من و تو

موبایل

1393/2/16 13:28
نویسنده : رها
291 بازدید
اشتراک گذاری

سیامک موبایلش خیلی قدیمی شده بود و من هر چی میگفتم عوضش کن میگفت نه ... این یار قدیمیه منه 
این همیشه با منه 
تا اینکه دیگه خودم تصمیم گرفتم این کارو واسش انجام بدم 
فک میکردم واسه روز مرد یه گوشی بگیرم و خوشحالش کنم 
اما چون یکم عجولم و ترسیدم پولمم خرج کنم ، دیروز این کار و کردم 

شب گوشی و گذاشتم  تو جاامون و سیام که رفت مسواک کنه ، خودمم رفتم حموم یه دوش بگیرم 
که دیدم خوشحاااال اومده از من تشکر میکنه 
از حموم که اومدم ، دیدم هنوز گوشی و باز نکرده و مثل بچه ها نشسته که منم بیام که با هم اینکارو انجام بدیم 
محبت ذوقش کاملا مشخص بود و کلی ازم تشکر کرد 

بعدشم یکم توضیح راجع به گوشی دادم و بهش گفتم اگه دوسش نداره میبرم عوضش میکنم و یه توضیح راجع به یه گوشیه دیگه دادم که با تعریفام ازون یکی خوشش اومده بود 
امروز خواستم عوضش کنم که بهم زنگ زده و میگه ، رها عینه بچهه ها فک میکنم ذوق دارم که زود گوشیم و بهم بدی 

راستش من خودمم از ذوقش کلی ذوق کردم و خوشحال شدم ازین که تونستم خوشحالش کنم بوس

 

پسندها (1)

نظرات (10)

سهیلا مامان آیسا
16 اردیبهشت 93 13:43
آفرین چه دست ودلباز
رها
پاسخ
sodabeh
17 اردیبهشت 93 11:27
سلام عزيزم افرين به تو كه تونستي اونو خوشحال كني من پارسال اينكارو كردم به همسرم دادم كلي خوشحالش كردم اما امسال هم نميدونم روز مرد چي ميخرم براش
رها
پاسخ
جوراب بخر واسش من ساله بعد جوراب میگیرم واسش
مامان فریده
17 اردیبهشت 93 22:13
سلام عزیزم ممنون که به من و دخترم سر زدی خوشحال شدمممممم نظر لطفته
رها
پاسخ
ببوس دختر خوشگلت و دوست من
مامان كياراد
18 اردیبهشت 93 1:38
آفرين رها جون...
رها
پاسخ
مامان شادی
18 اردیبهشت 93 9:31
ای جان مبارکشون باشه حالا چه گوشی ای خریدی؟
رها
پاسخ
عزیزم نوکیا گرفتم واسش راستی چرا نیستی چرا دیگه بهم سر نمیزنی
مامان نگار
18 اردیبهشت 93 10:44
مبارکه .دست خانم آقا سیام درد نکنه . خیلی باحالی .
رها
پاسخ
فداااااااااااات مهربونم
افسانه
18 اردیبهشت 93 11:13
منم سال اول عقدمون براش گوشی گرفتم.حالا بعد از 5 سال اونو داده به من برای خودش یه گوشی جدید گرفته! اینم شوهره ما داریم
رها
پاسخ
الهی من فدات شم عزیزم همیشه همینه مردا کلا باهوشن اما آخه تو چرا قبول کردی ی
افسانه مامان هیچکس!
19 اردیبهشت 93 0:43
شوخی کردن رها جون.بیچاره شوهری همون موقع گوشی خریدن خودش میخواست واسه منم بگیره خودم نخواستم. به جاش یه نیم ست برداشتم دو برابر پول گوشی
رها
پاسخ
خب چرا دو برابر گوشی خرج کردی خانم گناه داره شوهری ولی نه خوب کردی منم بودم نیم ست و به گوشی ترجیه میدادم
مامان ستاره
19 اردیبهشت 93 12:07
ایول مبارکه عزیزم چه خانم خوبی .... دستت درد نکنه عزیزم ... کارمند بودن این خوبی رو داره که هر چی بخری می گی از پول خودته و شیرین تره برات ولی من که کارمند نیستم و پول ماهیانه مو آقام بهم میده اگرم چیزی بخرم به دلم نمی چسبه چون می گم از پول خودش براش کادو خریدم ولی همسری هم آخه راضی نیست برم سر کار دوست نداره بعدشم کی به دیپلم کار میده تو این زمونه ....
رها
پاسخ
جونه دلم عزیزم اما ستاره جونم هیچ کس کلا از هیچی راضی نیست من میگم خونه باشم و بخورم و بگردم و بخوابم تو میخوای بری سر کار بشین خونت عزیزم چی کار داری خودت و درگیر کنی
مامان آیسو وآیسا
20 اردیبهشت 93 20:01
آفرین دوست جون یعنی دیگه جوراب نمی گیری
رها
پاسخ
جراااا جوراب که تو اولویته راستی عطرا جونم تولد دختر بلامون و تبریک میگم ایشا... جشنه دکتراشو بگیری ببوس اون فرشته های نازم و
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد