من و تو

پست موقت 2

1392/8/9 11:04
نویسنده : رها
362 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتا فک میکنم بین همه چی میمونم 
بین آدما ، بین خودم ، بین خانواده ها ، بین کارام ، بین خودم و شوهرم
بین همه چی
دلم واقعا هیچی نمیخواد
نمیدونم وقتی ما آدما تو کار خودمون میمونیم ، واسه چی باید یه بچه هم بیاریم
بچه بیاد که چی کار کنه ،  بیاد آخرش مثل من بمونه بین ما و خودش و این همه اضطراب و استرس و گم بشه بین آدما 

بد جور دلم گرفته ، دلم انقد گرفته که فکر خوب شدنش و هم نمیکنم

الان چند روزه تنها کاری که میکنم لبخند زدنه ، به همه چی
به زندگی ، به خودم ، به دیگران
دارم خودم و خوب نشون میدم ، یه آدم خوبی که به موقع به شوهرش میرسه و از هیچی بهونه گیری نمیکنه و واسه خونواده شوهرش قربون صدقه میره و واسه خونواده خودش قربون صدقه میره و وقتی از بین اونا میاد بیرون میگه آخیش تنها شدم  و تا میخوام فک کنم شوهرم میاد پیشم و میگه چرا اومدی اینجا و دوباره روز از نو روزی از نو 

شدید خسته ام ، انقد که از خودم بدم میاد ، از سادگیم ، از اح.... ق بودنم 
وقتی به گذشته و حال فکر میکنم تهه تهش میبینم از هیچ دوره از زندگیم  خوشم نمیاد و اینم تنها مقصرش خودمم 
خودمم که ساده ام ، انقدر ساده که زود همه چی و باور میکنم

دلم موسیقی میخواد ، دلم یه موزیک لایت میخواد ، دلم یه تخت با یه خونه خالی میخواد که هیچ کس اونجا نباشه 
دلم بوی خدارو میخواد

خدایا کاش الان آدم بودی ، کاش میومدی و بغلم میکردی و میگفتی : رها من اومدم که تو الان خودت باشی
بعد من بغلت گریه میکردم و از همه واست میگفتم ، انقد میگفتم که آروم شم

نگفته ها تو دلم خیلی زیاد شده ، دیگه داره میترکه ، یه گوشکوب برداشتم و دارم  همه حرفام و فشار میدم بره پایین تا جا واسه حرفای بعدی هم باز شه

اما تا کی ؟
خودمم نمیدونم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شازده امیر و رها بانو
10 آبان 92 2:21
سلام رها جان

قلم زیبایی دارین منم امشب دلم خیلی گرفته و تازه با وبلاگ شما آشنا شدم وقتی نوشته تونو خوندم نا خوداگاه اشکم میومد پایین انشاالله همیشه خدا رو کنار خودتون احساس کنین و از احساسش آرامش بگیرین خوشحال میشم بیشتر با هم دوست بشیم
اسم دختر منم رهاست


سلام
منم خوشحال میشم از آشناییتون دوست من
عاطفه مامان الای
11 آبان 92 14:18
عزیزم هر کسی از این مشکلا داره رها جونم مال هر کسی یه جوریه ...منم وقت نمیکنم تنها باشم گاهی دوست دارم سه روز تنها باشم وکسی چیزی ازم نخواد
میدونم چی میگی همش داری فیلم بازی میکنی عزیزم تا همه رو راضی کنی ولی این کار رو نکن حرف هرکسی رو هم باور نکن منم مثل تو هستم زود باورم ولی تازگیا دیگه حرفای راست رو هم باور نمیکنم شاد باش عزیزم حرف دلتو به هیشکی نزن حتی گاهی به همسر هم نگو از من گفتن بنویس تو وبت یا یه دفتر خالی . میسبوسمت


عاطفه جونم مرسی از کامنتت
تو که خیلی ماهــــی ، من از شخصیت جالبت خوشم میاد
کمترآدمی دیدم که مثل تو ظاهر و باطنش خودش باشه
مامان تینا و رایان
12 آبان 92 11:52
رها جون چیزی برام نیومده خصوصی


دوباره فرستادم واست عزیزم
karen
12 آبان 92 12:58
raha jon chand salete?


28 عزیزم
مامان آیسو وآیسا
12 آبان 92 18:27
عزیز دلم به خدا توکل کن...وقتی دلت میگیره فقط به خدا...
امیدوارم بهتر بشی دوست مهربونم...

ممنون دوست خوبم
منم الان خوبم و امیدوارم فقط شر آدمای بد از زندگیم دور شه
همین
بازم مرسی از همدردیت عزیزم

سولماز
12 آبان 92 19:41
الهی بمیرم برات میدونم چی میگی منم بعضی وقتا اینجوری میشم
امیدوارم که خدا هرچی مشکل جلوت هست رو برداره تا راهت همیشه صاف باشه
رها جونی دست رو دلم نزار از این ساده بودن که همه هم همیشه از سادگیمون سوء استفاده میکنن


دقیقا ، سولماز جونم امیدوارم همه این مشکلاتمون حل شه و دست ازین سادگیهامونم برداریم
مامان نرگس جون(مریم)
13 آبان 92 12:23
سلام رهاجون
ناراحت نامردی دنیا نباش
دنیا اگه مرد بود اسمش دخترونه نبود
رها جون از خودت و شوهری اگه دوس داری بازم عکس بزار. روی ماهتو ببینیم


چشم عزیزم
اگه وقت کردم حتما ، چرا که نه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد