من و تو

یه روز خوب با دوستای نی نی وبلاگ

1392/7/9 16:20
نویسنده : رها
340 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولوی من 
دیروز با چند تا از مامانای نی نی وبلاگ قرار گذاشتیم  و همدیگرو دیدیم ، کلی هم حرفای مفید زدیم  نیشخند
دوستا همه مامان بودن و فقط من بودم که تورو نداشتم که ایشا... داشته باشم 

آها ضمنا ، دیشب بعد از قرار با دوستای جدید ، بابایی اومد دنبالم و تو راه واسم کلی بلبل زبونی کرد
وقتی گفتم فقط من اونجا نی نی نداشتم کلی خندید و بهم گفت آخه تو تو اون جمع چی کار میکردیزبان زبان
بعدشم جات خالی من شدید هوس چلو کباب کرده بودم و واسه همین بابایی هم من و برد رستوران و با هم اونجا شام خوردیم و کلی حرف زدیم و تازه واسه ناهار امروزمم آوردم
ولی ...
بعدم رفتیم خونه مادر شوهری و بهش گفتیم میل نداریم شام بخوریم خجالت البته نمیخواستیم دروغ بگیما ، فقط من دلم نیومد که بفهمن ما خوردیم و اونام هوس کنن ، ایشا... بعدا همه با هم میریم 
آها تا یادم نرفته 
بابای بابا سیام کلی واسه من خرمالوگرفته که بخورم خوشمزه وااااااااااااااااااای من میمیرم دیگه واسه خرمالو ( البته بعد از بابایی  نیشخند ) 


_________________________________________

ضمنا
از همه دوستای جدید و خوبم بابت دیروز ممنونم
از عاطفه گل که زحمت زیلو و جمع کردن همه ما  رو کشید  و از همه مامانای خوشگل و خوب که اومدن و از حرفاشون کلی لذت بردیم  
ممنونم از همتون
یه عالمه هم میبوسمتون  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

عاطفه مامان الای
9 مهر 92 11:43
سلام عزیزم : پس کباب میخورین وبه پدرو شوهر ومادرشوهر نمیگین آب زیر کاه
دیروز خیلی خوش گذشت اتفاقا" با اینکه دیروز دیدمتون خیلی دلم براتون تنگیده میبوسمت بازم میبینم همدیگه رو ممنون از بابت کیک زحمت کشیده بودی


سلاااااااااام
عاطی جون به منم خیلی خوش گذشت ، از بابت چای و همه چی ممنون
عالی بود
ضمنا دل منم واستون تنگ شده ، فراووووون
مامان آنیسا سعیده
9 مهر 92 14:25
سلام عزیزم از بابت کیک ممنونم عزیزم لینکت کردم


فدای تو ، منم لینکت کردم عزیزم ، فدای تو
مامان تینا و رایان
9 مهر 92 16:07
همیشه به شادی..ایشالا ملاقات بعدی با نی نی باشید. و خرالو ها هم نوش جان


فدات مامان شادی مهربون
ایشا... ملاقات بعدی با شما
مامان آيسو وآيسا
9 مهر 92 16:52
واي رها جووون خوش به حالتون كه همديگرو ديديد...
عاطفه جووون خيلي ازتون تعريف ميكرد ..كاش نزديك بوديم منم ميومدم پيشتون....



اتفاقا عاطفه جون از شمام خیلی تعریف کرد و منم شدید مشتاق شدم ببینمتون ایشا... دیدار بعدی با شما
فرناز خاله آرسن جون
9 مهر 92 21:03
سلام رها جون بابا منو یادت رفته تنها تو نبدی که اونجا مامان نبودی من تازه وضعم از تو هم بدتره گلم ،پدر بچه رو هم پیدا نکردم اینارو میگم که دلخوش بشی ایشالله خدا بهت یه نی نی بده منم واسه سیسمونی اش یه چیز باحال درست کنم درضمن لینک میکنم تو هم لینک کن خیلی خیلی خوشحال شدم که شناختمت


آره راس میگی عزیزم
آخه تو به نظرم خیلی کوچولو میای واسه همین اصلا بهت نمیاد که شوهرم داشته باشی
ولی ایشا... یه همسر خیلی خوب گیرت بیاد که همیشه باهاش شاد باشی
فرناز خاله آرسن جون
9 مهر 92 21:24
رها جون بی زحمت تاریخ تولدت رو کامل برام پست کن فدات


چشم
مامان سویل و اراز
9 مهر 92 21:51
سلام دوست گلم از اینکه دیروز تونستم از نزدیک ببینمتون خوشحالم از اینکه دوستای با شخصیتی مثل شما رو دارم خدا رو شکر میکنم من متاسفانه نتونستم زیاد پیشتون بمونم ولی از مطالبتون معلومه خیلی بهتون خوش گذشته مخصوصا اینکه به قول شما حرفهای مفید زدید با اینکه نیم ساعت نشستم ولی همون نیم ساعت برای همیشه به یادم موند به امید دیدارهای بعدی


آره کم موندی دیگه
خیلی خوب بود
منم خیلی خوشحال شدم از آشناییتون ، ایشا... دیدارای بعدی
ممنون از پیامت عزیزم
مامان سویل و اراز
9 مهر 92 21:52
من شما رو با اجازه لینک کردم


خوشحالم میکنی عزیزم
مامی کیارش
10 مهر 92 12:34
جای منو سبز میکردین خوب لااقل......


جای تو همیشه سبز عزیزم
تو جات تو قلبمه شیوا جونم م م *
کادرن
11 مهر 92 10:35
سلام رها جونم راستی من عاشق اسم رهام اسمتو خیلی دوست دارم بار اول تو لینک یه وبلاگ تا اسمتو دیدم اومدم وبت و دیدم خودتم مثل اسمت ماهی خوش به حالتون که رفتید بیرون ایده خوبیه کاش میشد ما هم با دوستای فضای مجازی بریم بیرون همه هم سن و سالیم خوب بود


جات خالی بود عزیزم
منم تورو خیلی دوس دارم
فدای مهربونیت بشم من
مامان نرگس جون
11 مهر 92 16:46
سلام عزیزم ایشاا... یه روز با نی نی تون برید


فدات عزیزم
ایشا...
مامان تینا و رایان
12 مهر 92 10:00
پولها پیدا شد رها جون؟


نه هنور
کارن
12 مهر 92 15:31
سلام رها جونم مرسی از راهنمایی خوبت خیلی استفاده کردم منم به همین نظر تو معتقدم و به همین نتیجه رسیده بودم اما 2 دل بودم باهاش صحبت کردم و راه زندگیمو جدا کردم الان تو این موقعیتی که من هستم مسلما فرصت ازدواج خیلی بهتری برام پیش میاد خیلی بهتره که زندگیمو با اطمینان بنا کنم نه با شک و دو دلی که همش فکر کنم ببینم در اینده چی میشه خیلی دوست دارم امیدوارم منم مثل تو خوشبخت بشم

فدات خانوم خوشگله ، ایشا... که خوشبخت باشی
عاطفه مامان الای
21 مهر 92 0:00
مثل اینکه حرفای مفید خیلی به دلت نشسته
فقط من وتو هستیم که میدونیم حرفای مفید یعنی چی
واقعن که مفید بود میبوسمت وبقیه پستاتو میخونم


فدای تو و حرفای مفیدت بشم من دوست گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد