من و تو

روزمره گی ها

1393/3/18 11:27
نویسنده : رها
268 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم من جوجو کوچولوی خوشگلم 

برسامم پاش و گچ گرفتن ، شیرینکم نتونسته تحمل کنه گچش و باز کردن 

عمه فدات شه الهی 

 

اون یکی فسقلیمونم که واکسن زدن ، ماشا... هزار ماشا... تنت همیشه سالم باشه ، ماشا... بهونه گیری نمیکنی 

فدای اون چشمای درشته خوشگلت بشم من سوستوله خاله 

 

وااااای 

که چه قد اینا قشنگن ، دلم میخواست این لحظه واسه هر دوشون فدا میشدم 

الهی قربونه برسامم بشم که شیطون شده ، شیرین شده ، بلا شده 

زودی عصر شه برم ببینم چی شده واسه سام سامیه نااازم 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان آیسو وآیسا
19 خرداد 93 20:52
رها
پاسخ
یادم بنداز تو وایبر بگم بهت
مامان نگار
20 خرداد 93 10:47
رهایی چی شده برسام ؟خوبی .خیلی دلم برات تنگ شده .خدا کنه که سرم زودتر خلوت بشه .بیام یه دل سیر باهات حرف بزنم
رها
پاسخ
فداش بشم شیشه میز افتاده رو پاش قربونه اون پاهای خوشگلش بشم من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد