من و تو

ممنونم ازت خدا جونــــــــــــــــــــــــــــــــــم

1392/6/3 16:51
نویسنده : رها
457 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از بهترین خبرایی که تو 28 سال زندگیم شنیدم مربوط میشه به دیروز 

بعد از 5 سال استرس کشیدن و بعد از 5 سال حرف و حدیث و دیدن ناراحتی خواهرم
بالاخره من خاله شدم
خدایا شکرت
خدایا ازت ممنونم که دعاهام و قبول کردی 
ازت ممنونم که قبل از اینکه نی نیه من به دنیا بیاد ، به خواهرم نی نی دادی
همیشه نگران بودم که اگه من نی نی بیارم ، چه جوری میتونم خواهرم و با این همه تلاش بدون نی نی ببینم 
حتی تصورش هم واسم سخت بود
خدایا ازت ممنونم
ممنونم که همه چیزایی و که میخوام بهم میدی
ممنونم که اینقدر دوسم داری
عاشقتم خدا جونم

(( خدایا نگی پرو شدما ، به خدا نه ... قط دلم میخواد که الان که خواهرم خوشحاله ، دوستای دیگه م و هم خوشحال ببینم
مخصوصا اسما و سولماز عزیزم و )) خدایا دل هر دوشون و شاد کن و هر وقت خودت صلاح میدونی بقلشون یه نی نی تپل بذار

عاشقانه دوست دارم و بندگیت و میکنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامی کیارش
4 شهریور 92 9:59
خیـــــــــــــــــــــــــلی خوشحال شدم.... بهت تبریک میگم رهای عزیـــــــــــــــــــزم
ایشالله روزی باشه که تو رو ببینم با یه عالمه نی نی جورواجور....



مرســــــــــــــــــی عزیزم دوست دارم هوار تا
چه خبره ، جوجه کشی که نمیخوام را بندازم


مامان تینا و رایان
4 شهریور 92 11:46
تبریک میگم عزیزم..به سلامتی ایشالا
خدارو شکر فقط خرج مامان اینا زیاد شد باید 2 تا سیسمونی بدن


مرسی
فعلا که واسه نی نی من خبری نیس
اما خب راس میگی ، طفلکیا
اسما مامانه فسقل
4 شهریور 92 12:23
سلام عقش من تبریک میگم خاله جون قدمش ایشالله پرازخیر وبرکته نازنینم
ممنون بابت دعای قشنگی که واسم کردی ولی فکرکنم الان دوستای وبلاگی خیال میکنن ماچه تلاشی کردیم واسه بچه دار شدن وخبری نشده درصورتی یبارهم ما اقدام نکردیم تاحالا نفسی
ایشالله زودی بهم خبر خاله شدنم روبدی رهاجونم
خیلی مهربونی عزیزه دلم
خیلی میخوامت
ازراه دور یه عالمه بوووووووووووس


راس میگی ولی خواستم دعا کنم که هر وقت خواستی دیگه منتظر نمونی
بعدشم اقدام کن دیگه
من میخوام ببینم عکسای جوجه تو رو اینجا
اسما مامانه فسقل
4 شهریور 92 12:24
دووووووووووست دارم عزیزه دلم


من بیشتــــــــــــر
مامان ساینا
4 شهریور 92 13:19
سلام سلام صدتا سلام
چه خبر خووووووووووووووبی من مطمئنم تو بهترین خاله ی دنیا میشی
ایشالله مبارکشون باشه ایشالله صحیح و سالم رشد کنه و به دنیا بیاد
ایشااااااااااااااااله خبری بعدی برا خودت باشه رها جوووون بعدشم الان چه کاریه اسما نی نی دار شه؟ آخه مامانش گناه داره نمیتونه هم به الهه هم به اسما کمک کنه که


آخه میخوام ببینم این فسقلیه اسما چه شکلی میشه
دختر میشه ، پسر میشه
میخوام لپاش و بکشم از دور جیغ بکشه ، مامانش بیاد دعوام کنه

ضمنا فدای مهربونیت بشم من ، حالا تا نوبت من که خدا بخواد

اسما مامانه فسقل
4 شهریور 92 13:42
من. فدات شم الهی رها جون
ممنون واسه دعا بازم دعام کن.....


ای جونم
چرا که نه تو یه نی نی بیار من قول میدم هر روز دعا کنم واست .
مامان نازنین زهرا و یاسمین
4 شهریور 92 23:21
مبارکه
انشالله هرکی منتظره خدا دامنش رو سبز کنه


آمیــــــــــــــــــــن
ممنون از دعای خیلی زیبات
نازنین
5 شهریور 92 9:12
تبرییییییییییییییک خاله مهربون یقینا شما بهترین خاله دنیا میشی امیدوارم خدا زود زود به شما هم نینی گولو بده تا همبازی خوبی برا هم بشن مرسی که به ماسر زدی


وای مرسی خانومی
ایشا...
اسما مامانه فسقل
5 شهریور 92 9:46
عزیزمی تو نفسی عکسامو دیدی وب گذاشتم؟
نمیای که بهم سر بزنی دوروز عکسام رو سایت بود
این مامان ساینا یکی از فامیل های ماست
وای یعنی دخملش خوردنیه اساس جون میده رها بیادببینتش


من که همش میام میبینمت
نظر هم گذاشتم - حالا بازم الان زودی میام ببینم چه خبره
چشــــــــــــــــــــــم
اسما مامانه فسقل
5 شهریور 92 10:17
پسته کوچولو تو لینکات هست


وای وای پسته کوچولو و میگی ؟
اون که قربونش بشم ماااااااااااهه
سولماز
5 شهریور 92 14:04
تبریک میگم عزیزم ایشالا که صحیح و سلامت میاد پیشتون ایشالا خدا یه نی نی ناز هم به شما بده تا همبازی نی نی خاله باشه
خیلی خیلی ممنونم بابت این دعای قشنگ عزیزم مرسی مرسی مرسی


عزیزم
ایشا... بشه نی نیه من و تو عکسش بیاد تو این پیج
مامان اميرحسين و ارميا
5 شهریور 92 23:30
خوشحالم هم براي شما و هم خواهرتون ايشالا اين دوران بارداري به سلامتي بگذره و ني ني سلامت باشه . بعدشم نوبت شما و همسرتون كه اينقد ني ني دوست داره


ممنون دوست خوبم
مامان کیارش
6 شهریور 92 10:55
مبارکت باشه عزیزم
خواهر منم از من سه سال بزرگتر بود ولی من زودتر بچه دار شدم و خیلی اذیت شدم می فهمم چه حسی داری


آره حسسه خوبی نیس
اما خواهر من کوچیکتر بود و زود ازدواج کرد و نی نی نداشت و دلم نمیومد به عنوان یه خواهر بزرگتر حتی یه ذره ناراحت ببینمش
ولی کلا دو تاشم یه ححسه و خیلی حسسه بدیه
مرضيه
12 شهریور 92 9:05
مبارك باشه عزيزم . خيلي خوشحال شدم ...


مرسی عزیزم ، ممنون از خوشحالیت
الهام مامان علیرضا
13 شهریور 92 21:48
سلام تبریک میگم رها جون
ایشالا نی نی شما هم بع زودی بیاد تو بغلتون و با نی نی ابجی تون همبازی بشه.


مرسی ازت مهربوووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد