من و تو

یعنی من ...

1392/8/26 16:05
نویسنده : رها
304 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولوووووووووووووووووووو 
فک کنم داری میای
دارم از استرس میمیرم
 چهار روز از وقت پری میگذره ، تست بارداری و امتحان کردم هنوز جواب نداده ولی من سابقه نداشته اینجوری تاخییر کنه 

کلی استرس دارم نی نی کوچولوی من  
نمیدونم چرا فک میکنم دختری ولی دوستام میگن پسری
کلا هم هیچ فرقی نمیکنه چی چی هستی فقط سالم باشی واسه من و بابایی کافیه

وااااااای میترسم برم آزمایش جواب منفی باشه
بابایی هم فک میکنه هستی کلی داره صابون میزنه به دلش 
خوشحاله خوشحاله
ولی من همش استرس دارم
اگه نباشی باز ضد حال میخوره بابایی
صبح میگم یه تست بگیر برم شرکت ببینم ، میگه نــــــــــــــــــه ، تو خونه میگیرم که با هم ببینیم
میگم هنوز معلوم نمیشه که ... میگه نه با هم
منم دلم طاقت نیاورد و گفتم اول صبحی یه تست کنم ببینم چه خبره ، اونم که هنوز خبری نیست
واااااااای واااااااای
چه قد استرس دارم من امروز 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان تینا و رایان
25 آبان 92 12:18
رمز لطفا رمزتون ندارم
رها
پاسخ
خصوصی زدم واست شادی جون
مامان تینا و رایان
25 آبان 92 13:11
ایشالا به سلامتی عزیزم بی بی چک بعد 2 هفته نشون میده عزیزم آزمایش خون بده سریع معلوم میشه ایشالا که نی نی داره میاد
رها
پاسخ
ایشا... ولی این دفعه نشد
ندا
25 آبان 92 13:46
رها جون لطفا به منم رمز بده
رها
پاسخ
چشــــــــــــــــم
ندا
25 آبان 92 17:48
سلام رها جون ممنون بابت رمز چقدر خوشحال شدم عزيزم استرس نداره گلم انشاالله كه باردار باشي و يه نينيه خوشگل و سالم به دنيا بياري من دو تا بچه هام نا خواسته بودند 19 سالم بود كه بچه دار شدم الانم 27 سالمه دو تا بچه دارم ولي حالا خيلي خوشحالم كه دو تا گل دارم خدا هر چي صلاح بدونه همون ميشه منم برات دعا ميكنم اصلانم ناراحت نباش خيلي شيرينه تا تجربه نكني نمي فهمي
رها
پاسخ
مرسی از بابت نظر خوشگلت ، ولی خبری نشد
مامان نرگس جون(مریم)
25 آبان 92 19:48
منم رمز میخوام رها جونم
رها
پاسخ
چشـــــــــــم
مامان سویل و اراز
26 آبان 92 11:57
سلام رها جون به منم رمز لطفا
رها
پاسخ
چشم عزیزم
مامان سویل و اراز
26 آبان 92 13:55
واااااااااای به به انشالله با خبر خوب برمیگردی یعنی نینیه؟
رها
پاسخ
نه خبری نبود
تارا
26 آبان 92 15:22
منم رمز
رها
پاسخ
دیگه رمز نداره
مامان آیسو وآیسا
27 آبان 92 3:34
رها
پاسخ
_______ ________ _______
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد