من و تو

گفتمان بین من و

1393/1/19 17:21
نویسنده : رها
359 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی خوشگلم 

شاید یکم اومدنت و به تعویق بندازیم 

شاید اصلا انقد به دراااااااز مدت ها بندازیم که دیگه خدا قهرش بگیره و بگه اصلا لازم نکرده شما نی نی داشته باشین 

اما ...

این چند وقت ما واقعا روزای سختی و گذروندیم و تا مدت ها حتما این روز ها رو خواهیم داشت 

دیشب که داشتم با سیام حرف میزدم ، کلی از تو گفت ، از من گفت ، از خودش گفت ، از اینکه زندگیمون الان انقد تو استرس هست گفت و از من معذرت خواهی کرد 

گفت دلش میخواد ده تادختر داشته باشه همشون مثل خودم لبخند منم فقط گوش میکردم و با اینکه از حرفاش لذت میبردم 

اما ته دلم میگفتم خدا نکنه که مثل من باشی 

خدا کنه که یه جور دیگه - قوی تر  ، مقاوم تر و ایستاده تر و جنگجو تر از من باشی 

کوچولوی خوشگلم ، دلم خیلی واست تنگ شده 
نه اینکه حالا بگم صرفا واسه تو ... نه ... واقعیتش اینه که دلم واسه دیدنه یه فرشته ، یه موجود آروم و بی آلایش و بی غل و غش تنگ شده

دلم میخواست بودی و میتونستی با نفسات بهم انرژی بدی

با بودنت بهم امید بیشتری بدی

با دیدنت بهم لذته بودن بدی

اما ...

زوده ، خیلی زوده واسه داشتنت ، خدام این و میدونه که هنوز تو رو بهم نمیده

خدام میدونه که ممکنه اذیت شی

خدا خیلی چیزارو میدونه که من نمیدونم ، واسه همینم تو رو بهم نمیده و منم هیچ عجله ای ندارم و نمیخوام به زور داشته باشمت

میخوام یه وقتی باشی که آروم باشم ، بابایی آروم باشه تا توام تو آرامش باشی 

فقط یه خواهش : اون بالا ها که هستی بگو یکم خدا بیشتر ازینا بیاد پایین و یکم بیشتر حواسش به ما باشه لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامانی ساره
9 بهمن 92 10:37
چه درد دلی انشاءالله که خدا هر موقع که صلاح میدونه نی نی خوشگلتونو بهتون بده
رها
پاسخ
ممنون که بهم سر زدین ببخشین منم وبلاگتون و دیدم - اما فعلا نمیتونم واستون نظر بذارم ولی بعدا که مشکل وبلاگم حل شد - حتما این کار و میکنم از لپای کوچولوی خیلی نازتون کنین
مامان نگار
9 بهمن 92 12:37
قربونت برم خوب کاری می کنی .بچه باید وقتی بیاد که همه وجود پدر و مادرش در خدمتش باشه .یه آدم تقسیم شده در احساسات مختلف نمی تونه پدر یا مادر خوبی باشه .پس خودتو و زندگیتو و همسرت رو بساز ،بعد یه نینی ناز بیار که من یکی بد جوری دلم می خواد بچه رهایی رو ببینم
رها
پاسخ
مریم جونم انقد دلم واست تنگ شده که نگو کلی دلم میخواد بیام خصوصی و نمیتونم فدای تو بشم من که انقد مهربونی آره - راس میگی ، بچه باید موقع خوبی بیاد که بهش برسیم کاش زودی اون روز بیااااااااد
مامان آیسو وآیسا
9 بهمن 92 12:55
چه درد دل ناززززی
رها
پاسخ
عطرای عزیزم ، مامان کوچولوی خوشگل ، کلی دخترات و ببوس ، عکساشون خیلی ناااااازن این صفحه من که درس نشد - شما من و فراموش نکنین
سهیلا مامان آیسا
9 بهمن 92 16:37
ایشالا هر وقت خدا صلاح دونست یه نی نی همون جوری که دوست داری بهت هدیه بده والبتــــــــــــــــــــــــــــه سالم.
رها
پاسخ
مرسی سهیلای گلم خیلی ماهی
مامان تینا و رایان
9 بهمن 92 19:44
صلاح کارو خدا می دونه...ولی رها جون شما داری تلاش میکنی و نمی شه یا هنوز اقدام نکردین؟ خدا هم هوای همه بنده هاشو داره نگران نباش روزهای خوب هم میرسن
رها
پاسخ
شادی جون تلاش که نمیشه گفت - اما کلا هیچ نوع جلوگیری هم در کار نیست ، فعلا منم نمیخوام خودم و درگیره اینکه چرا بچه ای در کار نیست بکنم و فکرم و مشغول کنم منتظرم کارامون حل شه تا ببینیم این یکی موضوعش به کجا میرسه
مائده
9 بهمن 92 19:51
اخی ای جانم چه ناز نوشتی رها جونم ایشالله همه ی مشکلات حل میشه میشی یه مامان ناااااااااااااااز
رها
پاسخ
فدای تو دوست گلم بشم ایشا... که زودتر همینطوری بشه که میگی
fariba
9 بهمن 92 22:48
ان شالله هرچه زودتر مشکلاتتون حل بشه و آمادگی داشتن یه نی نی خوشمل داشته باشین رها جونی
رها
پاسخ
مرسی فریبا جونم ببخش که نمیتونم واست نظر بذارم - مشکل سیستم من هنوز حل نشده ممنون که یادمی
مامان نگار
10 بهمن 92 10:26
رها جونم اگه فکرت راحت و آزاد بشه بچه خودش به موقعش میاداز خدا میخوام فکرت رو راحت کنه .راستشو بخوای حال و روز منم تعریفی نداره دارم با پررویی پیش می رم اما چه کنم ؟بیا واسه هم دعا کنیم .از خدا بخوایم که این روزهای سخت با روزای سیاه زمستون بره و برنگرده. خدا رو چه دیدی شاید حال ما هم شامل حول حالنای سال تحویل شد.خدا کنه زودتر مشکل وبت هم حل بشه .دلم واست تنگ شده
رها
پاسخ
مریم جونم ، چی شده واست که دلت گرفته نبینم ناراحتی عزیزم - فدای دلت بشم که هواش ابریه از خدا میخوام تا قبل از تحویل سال مشکلاتمون حل شه و روزای خوبی و داشته باشیم من که امیدوم به خداست ، توام امید داشته باش و فکرت و آزاد کن همه چی حل میشه - هر چیز غیر ممکنی با نگاه خدا ممکن میشه به سیام هم میگم به توام میگم ، لبخند بزن و امیدداشته باش مریم جونم همه چی تا قبل سال باید حل بشه و میشه
سودابه
10 بهمن 92 15:32
سلام رها جونم چه درد و دل ناز داری ایشاالله هرچی خدا میخواد همون میشه ایشاالله خدا هرچی زودتر بهت نی نی ناز بده خدایا رهاشو تنهاش نذار منم دلم بچه میخواد خدا میدونه ولی شوهرم امادشو نداره همش میگفت زوده
رها
پاسخ
ای جونم سودابه گلم هر چی صلاحه همون میشه - عجله نکن عزیز دلم منم دلم میخواد اما سپردمش دسته خدا
مامان آیسو وآیسا
10 بهمن 92 19:42
نه فراموشت نمیکنم رها جوووووووونم نمیتونی عوضش کنی کلا
رها
پاسخ
فدای تو بشم تو شرکت آنتی ویروسی که واسه سیستمامون نصب کردن باعث میشه که ارور بده اینجوری کاری هم از دست من بر نمیاد وقتی هم ندارم که تو خونه بخوام واسه عکسا و مطالب قشنگتون نظر بذارم فعلا تا آپدیت بعدی باید صبر کنم یا اگه مدیریت نی نی وبلاگ لطف کننه و این کد امنیتی و حذف کنه که اینکار و نمیکنه منم کاری از دستم بر نمیاد
سودابه
10 بهمن 92 22:21
راستش سرنماز بودم یادت افتادم دعا کردم که هرچی زودتر بهت نی نی بده اگه خدا صلاح میخواد همون میشه من لایق هستم بازم برات دعا میکنم
رها
پاسخ
عزیزم سودابه جونم ایشا... خدا هر چی صلاحه هممونه همون و بده
تاابددونفره
11 بهمن 92 1:49
بهترين کاره عزيزم.بچه دير نمي شه.بيشتر به خودتون برسينده تاااااااااعتراض نکردي
رها
پاسخ
نه دیگه ده تا بیشتر نمیشه
سعیده مامان آنیسا
11 بهمن 92 13:20
خدا صلاح بدونه همون میشه گلم حالا بیا خصوصی
رها
پاسخ
فدات عزیزم - اومدم
مائده
11 بهمن 92 13:54
-------------((__ ))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))     ((__ __ _))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))    ((_ _ _____ _))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))   ((_ __╔═╗__ ___))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵)) ---((__ _ _╚═╝______ _))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵)) ((_ __ __ __ __ __ _____))☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵☵))  |__________________|_________________________|  |_____╔═╦═╗______|_╔═╦═╗__╔═╦═╗________|  |_____║║║║║______|_╠═╬═╣__╠═╬═╣________|  |_____║║║║║______|_╚═╩═╝__╚═╩═╝________|  |_____║║║║║______|_________________________| ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬ هیچ میدونی خونه پر است با خاطرات زبیا من برات خونه ای آرزو ها رو آرزو کردم توش با عشق و محبت زندگی کنی دوست همیشه من
رها
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 6:07
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

رها
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 6:08
عزيزم انشالله هروقت خدا صلاح دونست و شما امادگي اش رو داشتين خانواده ي عاشقتون سه نفره بشه ايشالله
رها
پاسخ
ایشا... عزیزم ممنونم از لپای خوشگله دخترمو ببوس
مامان دو قلوها
12 بهمن 92 10:49
سلام گلم منم مامان دوقلوها ، اميدوارم كه خدا هر چه سريعتر كوچولوي نازي بهتون عطا كنه واقعا" نعمت بزرگيه ، درسته خيلي سخته البته دو قلو بودنش اما به سختيش مي ارزه ، من برات دعا مي كنم كه خداوند موجود قشنگش رو بهت عطا كنه آمين
رها
پاسخ
وای مرسی از دعای قشنگت کوچولوهای نازت و هم ببوس ایشا... که خدا هرچی صلاحه همون و انجام بده واسم تونستی بازم بهم سر بزن
شادی
12 بهمن 92 19:41
ایشالله هر وقت خیر و صلاحه بیاد توی بغلت. ولی منم با حرفت موافقم. درسته که هیچ وقت ممکنه آدم به شرایط ایده آل زندگیش نرسه ولی حداقل یک شرایط پایدار خیلی می تونه بودن این فسقلی ها در کنارمون رو شیرین تر کنه. بازم به خدا می سپارمت و از خودش میخوام هر چی خیره همون پیش بیاد
رها
پاسخ
ایشا... شادی جون منم همون زندگیه پایدار و در حد ممکن خوب و میخوام تا بشه به بودن بچه هم فکر کرد
مامان ستاره
12 بهمن 92 22:52
رها
پاسخ
مامان سهند و سپهر
13 بهمن 92 9:59
ایشالا خیر باشه رها جون. هر چیزی حکمتی داره. سعی کن زیاد با فکر کردن به موضوعات خودتو درگیر نکنی عزیزم. میدونم گفتنش راحته. عملش سخت. تو خیلی قوی هستی و مطمئنا بخوری این مراحل رو پشت سر میذاری و باز با رهای شاد و شنگول روبرو میشیم بزودی. ایشالا خد اخودش درهای رحمت و بروی تو باز کنه
رها
پاسخ
سعیده جونم خودمم میدونم قوی ام - یا حداقل انقد این قدرته تلقینم بالاس که میخوام اینجوری باشم تا حالاااااام همه چی با همه سختیاش خوب بوده ،حالا ببینیم بازم خدا چی میخواد واین که مرسی از انرژیه خیلی خوبی که بهم میدی
مامان كياراد
13 بهمن 92 10:24
چه تصميم خوبي رها جون چون بهترين زمان واسه داشتن يه كوچولوي دوست داشتني وقتي كه آرامش توي خونه برقرار باشه مطمئن باش اين روزها به زودي مياند ....و بدون خدا همين نزديكيهاست فقط ماييم كه بايد گوش هامون را تيزتر كنيم تا صداش را بهتر بشنويم......
رها
پاسخ
وای ایشا.. که همه چی حل شه زودتر و منم روی آرامش و ببینم
مامان فرنيا
13 بهمن 92 13:32
من كه هميشه گفتم وميگم بچه خودش ميدونه كي مناسبه و بهموقع مياد اصلا عجله نكن خدا هم وقتي وقتش بشه همه شرايط را جور ميكنه شما فقط ارامش داشته باشه و سعي كن سهم خودت را در امادگي واسه امدن ني ني انجام بدي
رها
پاسخ
راس میگی این و بچه خودش میدونه کی بیاد - ایشا... که هر چی صلاحه
مامان تینا و رایان
14 بهمن 92 11:05
رها جون خوبی؟هنوز مشکل برطرف نشد؟
رها
پاسخ
مشکل که همچنان باقیه و حل شدنی نیس ماام جوره دیگه حلش کردیم که حداقل نفسمون یکم راحت تر بیاد و بره
sodabeh
15 بهمن 92 10:03
سلام عزيزم كجايي ديگه آپ نميكني دلم برات تنگ شده حرف بزن اپ كن
رها
پاسخ
چشم سولماز گلم - اومدم
مامان تینا و رایان
15 بهمن 92 10:43
نظر دیروزم نیومده؟
رها
پاسخ
نظرارو نخونده بودم شادی جون الان اومدم فدات شم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 23:31
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
رها
پاسخ
عاطفه مامان الای
16 بهمن 92 0:28
رها جان خدا هواسش بهت هست اون میدونه چیکار میکنه باور کن یادته بهت گفتم خونه ای که میخوای منتظرته عزیزم نگران نباش خدا از هیشکی غافل نیست محاله یکم قوی باش این روزا هم میگذره
رها
پاسخ
عزیزم خیلی ماهی مهربووووووووووون
مامان تینا و رایان
16 بهمن 92 8:22
خوبی رها؟ مشکل برطرف نشد؟ حداقل خودت یه چیزی بنویس
رها
پاسخ
شادی جونم مامانه کدبانو ، حالم خوبه فقط سایتمون مشکل داره و اجاز نمیده که نی نی وبلاگو باز کنم ببخش نظر هم که نمیتونم بذارم واست یه عالمه هم دلتنگه کوچولوهات شده بودم ببوسشون خیلیی ی ی ی
مامان نگار
16 بهمن 92 8:46
رها کجایی دیگه دارم نگرانت می شم .یه خبری .امیدوارم تو اسباب کشی باشی که نمیتونی بیایی.یه سر بزن یه خبر بذار
رها
پاسخ
جونه دلم ، ببخش مریم جون اینترنت شرکتمون مشکل داره ، سایتای شخصی و باز نمیکنه و ساعت های خاصی میتونم بیام اینجا منم دلم واستون تنگه و این سایت هم که مشکله من و حل نمیکنه که بخوام بهتون پیام بدم اما یه عالمه دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد