من و تو

من چی میگم ... بابا جی میگه

1392/5/31 10:22
نویسنده : رها
301 بازدید
اشتراک گذاری

جوووووووووووووووووووووووووووونم 
عششششششششششششششششقم
بیا بخلم 
مامانی امروز حالش خوبه
اگه بودی میخوردمت ، فدات بشم من نی نیه ناز نازیه من

دیشب جات خالی رفتیم مهمونی ، دوستامون یه دختر کوچولو داشتن ... وااااااای ماه
خوش خنده و شیرین و شیطون
ولی وقت تمامنی نی داری خیلی سخته ، میترسم از پسش بر نیام 
ولی نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه بر میام

امروز داشتیم سر تو با بابایی بحث میکردیم ( خدا به دادمون برسه ، فک کنم وقتی بیای هی هی با هم بحث کنیم ) نیشخند 
من میگم : میخوام از کوچولوییت انقد باهات حرف بزنم ، بازی فکری بخرم ، بهت کار کردن با کامپیوتر و یاد بدم
بفرستم کلاس زبان و کلاسای ورزشی و ازین چیزا که مخی شی واسه خودت تا وقتی بزرگ شدی از این که به خودت فک کنی لذت ببری

بعد میدونی بابایی چی میگه عصبانی 
میگه رها تو میخوای مغز بچه رو خسته کنی خل بشه
بچه باید بازی کنه ، بچه گی کنه ، خودش به موقع همه چی و یاد میگیره
بچه درست نیست تو دو سه سالگی بشینه پای کامپیوتر و ازین چیزا و مغزش خسته شه

ااااااااااااااااااااا
اما مگه من میگم تو بچه گی نکن خجالت  من میگم از زمانت استفاده کن و بازی بازی یاد بگیر همه چی و ، 
و لذت ببر از یاد گیری

خدا به دادمون برسه
از حالا دلم واست میسوزه ، فک کنم بین رفتار من و بابایی بمونی زبان
نیشخند
ترسیدی مامانی ؟
شوخی کردم فدات شم
سعی میکنیم با بابایی تعادل و حفظ کنیم تا اذیت نشی
فقط قربونه اون دست کوچولوت بشه مادر هورا  خودتم کمکمون کن دیگه 
باشه ؟
آففرین مامانی  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تینا و رایان
31 مرداد 92 11:12
سلام عزیزم...با افتخار لینک هستید ...با عرض شرمندگی با داشتن 2 تا بچه عرض کنم که با جناب همسرتون 100% موافقم


سلام
ممنون دوست خوبم
ممنون از نظرتون اما من وقتی فک میکنم تعادل بین نظر خودم و همسرم و قبول دارم
حالا نی نی بیاد ببینیم اصلا چی میشه
من چه جوری میشم
نمیدونم که ، همیشه رفتار ها نسبت به زمان تغییر میکنه
ولی امروز با نظر شما یکم بیشتر به گفته همسرم فکر میکنم
ممنون
مامان کیارش
31 مرداد 92 11:38
آخی عزیزم
همسرت راست میگه البته باید با بچه کار کرد ولی نباید خستش کرد
مطمئن باش وقتی فرشته کوچولوت دنیا اومد خودت متوجه میشی چه زمانی نیاز به چی داره


آره حق با شماس عزیزم
حالا بعدا کامل خودم شاید یاد بگیرم
ممنونم دوست خوبم
مامان ساینا
2 شهریور 92 14:51
دقییییییییییییییفا تمام دعواهای زن شوهری سر بچه هاست حالا نی نی بیاد میفهمی چی میگم
ولی کلا خیلی سخت نگیر
دوستت دارم


دقیقا همینجوریه ، چون نیومده من و باباش حسابی با هم بحث میکنیم
خدا به دادمون برسه بعداناا
وااااای
بعدشم دوسته مهربونم منم دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد