من و تو

سورپرایز

1394/4/1 15:23
نویسنده : رها
235 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش دوستم که تو تلاش خودرو کار میکنه بهم زنگ زد و گفت بیا اینجا سند ماشینت و امضا کن

منم فک کردم شوخی میکنه که گفت خیلی هم جدی میگم

بدو بدو  لباس فرمم و عوض کردم و رفتم گلشهر

دیدم سیام و فائزه نشستن و منتظر منن 

 

سیامک برام mvm110  خریده و قراره تا کمتر از 10 روز بهم تحویل بدن

کلی ذوق مرگ شدم بابت ماشینم

از اون روز کلی وسیله براش خریدم - واسه کنار صندلیش کیف گرفتم

به دوستمون سفارش یه ضبط و دادم که بترکونه

و ... و ...

قرار شده یه استیکر کیتی هم بگیرم بچسبونم رو کاپوت ماشین - فرمون و صندلی و هم صورتی کنم که سیام سوار ماشینم نشه خندونک

یکی دو  هفته باید تمرین کنم تا رانندگی دستم بیاد 

زبانفک میکنم قراره سوار این آبولانس گربه ( پیشی آنبولانسی ) بشم خندم میاد

هر چی صلاحه همون بشه ایشا...

بازم راضی ام به رضای خدا

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان فرنيا
3 تیر 94 14:40
سلام به به مبارك باشه ماشينت انشالله ماشين بعدي يك شاسي بلند باشه
رها
پاسخ
مرسی ی ی مامان مهربون - من تن تن بهتون سر میزنما ولی چون نمیتونم ازینجا نظر بدم فقط مجبورم گزینه پسندیدم و بزنم مرسی که من و یادتون نرفته
مامان نگار
4 تیر 94 11:12
سلام رها جون چند وقته دير به دير ميام .مي بينم كه آقا سيام برات يه كادوي با حال خريده .دستش درد نكنه .خانم صورتي تبريك .
رها
پاسخ
مریمی ی یه دووونه ای
parisa.pm
5 تیر 94 2:55
سلام رها جون من پریسا دوست جدیدتم یادته که عزیزم ماشینت مبارکههه رهایی که دوست داشتی رمزتو بهم بده مرسی
رها
پاسخ
مرسی دوس جونم تو تلگرام واست میزنم -
فاطمه
13 مرداد 94 23:52
مبارک باشه خرید ماشینتون
رها
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد