من و تو

اسم فامیل

1393/12/9 18:18
نویسنده : رها
259 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه شب خونه مریم ( خواهر شوهری ) دعوت بودیم و بعد از شام قرار شد همه با هم اسم فامیل بازی کنیم

بابک چون لهجه ترکی نداره قرار شد حرف اول و بگه و همه بنویسیم

از ب و س و ش .... تا رسید به کلمه  ((ر ))

همه اسم و فامیل و گفتیم به ترتیب و رسیدیم به حیوان که نوبت به مادر شوهری شد که دیدیم میگه یوزپلنگ

سوال چی ؟ یوزپلنگ

حالا مارو میگی قش کردیم از خنده که قه قهه مامان اون یوزپلنگه نه روزپلنگ

میگه خب منم میگم یوزپلنگ

ماام میگیم نه شما میگی روز پلنگ و خلاصه دیگه با کلی خنده رسیدیم به رنگ که دیدیم بازم مادر شوهری میگه رشمی

قه قههدیگه من که مرده بودم و داشتم ریسه میرفتم و نمیدونستم چه جوری خودم و نگه دارم

همه شکمارو نگه داشتیم و داریم میخندیم

 

بعد رسیدین به حرف (( ل ))

بازم مادر شوهریه شیرینه من تو قسمت ماشین کلی مارو خندوند _ ایشا... که خودشم همیشه خندون باشه

ل با ماشین = لیسان

ای بابا مامان اون نیسانه نه لیسان

میگه پس چرا همه میگن لیسان

میگیم مامان خب تبریزیا میگن لیسان اما خودش نیسانه

خلاصه هیچی دیگه قبول کردیم و 5 و بهش دادیم و کلی هم کیف کردیم

اما بعدش پدر شوهری موقع راه رفتن خورد زمین و کلی ضد حال زد به هممون و بازیمون قطع شد

قصه ما به سر رسید - خروسه به خونش نرسید بوس

 

پسندها (2)

نظرات (5)

✿♡سهیلا مامان آیسا♡✿
10 اسفند 93 10:02
سلام.چطوری خانومی؟ از دست تو... نمی خوای به ما هم رمز بدی؟
رها
پاسخ
چرا عریزیم تو وایبر با بچه ها نیستی اگه میخوای موبایلت و برام بگو خصوصی - هم رمز و بگم هم تو گروه نی نی وبلاگه وایبری اددت کنم خوشحال میشم
مامان آنيسا
12 اسفند 93 17:42
وای رها عاشق این کارای مادرشوهر و پدرشوهرتم خیلی باحالن حال پدرشوهرت خوب شد؟
رها
پاسخ
خوبه عزیزم مرسی
مامان فرنيا
19 اسفند 93 11:57
سلام يعني تبريزيا به يوز پلنگ ميگن روزپلنگ؟!!چه جالب من تا حالا با كسي كه لهجه داشته باشه صحبت نكرده بودم همسرم تبريزي است اما خيلي وقته با خانواده ساكن تهران هستند و براي همين بجز مادر شوهرم كه اصلا فارسي نميدونه بقيه بدون لهجه حرف ميزنند
رها
پاسخ
نه عزیزم تبریزیا نمیگن مادر شوهرم زبونش به قولی شیرین میزنه به ر --- ی --- میگه
مامان سویل وعلیسان
1 اردیبهشت 94 14:40
سلام رها جون خوبی بلاااااااااا مردم از خنده این چه پستیه ما هم اپیم بدو بیا
پریسا
25 خرداد 94 11:41
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا لله به ما هم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد