من و تو

مثل باباییت باش پسریم

1392/6/2 10:26
نویسنده : رها
484 بازدید
اشتراک گذاری

قابل توجه نی نیم اگه پسره 

پسریه گلم : سعی کن بزرگ که شدی مثل بابات باشی
مثل بابات ابراز احساسات کنی و از گفتن دوست دارم فرار نکنی
خانوما همشون نیاز به دوست داشتن دارن  ، نیاز به دیدن ابراز احساسات از طرف همسرشون دارن 
این موقع هاست که خانوما احساس خوشبخت بودن میکنن
یکی از کارای خوبی که بابا سیام واسم تکرار میکنه اس ام اسه
بعضی وقتا واسم اس ام اس میزنه که من دوس دارم
میخوام یکی از این اس ام اساش و اینجا بزنم که بعدا هم خاطره ای واسه من باشه هم تو یاد بگیری که با خانومت اینجوری باشی و  ضمنا بدونی که من و بابات چه قد همدیگرو دوس داریم

Ellarim tutmaz ki sansiz
gozlerim gormaz ki sansiz
hayatima hayat katdin
senden teshekur ederim
iyi ki varsan
iyi ke tanidim seni
seni sevyourum ashkim

--------------------------------------------------------------------

ترجمه  : 
دستام هیچ حسی ندارن بدون تو 
چشمام جایی و نمیبینن بدونه تو 
به زندگیم یه رنگ تازه ای بخشیدی 
از تو متشکرم 
خیلی خوبه که هستی 
خوبه که شناختمت 
دوست دارم عشقم


bande  seni sevyourum ashkim
san benim bitaaaaaaaaaanem sen  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان تینا و رایان
1 شهریور 92 11:08
اس ام اس رو ترجمه می کردی ما هم بفهمیم خوب واایی من که از حسادت میترکم وقتی پسرم زن بگیره...اصلا زنش نمیدم...از اون مادرشوهرام ها؟



معنیش و میگم واست :
دستام هیچ حسی نداره بدون تو
چشمام جایی و نمیبینه بدونه تو
به زندگیم یه رنگ تازه ای بخشیدی
از تو متشکرم
خیلی خوبه که هستی
خوبه که شناختمت
دوست دارم عشقم


واای وای فک کنم دلم واسه پسرت میسوزه از حالا
خدا به داد عروست برسه با این مادر شوهرش
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
2 شهریور 92 12:37
چه عجب ترجمه شد ما فهمیدیم چیه
ای جوووووووووووووووووووووووووونم این همه عاشقانه


وااااااااااای
من باید میگفتم ای جونم
شمام که ماشا... کمتر از ما نیستین
مامان ساینا
2 شهریور 92 14:50

عزززززززززززززززززززیزم چقدر قشنگ
چه خووب که همو دارین
چشم بد از زندگیتون دور باشه


فدای تو بشم من
مرسی از دعای خیلی خوبت
سولماز
2 شهریور 92 16:21
خیلی قشنگ بود گلم
با اجازت منم این sms رو برای همسری فرستادم
امیدوارم همیشه عاشقانه زندگی کنید رها جونم

فدات عزیزم ، چرا که نه ، خوشحال هم میشم ممنون ازت
آیدا
3 شهریور 92 10:32
azizamiiiiiiiiiiiii ishala harroz eshgheton beham bishtar beshe, ma ham shahede in eshgh bashim..booosssssssss manam 2tatono dus daram ::::::::::::::::


فدای تو بشم من آیدا جونم
تو بهترینی
ایشا... نفسم بمونه ببینم عروسیت و ... نی نی تو ... خونه تو ...
بعد دعوتم کنی بیام یکی یکی لیوانات و بشکنم بخندم
واااااااااای
مامان اميرحسين و ارميا
5 شهریور 92 23:32
خيلي قشنگ بود عشقتون پايدار. حالا ني ني داري يا نه گيج شدم آخه تو يه پستت نوشته بودي اومدنش به تاخير افتاده


نه من نی نی ندارم
الان خواهرم نی نی دار شده ممنون از اینکه بهم سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد