من و تو

نظرات (6)

مامان ساینا
5 شهریور 92 13:27
اااااااااااااااای جونم عمه رهاااااااا من لینکش کردما


مرسی فدااااااات
اسماء ღمامانه فسقل ღ
5 شهریور 92 13:32
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااانم عمه جون
عمه هم که هستی


آره عمه یه پسر ناااااز
سولماز
5 شهریور 92 14:01
عمه بودن چه حسی داره رها جون؟؟؟
من باید چند سال صبر کنم تا عمه و خاله بشم
برسام گلی رو لینک کردم


مرسی
عمه بودن که خیلی خوبه
اصلا یه وضعی
یعنی من هر وقت میبینمش ، نمیبینمش ، کلا صداش و که میشنوم میخوام بمیرم
فداش بشم من
هر روزم ناز تر میشه پدر سوخته
واااااااااااااااس دلم خواستش :/
مامان نازنین زهرا و یاسمین
12 شهریور 92 0:06
مبارکه


فدات عزیزم م م
مامی کیارش
12 شهریور 92 12:40
عزیــــــــــــــــــــــــــــــزم........




مامان آیسوآیسا
17 شهریور 92 17:42




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد