من و تو

فروش خونه

1392/8/26 11:37
نویسنده : رها
521 بازدید
اشتراک گذاری

قرار شده خونمون و بفروشیم ناراحت 
ولی ... من هنوز لذت خونه خودمون و نبردم 
واقعا دلم میسوزه واسه خونمون
ولی خب ... سیامک هم حق داره ، مسیرش باعث شده آسایش ازمون گرفته شه 

امروز یکی میخواد بره خونمون و ببینه ، خوش به حال کسی که میره اونجا زندگی کنه 
 تمیز _ راحت _ آروم 
همه چی خوب
وااااااااااااااااااااااااای

خدا کنه فقط این یکی خونه ای که قراره بخریم _ به همون خوبی و آرومی باشه ، هر چند که دیگه مثل اون و نمیتونیم اینجا بخریم
ولی چاره ای نیست
دیروز ، با سیام سر این خونه خریدن کلی بحث کردیم و آخرشم حق با همسریه و من تسلیم شدم
ولی نمیدونم با این دلم چی کار کنم
خدایا ...
بازم خودم و میسپرم به تو
خودت هر چی صلاحه کاره همون و واسمون رقم بزن
من تسلیمم به اراده تو  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تینا و رایان
26 آبان 92 16:25
ایشالا هر چی خیر هست همون پیش میاد..من هم موقع فروختن خونه غصه ام میگیره..حتی وقتی به خونه بهتر نقل مکان میکنی..چون مدتها بهش خو گرفتی و عادت کردی
رها
پاسخ
مخصوصا اولین خونه ات باشه و بخوای بفروشیش ولی نگرانیه فروختن خونه زیاده کاش حداقل زودتر تکلیفمون معلوم شه و ببینیم چی میشه تا منم نگرانیم کمتر شه
مامان ستاره
26 آبان 92 23:39
انشاالله هر جا که هستی با شوشوت خوش باشی عزیزم و سلامت باشید .
رها
پاسخ
ایشا... مرسی از دعات عزیزم
مامان آیسو وآیسا
27 آبان 92 3:30
نگران نباش انشالله یکی بهترشو گیر میارین رها جووون
رها
پاسخ
ایشا... خدا از دهنت بشنوه
مامان سهند و سپهر
27 آبان 92 10:09
منم دقیقا همین حس رو داشتم . خیی غم انگیزه . من حتی موقع تعویض ماشین هم بغضم میگیره. خیلی عادت می کنم به محیط ! چه خوب چون فکر می کردم فقط من اینجوریم!
رها
پاسخ
آره واقعا غم انگیزه وقتی به یه چیزی عادت میکنی ، میدونی جای همه وسایلات کجاست ، غلقش چیه ، واااااای خیلی سخته عوض کردنش ولی چاره ای نیست
مامی کیارش
27 آبان 92 16:40
ایشالله هر چی به صلاحته اون بشه.... ولی عزیزم سیامکم حق داره... چاره چیه... ایشالله یه خونه بهتر گیرتون بیاد
رها
پاسخ
ایشا... شیوا جونم من که خودم سپردم به خدا تا ببینیم چی میشه
مامان آنیسا سعیده
28 آبان 92 14:49
خوب به سلامتی عزیزم خونه گرفتین یا نه؟
رها
پاسخ
هنوز نه ، به محض گرفتن حتما میگم اینجا مرسی که یادمی
عاطفه مامان الای
2 آذر 92 17:19
خوب شد بفروشین بیاین تبریز واسه منم خوب میشه میتونم زیاد ببینمت برای من که بهتر شد
رها
پاسخ
فدای تو بشم من ایشا... هر چی صلاحه خوبه همون بشه خیلی ماهی عاطفه جونم ،
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد