من و تو

تقصیره خودشه

1393/3/8 18:52
نویسنده : رها
210 بازدید
اشتراک گذاری

تازه گیا دارم احساس میکنم عاشق شدم 

احساس میکنم نمیتونم بدونه  اون زندگی کنم 

احساس میکنم هر چی که زمان میگذره وابستگیم زیاد میشه 

دیگه حتی خوابیدنم - غذا خوردنم - همه کارام و دلم میخواد با اون انجام بدم 

خیلی بده این حس 

احساس حسادت - احساس بهونه گیر شدن - احساس اینکه میخوام فقط و فقط واسه خودم باشه 

واقعا اذیتم میکنه 

هر چی زمان میگذره - هر چی میخوام یکم بهتر شم 

هر کار میکنم که بدونه اون بخوابم

بدونه اون یه غذا سفارش بدم واسه خودم و راحت غذام و بخورم 

بدونه اون ... 

اصلا نمیشه 

آخ که چه قدر بده این حس 

وقتی یکم بیشتر فکر میکنم میبینم تقصیر خودشه 

تقصیر خودشه که من انقدر دوسش دارم 

وقتی مقایسه اش میکنم با دیگران - وقتی باهام حرف میزنه - وقتی اشتباهاتش و قبول میکنه 

وقتی راجع به اشتباهات من حرف میزنه و میخواد حلشون کنه 

وقتی یک هفته و بدون هیچ دغدغه ای با هم میگذرونیم 

وقتی یواشکی میبینم که داره به دوستاش میگه که از زندگیش راضیه 

همش تقصیر خودشه 

تقصیر خودشه اگه من بهونه میگیرم و میخوام که کامل واسه من باشه 

تقصیر خودشه که نمیتونم تحمل کنم وقتش و با تی وی و نت و موبایل بگذرونه

تقصیر خودشه که وقتی موبایلش و یه دفعه جواب نمیده قاطی میکنم 

 

دلم همیشه ترس داره - ترسه از دست دادنش و ترس نبودنش و ترس اینکه یه روزی یه اتفاقی بیافته و ...

چه قدر واقعا  سخته دوست داشتن 

دلم خیلی گرفته از خودم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شهره
9 خرداد 93 0:35
وااااااااای چه بد یعنی تا این حد؟ راستشو بخوای من هم اوایل مثل تو بودم ولی بعد به دنیا اومدن دخترم وابستگیم به همسرم کمتر شد حالا با اینکه خیلی خیلی دوسش دارم عاشقشم ولی دیوونش نیستم ضمنا دلم برای حسادتها و بیقراریهای اون روزا تنگ میشه قدر این روزارو بدون
رها
پاسخ
آره میدونم که باید قدر این روزار و دونست اما ... در کل خیلی بده که همش بخوای نگران باشی
مامان آوا
9 خرداد 93 22:08
23 خرداد تولد عشقمون امام زمانه ، آرزوکن و ۵ صلوات بفرست ، هدیه کن به آقامون و این پیام رو به 5 نفر بفرست تا میلیون ها صلوات نثار آقامون بشه ، آخرین حلقه نباش هزینش فقط کپی هست ، عوضش تا روز تولدش بهت کادو میده ، بسم الله نیت کن , التماس دعا
رها
پاسخ
مامان ati
11 خرداد 93 10:21
عزیزم یکم از این وابستگی کم کن خیلی بده این احساسات تو باعث میشه عوض اینکه بهش آرامش بدی بیشتر بهش گیر بدی منم مثل تو بودم ولی الان بهترم ...گذر زمان حل میکنه مخصوصا اگه بچه بیاد درست میشی
رها
پاسخ
کاش زودتر سه سال دیگه بشه و من راحت زندگی کنم
مامان شادی
13 خرداد 93 12:32
یه بچه بیاری درست می شی خخخخخخ زیادی گیر نده مردها از این کار فراری هستنا؟از من گفتن
رها
پاسخ
میگی دیگه شادی جون تصمیم گرفتم گیر ندم ، دیروز بهم میگه چرا دیگه دوسم نداری و تحویلم نمیگیری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد