من و تو

ماکروفر

1393/5/26 11:11
نویسنده : رها
478 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز زنگ زدم خونه پدر شوهری و خواستم حالشون و بپرسم که دیدم شارژه شارژه 

کلی خوشحال و پر انرژی 

حالا چرا بهتون بگم 

همونطور که قبلا گفتم پدر شوهر و مادر شوهریم یه روز با هم قهر بودن و مادر شوهری اومده بود خونه ما

اون شب انگار پدر شوهری خواسته واسه خودش غذا گرم کنه که نتونسته 

واسه همین فرداش زنگ زده به سیام که میخوام ماکروفر بگیرم

دیروز دیدم رفتن ماکرو ویو گرفتن و اومدن خونه 

سیام زنگ زده به من که بابا کلی داره حال میکنه 

نون گرم کردن تو ماکرو  و کلی لذتش و بردن و کلی حال کردن

بعد سیام به مامانش میگه که مامان یه چایی دم کن و یهو ازون ور پدر شوهری میگه 
آره بذار تو ماکرو فر زود دم بکشه بغل یعنی من عاشقشونم دیگه 

خیلی ماهن این دو تا 

 

پسندها (5)

نظرات (8)

سهیلا مامان آیسا
27 مرداد 93 16:20
عزیزم،چه پدر شوهر ومادر شوهر به روزی داری رها جون
رها
پاسخ
دارن به روز میشن سهیلا جونم وااااااااای که چه قد دلم واست تنگ شده ازینجا نمیتونم بهت نظر بدم باید برم خونه شبام انقد خستم که نمیشه سر یه فرصته مناسب حتما واست نظر میذارم ببوش اون مو قشنگمون و
سهیلا مامان آیسا
29 مرداد 93 8:48
قربونت برم عزیزم،شما همه جوره عزیزی چه با نظر چه بی نظر
رها
پاسخ
فدای تو بشم من - مرسی ازت واقعا با وجود اینکه من نظر نمیذارم ولی با معرفتی
مامان سویل و آراز
29 مرداد 93 22:02
چه پدر شوهر با مزه ای دارین خدا عمر طولانی بهشون بده
رها
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان و باباي هيرادجون
31 مرداد 93 19:34
سلام گلم دلم براتون تنگ شده بود به ما هم یه سری بزن
رها
پاسخ
حتما میام راستش یه کم تنبل شدم این مدت وقتی هم میام که نمیتونم نظر بدم اما قول میدم این دفعه از خونه حتما واسه نظر بهتون سر بزنم
sodabeh
1 شهریور 93 14:19
الهي اين چه پدرشوهر داري خوشبحالت كاش منم يه پدر شوهر داشتم
رها
پاسخ
آره آدم کاش داشته باشه -خوبش و هم داشته باشه
sodabeh
1 شهریور 93 14:20
راستي رمز چي بود يادم رفت هركاري كردم باز نشده اخه سرم شلوغ بود نتونستم بهت سر بزنم خانومي
رها
پاسخ
میگم بهت سودی جون
شيرين
1 شهریور 93 15:38
سلام وايي خياي خوشماومد خيلي با مزه هستند
رها
پاسخ
آره خیلی شیرین خداییش تکن
مامان فرنيا
5 شهریور 93 14:36
سلام خوشم مياد چه پدر شوهر و مادر شوهر بانمكي داريد ميتونيد با داشتن اين دوتا هميشه شاد باشيد وبخنديد
رها
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد