من و تو

ممنونم ازت خدا جون

1392/5/28 9:47
نویسنده : رها
557 بازدید
اشتراک گذاری

خدا خیلی بزرگه و من خیلی دوسش دارم و به خاطر همه داده و نداده هاش شکرگذارشم 
میدونی مامانی 

بعضی وقتا یه جوری دلم میگیره ، یه جوری بی دلیل دلم ناراحته
میگم  کاش بودی ، بغلت میکردم ، نگات میکردم و بهت عشق میدادم 

دیروز قرص خوردم که نیای  از دیروز کلی حالم به هم میخوره ، کاش میشد این حالتم به خاطر نگه داشتنت بود نه نبودنت  

دلم خیلی گرفته عزیزم ، دلم واسه وجودت تنگ شده ، واسه بوی قشنگت ، واسه بغل کردنت
دلم خیلی میخوادت  

میخوام یاد بگیری آدما بعضی وقتا بعضی چیزایی و که دوس دارن و ممکنه از دست بدن و بعد از مدت ها خدا یه چیزی و بهشون بده که اون و دوس داشته باشن _ مثل بابا سیامک تو که من بدستش آوردم 

خدا خیلی بزرگه و من خیلی دوسش دارم و به خاطر همه داده و نداده هاش شکرگذارشم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
18 تیر 92 12:11
وایییییییییییییییییییییییییی
همه پست ها داره رمز دار میشه
وما رمز نداریم
آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


رمز میخوای یعنی ی ی ی؟
مامی کیارش
20 تیر 92 10:18
یه پیشنهاد:
این وبلاگو واسه خودت private کن دیگه یه دفه!!!!!! ... یعنی چی آخه همه چی رمز داره.......


ها ها خوب بود
راس میگیااا ، ای ول شیوایی ، فک خوبیه
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
21 تیر 92 12:39
یعنی رمز میخوام


منم رمز میخواااااااااااااااااام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد