من و تو

خواب

1392/7/2 11:11
نویسنده : رها
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ناز من 
دیشب اومده بودی تو خوابم ، وای نمیدونی چه حالی داشتم 
خواب دیدم یه دختر خیلی خوشگل دارم ، اسمش هم ناز گل ه ، بعد اومدم به دوستام میگم اسم دخترم ناز گل شد ، تو خوابم سنت حدود 6 - 7 سال میشدی و من داشتم نگات میکردم 

بعدشم خواب دیدم  دارم انگور میخورم ، یه عالمه انگور سبز ، بعد تو همون خوابم انگار که بیدار شده باشم ، داشتم خوابم و واسه سیام تعریف میکردم و میگفتم چون فصل انگوره تعبیر خوابم حتما خیلی خوبه
بعد خوشحال بودم که خواب انگور دیدم و خوشحال بودم که خواب تو رو دیدم بغل 
حالا وقتی بعد از این خواب اندر خواب بیدار شدم خودم تعجب کردم و انگار که تو بیداری داشتم همش و میدیدم

صبح که واسه سیام گفتم اسمت و تو خواب دیدم گفت اگه دوس داری همون و بذاریم و من گفتم نه ...
درسته که ناز گل اسم خیلی قشنگیه ولی دوس دارم اسمت به روز بااشه  که  بعدا اذیت نشی 

البته عزیز دلم ، پسر یا دختر بودنت زیاد واسم مهم نیست ، اینم فقط یه خواب بود و بس
دوس دارم هر چی که هستی سلامت باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تینا و رایان
2 مهر 92 13:02
این نازگل خانومو ببوس...عزیزم پیامت رو خوندم و خیلی هم درست میفرمایید ولی در عمل خیلی سخته ادم بخواد خودشو به بیخیالی بزنه..ولی سعی میکنم فراموش که نه درس بگیرم!
تعبیر خوابت هم خیره ایشالا..اینجا بخونش
http://tabirkhab.akairan.com/sleep/sleep/23054.html

مرسی از آدرسی که دادین
انگوری که من میخوردم ازون انگور ریز سفیدا بود که شیرینن
تعبیرش که خوبه ایشا... که خودشم خیر باشه
اسماء مامانه فسقل
3 مهر 92 0:56
آخی جونم نازی
چه خواب تو خوابی شده
ایشالله خیره عزیزم


یشا...
مرسی اسما جونه مهربونم
کارن
3 مهر 92 11:28
ایشاله که به زودی مامان بشی و یه نی نی ناز نازی تو بغلت باشه.


فدای تو دختر درسخون بشم من
مامان آيسو وآيسا
6 مهر 92 13:42
انشالله كه خيره عزيز دلم...
شايد خدا بهت ني ني داد...


فدای مامان مهربون بشم ، مرسی
عاطفه مامان الای
7 مهر 92 21:48
رها جونم حتما یه ساعت اجازه بگیر وزودتر بیا وقتی هم رسیدی پارک حتما بزنگ


باشه عاطفه جونم ، سعیم و میکنم
خیلی مشتاقم ببینمتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد