من و تو

روزمره گی ها

1393/5/22 14:27
نویسنده : رها
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم 

همه اونایی که این چند وقت که نبودم یادم کردن و همه اونایی که یادم نکردن 

فعلا زندگیم شکر خدا آتش بس شده 

مشکلاته بدهی حل شد و الان درگیر کارای دیگه هستیم که انشا... اونام حل شه 

تو این چند وقت هم رفتیم مشهد و شمال و کمی حال و هوامون و عوض کردیم و اومدیم 

یه اتفاقایی هم اقتاده که حالا اونارو رمزدار باید بگم 

دیگه اینکه ...

امروز اومدم شلوارم و که یه سه ماهی میشد نپوشیده بودم و بپوشم 

دیدم وااااااااااااااااااااااااااای خدا 
تنم نشد ، یعنی خیلی هم تنم نشد - فک کنم یه ده کیلو اضافه وزن آوردم که تنم نشد 

یعنی دو سایز 

ولی نمیدونم چرا اصلا مشخص نیس ، هیچی دیگه 

الان باید بازم خودم و در گیر کنم تا لاغر شم 

:( 

پسندها (2)

نظرات (5)

زندگی از آ...تا...ی
22 مرداد 93 15:21
سلام دوستان عزیزم. مدتی است که بخش مشاوره خانواده و ازدواج سایت زندگی از آ...تا...ی راه اندازی شده است. چنانچه سوالی دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخ داده شود همچنین خوشحال می شویم نظر خود را در مورد پرسش و پاسخ ها مطرح کرده و در صورت امکان تجربیات ارزشمند خود را در اختیار خوانندگان قرار دهید. با آرزوی خوشبختی برای همه ی شما عزیزان
مامان آنيسا
23 مرداد 93 15:36
سلام رها جون خوبی عزیزم زیارتت قبول باشه ایشاله که همیشه خوش باشین دوبار هم بهت زنگ زدم گوشیت خاموش بود
رها
پاسخ
سلام مرسی عزیزم نه روشنه گوشیم مرسی که بهم زنگ میزنی - خیلی ماهی
سهیلا مامان آیسا
23 مرداد 93 17:17
سلام رها جون خدا رو شکر که همه چی داره خوب پیش میره. همیشه به گردش و تفریح دوستم،بی خبر میای و میری؟؟؟ واییییییییی چاقی رو که نگو همیشه شاد باشید عزیزم
رها
پاسخ
سهیلا مامان آیسا
23 مرداد 93 17:18
راستـــــــــــــــــــــــــــــــــی ،منم رمز
رها
پاسخ
چشم شهیا جونم
مامان(ati)
23 مرداد 93 18:13
زیارت قبول عزیزم کد تازه رو من نمیدونم بهم اس کن یا تو وبلاگم بگو نوشابه و سس نخوری و شام هم نخوری عرض یه ماه 5 کیلو لاغر میشی
رها
پاسخ
شام که نمیشه نخورد رمزم چشم م م م م
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد