله خونتونم هم آماده بشه راحت میشی منم دوستت دارم رهایی راستی تو دوسم نداری لینک وبلاگمو تو لیستت نیست
رها
پاسخ
چرا عزیزم شنبه حتما لینکت میکنم یادم میره
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 6:26
دوووووووووست دارم
رها
پاسخ
ببوس از صورت مااهه دخترمون ببخش که نمیتونم واست نظر بذارم ، اما همیشه پیگیره صفحه ات هستم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد