من و تو

بعد از مدتی - ادامه خرابکاری تلفن

1394/2/1 17:54
نویسنده : رها
193 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش ریئس شرکتمون اومد و تلفن و دید 

اولش متوجه دکمه خراب نشده بود و یه ریز میخندید و بلند بلند میگفت 

چی زدی که همه شماره ها رفته 

منم هر کار میکردم هواسش پرت شه بیشتر برعکس میشد و دقیق تر میشد 

تا اینکه دید یه گوشه یه خطی کناره یه دگمه بدبخت افتاده 

انگشتش و برد سمت دگمه 

ای واااااااااااااااایه من 

هر چی فشار داد دگمه تکون نخورد 

با هر فشار ابروهاش بیشتر تو هم میرفت و آخرشم بدونه هیچ حرفی با ابروهای اخمو سریع رفت تو اتاقش و 

من موندم و خماریه یه دعوا و کلی استرس 

 

هی این ور میرفتم - هی اون ور میرفتم 

آخرشم دل و زدم به دریا و رفتم تو اتاقش و همه چی و توضی دادم 

اینکه خواستم خودکار و پاک کنم و چه بلایی سر این بیچاره آوردم 

و اینکه حتی زنگ زدم به نماینده گی و منتها موفق به خرید یه گوشی دیگه نشدم 

ولی خدایش شاد باد --- فقط لبخند زد و گفت خجالت بکش از حرفات و برو سر کارت 

 

هیچی دیگه - شاد و خندون برگشتم سر کارم و انگار نه انگار اتفاقی افتاده 

حداقل میدونستم از اول خودم میگفتم و این همه مدت استرس نمیگرفتم :D

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان ela
2 اردیبهشت 94 15:18
رها جوون من که کدت رو ندارم قبلی هم باز نمیکنه
مامان فرنيا
5 اردیبهشت 94 10:07
سلام خوبي واقعا خيلي خنده دار بوده ها من جاي رئيستون بودم كلي بهت ميخنديدم اخه دختر خوب خوب اتفاق ميافته مگه جنايت كرده بودي كه ميترسيدي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد