من و تو

خوشبختی

1392/5/9 17:58
نویسنده : رها
357 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان 
امرزو احساس میکنم بیشتر از دیروز خوشبختم

یه مادر شوهر خیلی خوب ، یه پدر  شوهر خیلی خوب و برادر  شوهر و خواهر شوهر و حتی مژده زن داداش سیامک ___ همه و همه خوب و خوبن  

الان که از خونواده بابایی میگم دلم واسه خونواده خودم تنگ شد ناراحت مامان  و بابا رفتن باکو - اونا وقتی نیستن من و افسانه و رضام نمیتونیم جمع شیم همدیگرو ببینیم ( واقعا بزرگتران که باعث قوی شدن یه خونواده میشن ) 

من دیروز حالم به خاطر داروهایی که خورده بودم خوب نبود ، واسه همین باباییه سیامک اومد محل کارم تا من و ببینه _ خیلی مهربونه واقعا خیلی ی ی

مامان سیامک هم امروز واسم ناهار میفرسته ، آخه من دیشب خونه نبودم و ناهار درس نکردم قلب خیلی ماهه به خدا 

دیگه خوشبختی چی میشه عزیزم
خوشبختی یعنی همین _ یعنی اینکه کنار کسایی زندگی میکنی که واسشون مهمی و دوست دارن ، همه دعوا ها و همه نصیحتا و همه خوبی کردناشون به خاطر دوست داشتن هاشونه

میخوام توام یاد بگیری و درک کنی که اگه یه روزی با هم حرفمون شد و اتفاق نظری با هم داشتیم
از دستمون ناراحت نشی و بدونی که از دوس داشتنمونه و از ما ناراحت نشی

من دیگه الان گشنمه _ رشته کلام از ذهنم فرار کرد ، حالا بعدا میاد حسابی باهات حرف میزنم مامانی
بوس بوس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سایتا
18 تیر 92 15:21
عزیزم مرسی که به ما سر زدی با اجازت اد کردمت
ایشالله همیشه شاد و خوشبخت باشی برات بهترینا رو آرزو میکنم


ممنون دوست من - همینطور شما
خاله پارمیدا
19 تیر 92 11:26
آمد رمضان هست دعا را اثری دارد دل من شور و نوای دگری ما بنده عاصی و گنهكار توییم ای داور بخشنده بما كن نظری
مامی کیارش
20 تیر 92 10:14
دو جونم از اینکه از زندگیت راضی هستی و احساس خوشبختی میکنی خوشحالــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
..........
ولی جون من دیگه کم سیام سیام کن میمون



آخه من چی بگم به شما ا ا ا
بداموزی داره واسه بچه ام ، نگین این حرفارو
نگین ن ن ن

در مورد سیام هم فقط باید بگم ماشا...
سولماز
22 تیر 92 11:08
الان حالت بهتره عزیزم ؟
قدر این مادر شوهرو باید دونست خدا حفظش کنه برات


مرسی عزیزم
واقعا خدا نگهشون داره واسه من اینارو
مامان ساینا
23 تیر 92 18:45
عزیزم من اپم خوشحال میشم بهمون سر بزنی


چرا که نه عزیزم
لیلا جواهری
25 تیر 92 3:27
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدی. من با اجازه لینکتون میکنم. ممنون میشم به 245 رای بدید شما همسر محترم. خانواده همسر محترم و البته خانواده خودتون بعد از برگشتن از باکو خیلی پرو بازی در آوردم راستی یه ذای هم از طرف نی نی بدید دیگه. مرسییییییییی


چشـــــــــــــــــــــــم
چرا رای ندیم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد