من و تو

محکم کاری

1393/1/26 10:43
نویسنده : رها
318 بازدید
اشتراک گذاری

سیام یه فامیلی داره که زیاد با هم در ارتباط نیستن و زیاد دل خوشی از هم ندارن

ولی خب ... در کل من بدم نمیاد ازشون

چند وقت پیش خونه داداش سیام مهمون بودیم و قرار بود ناهار و اونجا باشیم 
با کلی ذوق شکمامون و صابون زدیم و رفتیم اونجا  

سیام همین که اونارو دید ماسیـــد و نشست سر جاش 
منم یکم تو آشپزخونه و یکم این ور و اون ور میپلکیدم

همینجوری به کارا میرسیدم که یهو احساس شدید به توالت پیدا کردم و با کلی شوق واسه رسیدن به مقصد رفتم سمت دستشویی و چشمتون روز بد نبینه خجالت  همین که درو باز کردم دیدم شوهر فامیل سیامک راحت نشسته و رفته تو رویا و تا من و دید طفلی موند بلند شه ، بشینه ، چی کار کنه واقعا نیشخند

منم زودی در و بستم و رفتم پیش بابک و گفتم یه کلید واسه توالتشون بذاره عصبانی
بعدشم رفتم تو آشپزخونه و هی رنگ عوض کردم خجالت

حالا ... هم اون آقا از توالت در نمیومد هم من روم نمیشد ببینمش ، و هم خودم شدید نیاز به اون مکان دلنشین داشتم خجالت

هیچی دیگه بعد از خیلی زمان اون آقا رخصت داد و من یواشکی رفتم به کارم رسیدم و بعدشم دیگه کلا سعی کردم جلو چشمش نیام

باز شانس آوردم خودم تو توالت نبودم که کسی بیاد در و باز کنه واگرنه مطمئا هستم تا سه روز از خجالت میموندم همونجا و در نمیومدم  استرس

ولی دیگه یاد گرفتم هر جا میرم اول در و محکم کاری کنم بعد به کارم برسم نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سهیلا مامان آیسا
26 فروردین 93 12:28
رها
پاسخ
مامان آنیسا سعیده
26 فروردین 93 12:32
خوب اول یه تقی میزد به در خو بعد میپریدی تو ایشالاه که صحنه تر تمیزی بودیه چیز دیگه گوشیت چرا خاموشه
رها
پاسخ
خب من چه میدونستم کسی اون تو هس تازه اگه هم بود فک میکردم در قفل میشه بعدشم من عادت به در زدن توالت ندارم کلا حیفه آدم صحنه هارو از دست بده و گوشیمم خاموش نیست - معمولا شبا خاموشه چون شارژش تموم میشه تا شب واگرنه روشنه
تارا
26 فروردین 93 16:23
خیییییلی جالب بود
رها
پاسخ
مامان ستاره
26 فروردین 93 21:06
عزیز دلم از این به بعد حتما قبل باز کردن در اول در بزن بعد یارو رو تماشا کن رها جان واقعا از تو که تحصیل کرده ای بعیده عادت به در زدن نداشته باشی بیچاره مرده
رها
پاسخ
نه که در نزنم ستاره جون اما خب معمولا من خودم میرم توالت در و قفل میکنم و فک میکنم همه اینکارو میکنن تازه یه عادت بدی هم که دارم در هم بزنم همین پشت سرش منتظر جواب نمیمونم فورا در و باز میکنم خیلی بده ___ اما تو شرکت ما همه اینجوری عادت کردیم چون صدا به صدا نمیرسه ، نمیتونیم منتظر جواب بمونیم
مامان هیراد
27 فروردین 93 21:29
آخی بیچاره چی کشیده
رها
پاسخ
مامان سویل و آراز
28 فروردین 93 22:13
وااااااااااای چه منظره ای منم یه بار برادر شوهرم دستشویی بود درو باز کردم البته در ما هم کلید نداشت (خوه قدیممون) شکر خدا پشتش به من بود و سر پا بود زیاد خجالت اور نبود ولی من هم تا یه مدتی به چشمش نیومدم لااقل برادر شوهرت مثل این مغازه دارها یه کاغذی بنویسه کسی هست-کسی نیست بزنه به در دستشویی نه؟
رها
پاسخ
نه دیگه واسه توالتشون کلید گذاشتن دیگه مشکلی نیس اصلا
مامان سویل
29 فروردین 93 23:52
امان از دست تو دخترمیگم رها الان اون بیچاره.می خواسته همونجا اب بشه بره زمین از خجالت
رها
پاسخ
آب شد بیجاره فقط جا واسه محو شدن نداشت
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 1:16
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
رها
پاسخ
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 2:19
واي من اگر جاي اون طرف بودم واقعاً اب ميشدم از خجالت
رها
پاسخ
خو اونم آب شد
مامان نگار
30 فروردین 93 8:00
رها واقعا شانس آوردی که جاهاتون عوض نشده .تصور یارو با یه دست زیر چونه تو فکرای مهم مهم بعد یه شوک .نمیری دختر که یارو رو ترکوندی .
رها
پاسخ
دقیقا حالا اگه من جای اون بودم از جام میپریدم و بلند میشدم اونوقت ضایع تر میشد شانس آوردمااا
مامان تینا و رایان
30 فروردین 93 15:23
خو در میزدی خو __ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶-------- عزیزم روزت مبارک
رها
پاسخ
مرسی عزیزم روز توام مبارک باشه خانومی
مامان آیسو وآیسا
31 فروردین 93 12:54
روز ت مبارررررررررررررررررررررررررررررک بانوی مهربان
رها
پاسخ
وااااااااای عطرا جونم روز تو هم مبارک باشه مامان کوچولوی خوشگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد