من و تو

درگیر

1394/3/25 16:58
نویسنده : رها
265 بازدید
اشتراک گذاری

چه قدر تغییر کردیم نسبت به روزای اول زندگیمون

الان که دارم نگاه میکنم و نوشته هام و میخونم میبینم چه قدر واقعا طندگی آدم و تغییر میده

اولا حساس تر بودم و تشنه یه ثانیه عشق

برای هر لحظه شادم یه هفته خوشحالی میکردم و برای هر لحظه ناراحتم یه هفته غصه داشتم

ولی الان بزرگتر شدیم

یادمه وقتی 15 سالم بود دوست داشتم زودتر 18 ساله شم

فک میکردم همه دخترایی که 18 سالشونه یعنی خیلی بزرگ شدن

و دخترای 30 ساله و هم خیلی خیلی بزرگتر میدیدم جوری که فک میکردم مثله مامانم هستن یعنی خیلی بزرگ

18 ساله شدم - 20 ساله شدم - و از 23 سالگی احساس کردم که واقعا بزرگ شدم

الانم که 30 سالم شده میبینم که چه قدر زود دیر میشود

30 سالگی یعنی وارد شدن به یه دوره جدید

یه دوره ای که باید بدونی خیلی بزرگ شدی -- واقعا چه قدر زود من بزرگ شدم

چه قدر زود 30 سالم شد

چه قدر زود همه چی گذشت

الانم درگیر زندگی هستم

درگیر کارای بیرون از خونه و توی خونه

درگیر اینکه به خودم برسم تا یه نی نی خوشگل بیارم و درگیر همه چی

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد