من و تو

دعا با خدا

1393/4/30 9:59
نویسنده : رها
322 بازدید
اشتراک گذاری

مهم نیست که چه چیزایی و قراره از دست بدیم 

مهم اینه که مطمئا هستم خدا همیشه همراهمه 

امروز سیامک رفته دنباله یه کاری ، میخوام دعا کنم که ایشا... حل شه 

کاش دستام مثله دستای مجید دلبندم انقد بلند بود که وقتی دعا میکردم مطمئا میشدم که میرسه به آسمونا و خدا بیشتر میبینه 

خدایا ازت میخوام هر کاری که به صلاحمونه همون کار و واسمون جور کن 

دیشب نذر کردیم اگه کارامون خوب پیش بره بعد از حل شدنش یه کاری بکنیم 

خودت کمکمون کن که همه چی زود معلوم شه 

محتاجه نگاهتیم خدا جونم 

مثل همیشه دوسمون داشته باش 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان آنيسا
30 تیر 93 11:18
ایشالاه همه چی رو به راه میشه
رها
پاسخ
ایشا... عزیزم - خدا از دهنت بشنوه
مامان مریم
1 مرداد 93 2:42
سلام رها جان انشاالله که هر کاری هست موفق باشین عزیزم
رها
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان علی(نازی)
1 مرداد 93 18:17
ماکه رمز نداریم
مامان(ati)
2 مرداد 93 12:26
سلام رها جوون خوبی گلم بی وفا تو که نمیایی وبلاگ ؟ رد پات رو تو وبلاگ بچه های دیگه میبینم ولی تو وبلاگ من اثری از تو نیست الان تو وبلاگ نازی مامی علی دیدم ولی ما رو فراموش کردی بی وفا شاید به خاطر همینه که منم کمتر سر میزنم
رها
پاسخ
به خدا نه دیر به دیر میام تازگیااا تو من و فراموش نکن من همیشه یادتم دیوونه
شيرين
4 مرداد 93 18:43
انشآلله عزیزم
رها
پاسخ
مامان نگار
5 مرداد 93 12:24
رها به من فراموشکار رمز می دی؟
رها
پاسخ
اومدم دوسته خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد