من و تو

تبریک روز زن

1393/1/31 15:50
نویسنده : رها
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 
سلام به همه دوستای خوبم ، همه  خانومایی که مامان هستن و همه خانومایی که میخوان مامان شن 

امروز روز بزرگیه
روز مامان من ، روز مامانه تو ، شاید یکی از این فرداها  که  خودم  مامان میشم 

بازم دلم نمیخواد یکی یکی اسم ببرم که خدا نکرده اسم یکی جا بمونه 
واسه همین به همتون تبریک میگم و واسه همتون آرزوی بهترین هارو دارم 

خیلی بیشتر دوست داشتم بیام تو صفحتون و بهتون تبریک بگم اما ببخشید که دسترسیم هنوز باز نیست 

از همینجا از همه دوستای گلم که بهم تبریک گفتن و میگن تشکر میکنم و تک تکتون و میبوسم 

ممنونم از همتون 


دیروز سیامک کادو روز زن و بهم داد لبخند یه کادو خیلی خوشگل که خیلی خوشحالم کرد 

امروزم از صبح هی خودم و واسش لوس میکنم و اونم تحویلم میگیره 

و  منم ذوق مرگ میشم

تو شرکت هم خانوما خودمون و تحویل گرفتیم و مهمونه یه ساندویج سرد کردیم 

این روزامون هم داره میگذره و من بازم شکر میگم خدارو 

روز همتون مبارکـــــــــــــــــــــ 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 16:04
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک
رها
پاسخ
فدای تو عزیزم - ممنونم عکسای پسر خوشگلتون و هم دیدم ، ببخشید فعلا من دسترسی به نظر دادن ندارم اما حتما بعدا یه سر بهتون میزنم و نظر میدم واسه پسر خوشگلت
ماما نگار
1 اردیبهشت 93 8:08
خوشحالم که خوبی و خوش گذشته
رها
پاسخ
مرسی مریم جونم خیلی ماااااااهی دختر
مامان تینا و رایان
1 اردیبهشت 93 12:15
بازم روزت مبارک حالا نگفتی کادو چی بود؟
رها
پاسخ
یه جفت گوشواره بود شادی جونم ازون گوشواره بلندای اسپرته
سعیده مامان آنیسا
1 اردیبهشت 93 14:21
سلام خوبی 5شنبه قراره بریم استخر خواستی بیای خبرم کن
رها
پاسخ
سهیلا مامان آیسا
2 اردیبهشت 93 11:30
روزت مبارررررررررررررررک رها جووووووووووون،ایشالا سال دیگه روز مادر رو هم بهت تبریک بگم
رها
پاسخ
مرسی عزیزم راستی من تن تن بهت سر میزنم و دختر گلت و میبینم کلی هم ذوق کردم بابت سفره خوشگلی که چیده بودی ممنون از دعای قشنگت
مامان تینا و رایان
4 اردیبهشت 93 14:57
نظر من کو پس؟
رها
پاسخ
همه رو تایید کردم نمیدونم که
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد