من و تو

پرده

1393/2/31 10:15
نویسنده : رها
337 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من 

یه کار بدی کردم که عذاب وجدان داره خفه ام میکنه 

دیروز اومدن پرده خونه رو نصب کردن و من با کلی ذوق رفتم خونه 
همین که در و وا کردم دیدم اصلا شاله کنار پرده امون و دوس ندارم ، عینه بچه ها شروع کردم غر زدن و زودی طاقت 
نیاوردم و زنگ زدم سیام غمگین

از سیام همچین سلیغه ای بعیید بود و من کلا تعجب کردم که این و کی انتخاب کرده 
هی بهش گفتم و گفتم و گفتم 
تا بعد از حرفام بهم گفت : رها من فک میکردم میتونم خوشحالت کنم ولی دیدم اینجوری نشد 
اگه دوس نداری عوضش میکنم 
همون موقع انگار کوبید رو کلم و کلی شرمنده شدم و گفتم نه خوبه ، عادت میکنم 
بعد که گوشی و قطع کردم دیدم اصلا عادت کردنی نیست و اصلا دوسش ندارم 

بی خیال شدم و گفتم هر چه باداباد - یه مدت میمونه بعد مجبور میشم قبولش کنم 
شب که سیام اومد کلی قیافه گرفته بود و انگار که خورده بود تو ذوقش ، خیلی ناراحت شدم و از رفتارم بدم اومد 
همش خواستم از دلش در بیارم و شروع کردم از پرده تعریف کردن که بهم گفت همون موقع عوضش کرده و پرده فروشه برشه یه پرده جدید و زده 
یعنی دو تا هزینه و دو تا برش و دو بار شرمنده گی
دیگه کاریش هم نمیشد کرد 
راستش ازین که گفت یه کی دیگه سفارش داده اصلا خوشحال نشدم 
از این که انقد بی جنبه بودم و زدم تو ذوقش کلی ناراحت شدم 
ولی ...
از این که حرفم واسه سیامک اهمیت داشت و نظرم واسش مهم بود خوشحال شدم 
کلا آدمای عجیبی هستیم ما خانوما 

پسندها (2)

نظرات (5)

افسانه
31 اردیبهشت 93 12:16
عزیزم بهت حق میدم. عذاب وجدان اینکه بزنی تو ذوق یکی که میخواسته خوشحالت کنه خیلی زیاده! برای منم یه بار پیش اومد و هنوز یادم نمیره اینارو گفتم عذاب وجدانت بیشتر شه
رها
پاسخ
خوبه بری تو ستاد روحیه دهی به بقیه کار کنی
مامان آنيسا
31 اردیبهشت 93 14:55
رها جون مگه خودت نرفته بودی انتخاب کنی
رها
پاسخ
نه ، آخه قرار نبود شاله کناریش و بگیریم خواسته خوشحالم کنه که اینجوری شد
مامان نگار
7 خرداد 93 10:41
معجزه ای وجود دارد که دوستی ♥ نامیده می شود و در میان دل ♥ اقامت دارد، شما نمی دانید که چگونه بوجود می آید و چگونه آغاز می شود ♥ اما شادمانی که برایتان به ارمغان می آورد همیشه موهبتی خاص می بخشد، و شما متوجه می شود که دوستی ارزشمندترین نعمت خداوند است!
رها
پاسخ
مامان شادی
13 خرداد 93 12:30
عزیزم انتخاب پرده مال خانوماست نه اقایون وقتی اجازه انتخاب بهش دادی دیگه نباید غر بزنی به نظرم کارت درست نبود البته اگه بهت بر نمی خوره ها ببخشید خودت باید میرفتی برای انتخاب
رها
پاسخ
اصلا قرار نبود که ازون کنار پرده ها بگیریم خواسته خوشحالم کنه که طفلی ناراحتم کرد
مريم
2 تیر 93 10:52
سليقه نه سليغه بعيد نه بعييد
رها
پاسخ
خخخخخخخخ سلیغه و قبول کردم اما من کلا بعیید و بعید مینویسم املام هم کلا افطظاهه تو دیگه به روم نیار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد