من و تو

یه روز خدا

1392/7/29 11:31
نویسنده : رها
356 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولوی من 
نمیدونم کی قراره بیای ولی فک میکنم با این اوضاع و شرایط زندگی ما که هیچ استراحتی واسه خودمون نداریم و طبق برنامه های مالیمون و شرایط دور بودن خونه مون فک میکنم اینجوری بهتره که دیر تر بیای
ولی از یه طرفی هم دلم میخواد باشی ، شاید بودنت باعث بشه کمی من حالم خوب بشه

جمعه خاله های سیام اومدن خونه ما و من کلی از شبش استرس گرفتم 
چون هم بار اولی بود که میومدن و هم تعدادشون زیاد بود و هم من وقت نداشتم 
ساعت 10 رسیدم خونه و یه ریز تا دو کار کردم و بابایی هم مرغ و پاک کرد و تا خوابیدیم زودی صب شد 
صب با کلی زحمت بیدار شدیم و دوباره با کمک بابا سیام خونه و تمیز کردیم و جا داره اینجا بابت کمک های بسیار زیادش ازش تشکر کنم ماچ  بعدشم چشمت روز بد نبینه مامانی جلو آینه داشتم موهام و شونه میکردم که سیام خواست از پشت سرم رد شه ، منم شوخیم گرفت خواستم بهش تکیه بدم  که ... استرس یهو پشتم خالی رفت و همونجوری محکم از پشت خوردم زمین 

صدای زمین خوردنم انقد بلند بود و شدتش انقد زیاد بود که احساس کردم هر چی تو شکمم بود داغون شد 
سیام که از من بدتر انقد ترسیده بود که دیدم نشسته جلوم و داره من و نیگا میکنه 
حالا من هم خنده ام میاد و هم گریه ام ، میبینم که سیام هم نشسته و داره من و نیگا میکنه  و از چشاش ریز ریز اشک میاد 
منم هی میخندم که ترسه بابایی کمتر شه ، ای جونم اون لحظه واقعا بابایی دیدن داشت ، هی به من میگفت اگه تو یه چیزیت شه من چی کار کنم ، اگه تو پیشم نباشی من چی کار کنم و ازین اگه های زیاد 
فدات بشم من عزیز دلم ، تو واسه من یه نعمتی که خدا بهم داده و من همیشه قدردونه این نعمت هستم و عاشقانه دوست دارم نازه من قلب
بعدم هیچی دیگه با کلی زحمت از رو زمین جدا شدم و همونجوری تا شب کار کردم و خدا رو شکر همه چی هم به خیر گذشت 

آهان ... اینارو واسه این گفتم که خدا رو به خاطر مصلحتش شکر کنم به خاطر این که تو اون موقع تو دلم نبودی که خدا نکرده اذیت شی و من غصه ام بگیره 

من واقعا ممنونم از خدا بازم 
ممنونم به خاطر همه چیزایی که بهم داده و همه چیزایی که بهم نداده 

فقط خدا جونم ...
امروز دلم خیلی گرفته بی دلیل 
احساس خسته گی میکنم ، دلم میخواد زندگیم یه کم رو روال بیافته ، دلم میخواد کمکمون کنی و هوامون و مثل همیشه داشته باشی 
دلم خیلی چیزا میخواد خدا که فقط تو میتونی بهمون بدی 
خدایا همیشه دوسم داسته باش و کنارمون باش و بدون ما هم همیشه شکر گذارتیم ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ستاره
29 مهر 92 11:52
سلام عزیزم .... خوبی .. من همون دوست قبلیتم که اسمم تنها بود و اسم سایتم غروب ... الان اسم وبلاگم رو تغییر دادم یعنی کل وبلاگم رو تغییر دادم گفتم شاید با نی نیم حرف بزنم حالم بهتر باشه ..... البته من نی نی ندارم ها معلوم هم نیست که کی تصمیم به دعوتش بگیریم چون آقام از نی نی خوشش نمیاد ... با اینکه یه چند وقتی وبلاگ قبلیم رو حذف کرده بودم ولی مرتب میامدم و بهت سر می زدم ... الانم با اجازه لینکت کردم جیگر ... خواستم بگم خیلی باحالی و شیطون ....

عزیزم
ممنون که بهم سر میزنی منم با افتخار لینکت میکنم
مامان ستاره
29 مهر 92 14:18
سلام . باشه عزیزم میگم یه بوس برات بفرسته اگه بدونی وقتی می گه بوس بوس صدای بوس رو چه قشنگ در می آره ... ممنونم به وبم اومدی و لینکیدی منو .. بوس


فدات
سولماز
29 مهر 92 21:36
وای بمیرم الهی رها جونم
چیزی که نشد زمین خوردی ؟؟؟ الان بهتری ؟
ایشالا همه ی چیزایی که دلت میخواد رو خدا زودی بهت بده عزیزم


نه خدارو شکر ، واقعا خدا دوسم داره
سولماز جونم خدا همیشه صلاح ما رو میدونه ، منم همیشه تسلیمم نسبت به خواسته هاش
ندا
30 مهر 92 9:27
سلام رها جون من مرتب به وبلاگت سر ميزنم نميدونم چرا ولي خيلي از شخصيتت خوشم مياد معلومه شوهرت خيلي دوست داره همين بزرگترين نعمتيه كه خدا بهت داده به خاطرش خيلي خدا را شاكر باش


سلام ندا جون
فدای تو بشم ، خوشحال میشم بهم سر بزنی دوست خوبم
و ممنون از دعای قشنگت ، منم واقعا به خاطر همین نعمتی شکر گذارش هستم
مامان تینا و رایان
30 مهر 92 11:52
خخخخخخخ خانومی تو پستهای غمگینت هم یه چیزایی مینویسی ادم خنده اش میگیره...خخخخخخ آخه مادر جون اینده این چه جور شوخی بود؟ولی نگران نباش مامان که شدی دیگه شیطونی نمیکنی خخخخخ


نمیدونم چرا هر چی مینویسم یه جاش خلاصه یکم خنده داره
از یس که سر به هواااااام
خدا به داد بچه من برسه با این مامان سر به هواش
فک کنم ازون مامانایی میشم که حواسشون پرت شه و بچه اشون یادش بره
مامان ستاره
30 مهر 92 11:58


اسماء ♥مامانِ فسقل♥
30 مهر 92 13:57
رها جونم ایشالله هرچی خیرتون هست پیش بیاد عزیزم
وای رها الان سالمی خوردی زمین>>؟؟؟جاییت کبود نشده؟؟؟؟


نه الان که خوبم ، بعد از زدن کلی آمپول و اینا
خیلی خوبم عزیز دلم
دلم واست تنگ شده بود اسما جونم
کجا بودی ی ی ی؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محمدطاها
1 آبان 92 0:58
سلام رها جان ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدید
انشالا هر وقت صلاحه خدا یه نی نی ناز و سالم بهتون بده


سلام دوست من
منم ممنون
ایشا... مرسی عزیزم
شادی
3 آبان 92 15:29
سلام رها جون.
ممنون که به ما سر زدی.
خیلی از آشناییت خوشحالم.
خدا رو شکر که بلایی سرت نیومده عزیزم.


فدات عزیزم
مرسی که شمام سر زدی بهم
مامان فرنيا
4 آبان 92 9:23



کارن
4 آبان 92 11:31
سلام رها جونم خوبی؟یه مدت نبودم دلم برات تنگ شده بود


فدای تو بشم من منم دلم واست تنگ شده عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد