من و تو

قندیل

1393/1/19 17:21
نویسنده : رها
605 بازدید
اشتراک گذاری

فک میکنین این عکسه چیه واقعا

بعدا نوشت :

پنج شنبه که از شرکت درومدم - طبق معمول هر هفته سیام اومد دنبالم که بریم واسه ناهار

تو ماشین داشتیم روزامون و مرور میکردیم واز کارایی که خدا خواست و خوب انجام شد و 
اینکه خونه و تحویل گرفتیم و اینکه کارای بانکیش دیگه تموم شد و ما میتونیم وسایلامون و جمع کنیم و یواش یواش نقل مکان کنیم حرف میزدیم و میخندیدیم
جوری که من گفتم سیام امروز که این مساله بانکی هم حل شد ، تا یه مدت باید دیگه به هیچی فکر نکنیم و با تایید همسری پیش میرفتیم که بریم ناهار بخوریم

تلفن زنگ زد و مدیر ساختمونی که ما خریدیم زنگ زد که کجایین ، خودتون و برسونین که خونتون قندیل زده

من تعجب

سیام عصبانی

ما متفکر 

مگه میشه ، آخه قندیل چیه دیگه 
چه قد باید آب رفته باشه که طرف بخواد بگه قندیل زده
اصلا از کجا آب اومده

تا برسیم کلی سئوال ذهنمون و در گیر کرده بود

_____________________________________
هیچی دیگه چشمتون  روز بد نبینه ، همین که رسیدیم با این صحنه مواجه شدیم و بدو بدو رفتیم بالا

همین که در و من باز کردم و پام و گذاشتم تو راهرو ، با ضربه پام ، آب همه جا پخش شد و من فک کنم حتما اون لحظه قیافم دیدنی بود

سیامکم بدو بدو دنباله فلکه آب مبگشت که ببنده و مگه فلکه پیدا میشد
خلاصه ، هیچی دیگه ، چشمتون روز بد نبینه
همه جای خونه و  اندازه 20 سانت  آب گرفته بود و تو اتاق خواب که استخری درس شده بود 

مستاجر قبلی که خدا بگم چی کارش نکنه ،  پکیج و خاموش کرده و آبه پکیج و نبسته ، آبم که یخ کرده
رادیاته اتاق خواب و ترکونده و آب همه جای خونه و گرفته

__________________________________

سیام و فرستادم بره خونه خواهر شوهرم که تی و  خاک انداز و هر چی که میتونه بیاره
بعدشم خودم آب و با خاک انداز هول میدادم تو  حموم و سیامم با تی میفرستاد سمت من

همه آب و همینجوری خالی کردیم و  رفتیم از بابام بخاری گرفتیم و آوردیم نصب کردیم و  واسه ناهار _ شب _ رفتیم خونه .

طبقه پایینیه ما ، مستاجرش تازه رفته و کسی اونجا نیست ، طفلکی فک کنم خونش داغون شده

__________________________________
سیامک خیلی ناراحت بود و منم که تاحالا همچین چیزی ندیده بودم ، خنده ام میومد و راستش بیشتر خنده ام هم واسه این بود که ما آخرش کی میتونیم یکم به آرامش برسیم 

به هر حال تنها  توجیهی که میتونست مارو آروم کنه این بود که آب روشناییه و خدا رو شکر که اتفاقه بدتر از اینی رخ نداد 

حالا من این توجیح و هی ی ی ی ی به سیام انتقال میدادم که یکم آروم شه نیشخند

چاره چیه 
به هر حال باید یکیمون اون یکی و آروم کنه دیگه سبز
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان ستاره
18 بهمن 92 21:47
قندیل بسته شده در لبه آپارتمان شما احتمال زیاد خودت سالمی رها جون مطمئنی قندیل نبستی عکاسیت حرف نداره عزیزم
رها
پاسخ
خودم که سالمم الان تو صفحم میگم اینا چیه عکاسیمم آره خوبه
مائده
19 بهمن 92 7:53
خورشید سپهر رهبری پیداشد احیا گر فقه جعفری پیداشد تبریک به مهدی که به عالم امشب رخسار امام عسگری پیداشد . . . میلاد یازدهمین حجت خداوند، پیام آور آیینه و روشنی، بر شما مبارک باد... .....................
رها
پاسخ
مرسی که بهم سر میزنی هنوز مائده جونم خیلی ماهی
مامان نگار
19 بهمن 92 9:19
رهایی نکنه این خونه قندیل بسته خونه توئه ..
رها
پاسخ
مریم جونم الان مینویسم تو صفحم که این چیه بعدشم راجع به خصوصیت : من تو شرکت از هیچ وبلاگی نمیتونم نظر بدم ، چون آنتی ویروسه اینجا اجازه این کار و نمیده راجع به نفرین هم راس میگی ، جملت خیلی قشنگ بود همیشه یادم میمونه به قول توام روزای خوب میرسه بالاخره و این روزامونم تموم میشه منم خیلی دوست دارم - هم تو رو هم اون کوچولوی باهوشت و
سهیلا مامان آیسا
19 بهمن 92 10:06
یه ساختمون قندیل بسته.سقف خونه ما هم اینجوری شده. رها جون چطوری؟هنوز مشکلت حل نشده؟
رها
پاسخ
کدوم یکی و میگی والا انقد تعدادش زیاد شده که خودمم نمیدونم به کدوم فک کنم فعلا دیگه داریم عادت میکنیم و یکی یکی حل میکنیم
مامان سهند و سپهر
19 بهمن 92 10:16
رها
پاسخ
مامان سهند و سپهر
19 بهمن 92 10:23
چقدر پراتفاق شده زندگیت رها جونی از اینهمه تنوع حالشو ببر فقط جدی هم که اب روشناییه ایشالا که خیر باشه براتون ولی عجب اوضاعی بوده هاااااااا بنده خدا طبقه پایینی! اینم ماجرای جدید رهایی
رها
پاسخ
پر اتفااااااااااااااق که یه کلمه اشه دیگه منم دارم آب بندی میشم محکمه محکم واقعا هم ایشا... که خیر باشه - تا ببینیم چی میشه
خاله پارمیدا
19 بهمن 92 13:07
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥ آپم خوشحالم میکنی اگه بیای و نظر بدی
رها
پاسخ
اومدم بهتون سر زدم ، اما بابت نظر فعلا شرمنده بعدا حتما میام و نظر میذارم واستون از رو گله دخترتون کنین
sodabeh
19 بهمن 92 13:58
سلام رهاي جونم واي خونتون قنديل شده چي شد يه دفعه خدا به خير كنه از دست اين مستاجر قبلي رفتي تميزش كردي ايشاالله دلخوش ازش استفاده كني به هرحال مبارك باشه عزيزم
رها
پاسخ
سودابه جون صفحه ات و میخونم شمالی هستی ؟ عزیزم من عاشق میرزا قاسمی هستم ، اما بدونه گوچه امیدوارم همیشه موفق باشی ببخش کهنمیتونم تو صفحت نظر بدم ، تو محله کارم نمیتونم نظر بذارم واسه کسی
مامان تینا و رایان
19 بهمن 92 16:06
ای وای خاک عالم خدا جون دیگه این همه مصیبت بود اینم هوار کردی سر رها جونم؟ خدا نگذره ازش..نمیشه شکایت کرد ؟چه ادمهای بیشعوری پیدا میشن به خدا
رها
پاسخ
نه بابا شاید جون از کی شکایت کنیم ، مستاجره که رفته ، ماام که نمیشناسیمش الان فقط منتظریم همسایه پایینی بیاد و یقه مارو بگیره که خونم و داغون کردی میبینی تو رو خدا شادی جون این و دیگه نمیدونم کجای دلم بذارمش
اسماء♥مامانِ فسقل♥
19 بهمن 92 17:15
واااااااااااااااااای آخه چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟؟؟؟؟ خستع نباشیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
رها
پاسخ
مرسی اسما جون چرا شو من که نمیدونم
مامان آیسو وآیسا
19 بهمن 92 17:38
وای چه بددددددددددددددددددددددد عجب ادمهای بی مسولیتی پیدا میشن تو این دنیا بمیرم واست مهربووووووووووون
رها
پاسخ
وای عزیزم خدا نکنه ، تو چرا بمیری اونایی که دوست ندارن بمیرن عزیزم من که دیگه سفت و سخت شدم این چیزا روم اثر نمیذاره
افسانه مامان هیچکس!
19 بهمن 92 20:57
باز خدارو شکر کن که خونتون خالی بوده! پارسال اتفاق بدتری برای من افتاد.شب که خوابیده بودیم آب پکیج خالی شده بود و صبح بیدار شدیم دیدیم تمام آشپزخانه و پذیرایی رو آب گرفته و پایه های مبل تو آبه و کلی مکافات دیگه
رها
پاسخ
وااااای اون دیگه فاجعه است واقعا خدا نکنه دیگه واسه من اینجوری بشه تا همینجاشم بسسمه
تا ابددونفره
19 بهمن 92 21:11
سلام عزیزمرها جون تو این چند روز سرما شوفاژ ای زیادی ترکیدنعیب نداره پیش می یاد دیگه
رها
پاسخ
آره ، پیشامده دیگه ، پیش میاد
مامان هيراد
19 بهمن 92 21:29
واي عزيزم خيلي سختي كشيدي اما بقول خودت اب روشناييه مخصوصا كه يخ زده هم باشه
رها
پاسخ
آره یه روشناییه یخ زده بازم شکرش
مامان سویل
19 بهمن 92 22:45
واااااااااااااااااااااااااای چه کاریه؟؟؟؟؟؟؟؟ رهاجون من بودم سکته رو زده بودم حالا خوبه خندت گرفته بازم اشکالی نداره مواظب خودت باش عزیزم
رها
پاسخ
عزیزم مقابله اتفاقایی که این چند وقت واسه ما رخ داده این یکی خنده داره
مامان نگار
20 بهمن 92 9:57
رها جون از این اتفاقا زیاد می افته.خودتو ناراحت نکن .دو سه سال پیش ما رفته بودیم شهرستان عروسی .وسط عروسی همسایه زنگ زده کجایید؟سریع خودتونو برسونید آب خونتون رو ورداشته .فکرشو بکن دلواپسی فرش و وسایل چوبی رو داشتم .الانم حال تو رو خوب می فهمم .اما خوبه که توش وسیله نداشتید
رها
پاسخ
وای وای اونم خیلی بده الانم تنها نگرانیه ما همسایه طبقه چهاره که خونه نیست و معلوم نیست چه بلایی سر خونشون اومده فک کنم بیاد و یقه مارو بگیره بعدا
sodabeh
20 بهمن 92 11:50
سلام جيگر اشكالي نداره فدات شم من هميشه وبلاگت ميام يه سر بهتون ميزنم قربونت برم من اصلا غذاهاي شمالي دوست ندارم خودمم هم شمالي هستم همه ميرزا قاسمي خيلي دوست دارن اما من دوست ندارم راستي امروز سالگرد عقدمونه
رها
پاسخ
ای جونم عزیزم مبارکه ایشا... صد ها سال با خوبی و خوشی با هم زندگی کنین
مامان سهند و سپهر
20 بهمن 92 13:52
میگم حالا از کجا ریخته بود بیرون پنجره ها که اینحور قندیل بسته رهایی؟
رها
پاسخ
اون طبقه بالا که سالمه واسه ماست از زمین اومده رو سقفه طبقه پایینیه ما اون که کاملا یخ زده واسه همسایه پایینیه احتمالا تا حالا دیوارشون کلا نابود شده
sodabeh
20 بهمن 92 14:34
فداي داري جيگر ازخدا ميخوام يه ني ني بهت بده ايشاالله
رها
پاسخ
فدات شم عزیزم مرسی
مامان آنیسا سعیده
20 بهمن 92 15:01
حالا اگه من بودم زمین و زمان رو به هم میریختم پست جدید دارم بیا
رها
پاسخ
من نمیتونم واست نظر بذارم عکسات خیلی قشنگن اون سه تا ماه تولد هم خیلی باحاله بعدا اگه تو خونه اومدم نت میام و واسه صفحت نظر میذارم حتمااا ببوس از رو آنیسای گلم
مامان كياراد
20 بهمن 92 23:28
خيلي جالب بود و از همه بهتر تفسيرت از قنديل آفرين به اين روحيه مثبت
رها
پاسخ
مرسی که بهم سر میزنی دوست خوبم بابت روحیه هم ، باید همینجوری هممون زندگی کنیم واگرنه تو این زمونه ناجور که هر لحظه ممکنه یه اتفاقی واست داشته باشه ، میتونه داغونت کنه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 6:23
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
رها
پاسخ
خیلی قشنگ بود ، خوشم اومد ، ممنون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 6:25
خداروشكر كه خونتون رو تحويل گرفتين..... واي من اگه جات بودم رها ميشدم..... خواهر خدا خونتون رو با بركتش (اب) پركرده اين خونه براتون خوش قدم و پر روزيه مطمئن باش بزار واردش بشين به حرفم ميرسي
رها
پاسخ
نه من عصبی نمیشم آخه عصبی هم بشم کاریه که شده ، دیگه از دسته من هیچ کار دیگه ای ساخته نیست ایشا... که خونه خوبی باشه و آرامش و بهمون بده
مامان نگار
21 بهمن 92 9:41
وقتی اومد بگو ما صاحب آینده ایم نبودیم که اختیار داشته باشیم .مستاجر رو می شناسی برو یقه بگیر نمی شناسی صاحب قبلی رو بفرست یقه مستاجر بی ملاحضه اش رو بگیره وهمینجوری پاسش بده تا خسته بشه
رها
پاسخ
آره اتفاقا منم دیروز داشتم به سیام میگفتم که اگه اومد بهش بگه به ما ربطی نداره ، آخه تو این سه روز این قندیلام آب نمیشن که اثرش بره و زبونه ماام دراز تر باشه
شادی
22 بهمن 92 14:07
ای خدا از دست بعضی آدمها. ایشالله که خیره . خوبه آدم توی هر شرایطی بتونه نیمه پر لیوان رو ببینه.
رها
پاسخ
آره ما آدما به همین امیدا و همین نیمه پره لیوان دلمون خوشه
مامان ستاره
24 بهمن 92 21:55
عجب حکایتی شد این خونه شما .... انشاالله هر چه زودتر خشک شه خیلی ناراحت شدم .... راستی تو نظر قبلی شوخی کردم ناراحت نشی گلم آخه فکر نمی کردم اینقدر مسئله جدی باشه .... آخه آدم نمی دونه به بعضی از این مستاجر های بی فکر چی بگه که این همه دردسر درست می کنن
رها
پاسخ
نه بابا ناراحت چرا اصلا یادم نیس چی و هم میگی کلی میبوسمت ستاره جونم ببخش که نمیتونم واست نظر بذارم ، اما قول میدم در اولین فرصت که شد بیام و واست کلی نظر بدم یه عالمه دوست دارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 21:15
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
رها
پاسخ
مرسی عزیزم که من و فراموش نمیکنی
مامان نگار
26 بهمن 92 7:58
سلام رهایی بازم که رفتی و خبری ازت نشد بابا بیا یه خبر بده و برو .کجایی دوست خوبم
رها
پاسخ
مریم م م م م م م م م رمزززززززززززززززززززززززز دادی واسه صفحه ات قبلیه چرا باز نشد دختر نگران شدم بدو بیا به من رمز بده زود باش
مامان فرنيا
26 بهمن 92 14:12
واااااااااااااااااااي واقعا سخته من اگه بودم الان ديوانه شده بودم عاليه اينقدر روحيه ات بالاست و تونستي همسرت را دلداري بدي انشالله همه چيز درست ميشه
رها
پاسخ
ایشا... که همیشه همه چی به خوبی حل شه مرسی که بهم نظر میدی تن تن من نمیتونم نظر بدم ، لطفا ناراحت نشو و به نظر دادنات ادامه بده کوچولوی خوشگله مو فرفریت و هم ببوس
مامان سویل و اراز
27 بهمن 92 1:03
رها جون اولش این مطلبو که خوندم گفتم وااااااااا بنگاهی رو مثلا چرا زنگ زده به خاطر چند تا شاخه قندیل ولی بعدش دقت کردم دیدم پنجره های بغلی قندیل ندارن خلاصه که دوست عزیزم هیچ دوست ندارم اون لحظه ای که در و وا میکنی و با اون صحنه مواجه میشی به جات بودم خیلی سخته و اعصاب خورد کنه انشالله که خونه جدیدتون پر باشه از روزهای شادی و خنده و به زودی با قدمهای یه نینی مزین بشه
رها
پاسخ
آره خیلی صحنه بدی بود اما شانس آوردم خونه خالی بود و زیاد غصه نخوردم به هر حال به خیر گذشت و خدا رو شکر همه چی خوب داره پیش میره راستی کوچولوهای نازت و کن
مامان ستاره
28 بهمن 92 1:13
عزیز دلم من بدون هیچ چشم داشتی نظر میذارم چون دوستت دارم و انتظاری هم ندارم ازت که بیای و برام نظر بزاری گلم .... هر کی میاد قدمش رو چشمم خیلی لطف داره به من و هر کی هم مشکلی داره و نمی تونه باز هم من دوستش دارم عزیزم و هیچ انتظاری از کسی ندارم پس خودتو ناراحت نکن جیگر
رها
پاسخ
خیلی خوبی ستاره جونم یه عالمه ه ه ه ه ه ه میبوسمت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد