من و تو

92/03/23

1392/3/23 16:45
نویسنده : رها
411 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 92.3.23

سلام عزیزم
این اولین گفتمانی که بین من و تو میخواد رد و بدل شه ، پس صبور باش و با ما زندگی کن

من و بابات بعد از کلی سختی و تجربه های سخت با هم ازدواج کردیم و 4 ماه از زندکی مشترکمون میگذره
زبانمیدونم هنوز زوده که بخوایم بهت فک کنیم ولی ... میبینی که داریم بهت فک میکنیم نیشخند

تو این مدت 4 ماه با تمام سختیا و با کلی بی پولی و با دست خالی و کلی قرض و قوله یه خونه خریدیم و تا اومدن تو باید حداقل کمی از بدهیامون و سبک کنیم
من و بابایی هر دومون تا شب کار میکنیم و آخر شب با تمام خستگیا میشینیم از تو حرف میزنیم

بابایی خیلی عجوله و همش میخواد زودی تو رو ببینه ، اما من ... به نظرم هنوز زوده و باید واسه اومدن تو کلی آماده باشیم
میخوام تو وقتی بیای که حداقل یکم از لحاظ مادی تو زندگیمون به رفاه حداقل نسبی رسیده باشیم

عزیزکم - از خونه ای که خریدیم واست بگم
راستییــــتش و بخوای ، یکم خونمون دوره و هنوز اطرافش زیاد ساخته نشده ولی مطمئنم تا دو سال دیگه جزو خونه های خیلی خوب میشه
آخه درست روبرو ء خونه دارن واست پارک درس میکنن و اون ورشم یه سالن ورزش خیلی خوشگل و دارن میسازن ، واسه همین میدونم تا چند سال دیگه موقعیت خونه عالی میشه
تازه زندگی با همین سختیاشه که شیرین میشه

دیروز مامانی 2 ساعت طول کشید تا برسه خونه و تازه بعد از رسیدنم داش واسه بابایی شام درس میکرد

یه چیز دیگه هم بگم
من ازینکه خونمون دوره و ازینکه دوساعت تو راه میمونم و ازینکه صبا واسه سر کار رفتن مجبورم زود بیدار شم و از همه خسته گی های روزم اصلا ناراحت نیستم و تازه لذت هم میبرم
میدونی چرا ؟!
واسه اینکه میدونم بعد از هر سختی بالاخره به یه شیرینی میرسم  و باید واسه چیزی که میخوام تلاش کنم
تلاش من هم الان تنها و تنها واسه اینه که زودتر یه امکاناتی و فراهم کنیم تا تو بیای و زندگیه خوبه من و بابایی و شیرین تر کنی

ساکتیه چیزی بگم به کسی نگیا
من فک میکنم تو دختری زبان
اماابله طبق اصول خورد و خوراک تو باید پسر باشی
آخه میگن هر کی زیاد ترش دوس داشته باشه نی نیش پسر میشه

البته کلا واسه من فرقی نمیکنه چون جفتشم دوس دارم
اصلا میدونی چیه
هر چی که میخوای باشی ... باش ... فقط دلبندم سلامت و شاد باش


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آینده یه فسقلی
23 خرداد 92 20:47
خونه نو مبارک

خونه های تعاونی مسکنی بانک انصار خریدین؟



نه اما تو فکرشیم بخریم دوست خوبم
:p
مامان مهرتاش -سارا
26 خرداد 92 13:43
رها جون سلام
مرسی به وبلاگ ما سرزدی خوشحالمون کردی ...

اول ازدواجتون و تبریک میگم ایشالا خوشبخت شین عزیزم
دوم خونتون مبارک باشه ...خیلی خوبه که صاحبخونه شدین
ایشالا همیشه تو زندگیتون همینطور در حال پیشرفت باشین ...


مرســـــی
ایشا.. که همهمون به خواسته هامون برسیم

ضمنا بازم از طرف من اون کوچولوی ماهت و ماچ کن
مامی کیارش
26 خرداد 92 16:28
عزیـــــــــــــــــــــــــزم ایشالله هر چی خبر خوبه تو این خونه جدیدت بشنوی.... عاشقـــــــــــــــــــــــتم


فدااااا مداااااااا

مرسی عزیزم
تو بهترینی ، فقط جان خودم اگه به کسی یگیااا
آیدا
26 خرداد 92 20:02
جیگرتو من بخورم آخه دوست خوب من عزیزم تو هرچی میخوای ایشالا خدا بهت میده چونکه دلت پاکه. ایشالا هرچی میخوای سالم باشه و یه نی نی ناز و خوشگل مثل خودت بهت بده عزیزم. به حرف ما نگاه نکن میگیم زوده مهم اینه که تو و سیامک میخواین! همین پس هرکار دوس دارین بکنین.بوسسسسسسسسسسسس از الان اون نی نی تو میخورمممم هامممممم


ها ها
فدای شما بشم من
من که میدونم تو چی میگی فضول
کلا همین کاراته که من و شیفته ات کرده دیگه
مامان
1 تیر 92 13:03
عزیــــــــــــــــــــــزم ای جاااااااااااااانم انشالله به ارزوهات زود زود برسی
مامان عبدالرحمن واویس
2 تیر 92 0:19
رها جون من وقتی واسه قندعسلام بارداربودم خیلی شیرینی میخوردم مخصوصا کیک بابا2وازاون ساق عروسا
بنظرم ترشی بیشترواسه دختراست شایدم نباشه
هرچی هست دعا کن سالم وصالح باشه


جدی ؟
آخه منم شنیدم شیرین واسه دختره - ترش واسه پسر
ولی ...فک کنم این چیزا زیاد ملاک نیس چون هر بدنی با اون یکی فرق میکنه
به قول شما سالم باشه ، جنسیت مهم نیس
ممنون از نظرت عزیزم
خاله پارمیدا
2 تیر 92 18:56
مــــــــــــهـدیـــــــا
کعبــــــــــــــه شـــد از تــــــــــابِ تــــو بـــــــی تــــــــــاب
بــتــــــــــــــــــــــــــــاب !

عزيزم عيد نيمه شعبان مبارك


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد