من و تو

شبیه من یا بابا

1392/3/25 14:58
نویسنده : رها
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم
جات خالی دیشب کلی مهمون داشتم و کلی با مهمونا جات و خالی کردیم ابله
دیگه بابایی انقد دلش تو رو میخواد که تو جمع هی از تو میگه زبان

یه روز میگه میخواس واست پوشاک بگیره
ولی میگه یهو تاریخ مصرفش تموم میشه
یه روز میگه یه لباس خوشگل دیدم ولی چون نمیدونم بچه مون پسره یا دختر نخریدم
کلا هی با تو ، تو ذهنش درگیره قلب
دیشبم داشتیم با هم از چهره ات میگفتیم

قرار شده گونه و فرم صورتت شبیه من باشه
اگه دختر باشی چشات شبیه من
اگه پسر باشی شبیه بابایی
لبات هم فرقی نمیکنه شبیه کدوممون میشه دلقک آخه واسه هر دومون خوشگله نیشخند
و یه چیزه دیگه عصبانیبابات میگه ابروهات شبیه من نشه منتظر
آخه بابایی ابروی بلند و زمون هخامنشی دوس داره ابرو ولی ابروهای من کوتاه و ازین مدل قشنگ جدیداس خنده
ولی ساکت به بابات نگیااا
منم باهاش موافقم که ابروهات شبیه بابات شه ، آخه خداییش خیلی ابروهای خوشگلی داره

فرشتهوااااای که چه قد دلم میخواد زود تر بیای و ببینمت - نیومده که دارم واسه دیدنت ضعف میکنم
مخصوصا این بابات هم انقد میگه که من دلم  شدید میخوادتـــــــــــــــــــــــــــــ

به هر حال میخوام بدنی که نیومده عاشقتم نفسم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مهرتاش -سارا
26 خرداد 92 13:46
چه بامزه رها جون کلی خوشم اومد ...

ایشالا بزودی بار مالی از روی دوشتون برداشته شه و بتونین واسه داشتن نی نی خوشگلتون اقدام کنین و از خاطرات قشنگتون واسمون بگین ... ایشالا




مرســـی عزیزم
حتما که همینطور هم میشه ، من یاد گرفتم اراده کنم و به اون چیزی که میخوام برسم و میرسم
امیدوارم شما هم به همه خواسته هاتون برسین

ممنون که شمام به من سر زدین
حالا بذارین نی نی م بیاااااااد کلی واسش نقشه کشیدم


مامی کیارش
26 خرداد 92 16:26
یهـــــــــــــــــــــــــــا جونـــــــــــــــــم
عاشقتم
فدای اون جوجویی بشم که مامانش قراره تو بشی


هی هی
از حالا میدونم چی میخواد بشه
فقط دعا کن شبیه من نشه ، واگرنه خدا به دادم برسه
:p
آیدا
26 خرداد 92 20:06
رهای میمون بدون من که خاله نی نی ات هستم وبلاگ باز میکنی؟ میکشمت فردااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


خیلی فضولی
کاری نیس که من انجام بدم و شما نبینی
کلا این کنجکاویتون من و کشته

بعدشم زشته خالش - واسه بچه ام بداموزی داره
رهای میمون چیه دیگه پس شما کی میخواین بزرگ شین
آیدا
27 خرداد 92 9:44
فدای نی نی ات بشم من! تا تو باشی بدون من کاریو نکنی هاه هاه هاه


من که بخوام و نخوام کلا انقد تو کنجکاوی که همه چی و کشف میکنی

یادم باشه از تو تیکه نخورم _ میترسم بچه ام مثل تو کنجکاو شه
آیدا
29 خرداد 92 16:24
اتفاقا بهت کلی تیکه میدم که بچت مثل تو ... نشه . حواسش به همه چی باشه هاه هاه


HA HA
تو فوقالعاده ای آیدا
من دلمم باید بخواد که نی نیم شبیه تو باشه

مامی کیارش
30 خرداد 92 10:27
بسســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه....



ها ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد