من و تو

بازم نی نی نشد

1392/8/26 16:36
نویسنده : رها
256 بازدید
اشتراک گذاری

نشد که نشد گریهقهقهه
نمیدونم بخندم یا ناراحت باشم  -  فک کنم از فرط ناراحتی باید بخندم احتمالا 
امروز دیگه نتونستم طاقت بیارم و رفتم آزمایش دادم ولی منفی بود 

قبل از آزمایش
سیامک انقد خوشحال بود که وقتی گفتم خبری نیست کلی خورد تو ذوقش 
اه ... هی میگم نگم بهش _ هی نمیشه 
از دست من 
خودمم نمیدونم از دست خودم چی کار کنم 
آخه رهاااااااا
آدم یه ذره راز نگه دار میشه 
یه ذره کم حرف میزنه 
بیام بزنم لهت کنم حالت سر جاش بیادددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

ناراحت
ناراحتیه سیامک بیشتر ناراحتم میکنه تا نبود بچه

موندم اگه نیست پس چرا  هنوز .... نشدم آخ  

 ناراحتناراحت

______
بعدا نوشت :
وقتی خودم فک میکنم میبینم زیاد ناراحت هم نیستم چون با این تصمیمایی که در مورد خونه گرفتیم فعلا اصلا وقته بچه دار شدن نیست
اصولا این جور موقع ها من از لحاظ روحی زیاد احوالات مناسبی نخواهم داشت و واسه بچه هم خیلی بده
درسته که سیامک میگه بودن بچه خوبه و دوس داره که باشه
ولی خدا خودش میدونه که فعلا زمان مناسبی واسه اومدن این فرشته کوچولو نیست
منم که خودم و سپردم به خدا و اون صلاح دونه کاره ماست
پس شکرت به همه داده ها و نداده هات خدا جونم

مثل همیشه کوچیکتم و شکر گذارت
تو فقط هوامون و داشته باش دیگه من هیچ غمی ندارم و نمیتونم داشته باشم

عاشقتم خدا جونم  قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان نرگس جون(مریم)
26 آبان 92 14:30
رها جون نگران نباش ایشاا... هروقت صلاح باشه یه نینی ناز و توپولو خدا بهت میده پس صبر کن
رها
پاسخ
فدات عزیزم من که همش دارم صبر میکنم چاره دیگه ای ندارم جز صبر
تارا
26 آبان 92 15:20
سلام عزیزم خوبی؟شایدهنوزوقتش نشده خانومی بهرحال امیدوارم هرچه زودتر صاحب یه نی نی خوشمل بشیاگه باتبادل لینک موافق بودی خبرم کن
رها
پاسخ
آره این جور که بوش میاد هنوز وقتش نیست منم منتظر میمونم تا وقتش برسه ______ عزیزم منم با افتخار لینکتون کردم
مامان تینا و رایان
26 آبان 92 16:27
من هم 7 سال صبر کردم تا اوضاع رو به راه شه وقتی همه چی ردیف شد ایشالا اونم میاد..خدا خیرو صلاحمون رو بهتر میدونه
رها
پاسخ
آره ... خدا همیشه بزرگه ایشا... که همه چی به خیر بگذره
تارا
26 آبان 92 19:19
لینک شدی گلم
رها
پاسخ
فدات تارا جون
مامان پارساجونی
27 آبان 92 0:39
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگه پارسا جونم سر زدی و نظر گذاشتی گلم ایشالله بزودی یه بچه تپل مپلی بیاد تو بغلت به حق علی اصغر امام حسین ایشالله بزودی دامنت سبز میشه
رها
پاسخ
مرسی دست خوبم که شمام قابل دونستی و بهم سر زدی ایشا... همینجوری باشه که گفتین
مامان آیسو وآیسا
27 آبان 92 3:32
اشکالی نداره عزیزم...انشالله ماه بعد...البته با حکمت ومصلحت الهیما هم منتظرییییییییییییییییییمکوچولو زود بیا دوست جووونم نگرانته خوب
رها
پاسخ
آره هر چی صلاحه ، ایشا... که موقع اش بشه و زودی بیاد و این بابای منترش و از انتظار در بیاره مرسی از دعای خوشگلت
ندا
27 آبان 92 8:13
واي رها جونم ناراحت شدم ولي خوب هر چي خدا صلاح بدونه همون ميشه . انشاالله خدا بهترين سرنوشت را برات رقم بزنه دوست دارممممممم
رها
پاسخ
اشکال نداره که نشد عزیزم ، فدات بشم ناراحت نشو ، من معتقدم هر چی که صلاحه همون میشه مرسی از مهربونیت گلم ، منم دوست دارم ندا جون
مامان سهند و سپهر
27 آبان 92 10:06
خدا ایشالا به موقع یکی دو تا نینی خوشگل توی دلت میذاره عزیزم خصوصی هم داری
رها
پاسخ
مرسی عزیزم ، ایشا... خصوصی هم جشم الان چک میکنم
مامان کیارش
27 آبان 92 11:22
رها جون بخدا بچه خیلی لذت داره ولی همه زندگی و وقتتو هم میگیره انشاله هر چه زودتر بجه دار بشی ولی عزیزم میخوام اینو بهت بگم که از این لحظاتت هم لذت ببر انشاله خونه خوبی هم گیرتون بیاد
رها
پاسخ
لذت و که این کار نمیذاره من لذت ببرم این وضعیت خونه هم که گیجمون کرده بود حالا ایشا... ین خونه درس شه ببینیم چی میشه و خدا چی میخواد و اصلا لذت چیه ولی شادی جون دعا کن بشه واااااااای دلم واسه اینکه هر شب خودم برم خونمون و وقت اضافه حداقل نیم ساعت در روز واسه خودم داشته باشم لک زده اما بازم هر چی خدا بخواد
مامان آیسو وآیسا
27 آبان 92 12:58
عزیزم خصوصی
رها
پاسخ
چشم
مامی کیارش
27 آبان 92 16:36
عزیــــــــــــــــــــــــــــــزم ..... عجله نکن
رها
پاسخ
چشـــــــــم چیوا جونیم
مامان آوا
27 آبان 92 18:15
سلام خاله مهربون مرسی که به ما سر میزنی انشاالله خدا یه نی نی نازه بهت بده بووووووووووووووووووووووووس برای خاله رها جووووووووووووون
رها
پاسخ
مرسی عزیز دلم آره یه نی نی خوشگل مثل واسه شما آخ آخ چی میشه
مامان آوا
27 آبان 92 18:16
لینک شدی عزیزم
رها
پاسخ
مرسی دوست خوبم
مامی سویل
28 آبان 92 8:58
سلام رها جون.خوبی عزیزم؟؟ در مورد نی نی هم خدا هر وقت مصلحتش باشه اونموقع خودش میده.تا بشین ایشالله به زودی خدا برات یه نی نی بده تا سرگرم شی.البته اینم بگم ها بعد اومدنش هم میگی وای وقتی نبود چه کیفی میکردم من
رها
پاسخ
نمیدونم میخوای کوچولوت و به ما قرض بده یکم ما باهاش بازی کنیم اگه خسته شدی
مامان كياراد
28 آبان 92 15:31
سلام رها جون ...مرسي كه به ما سرزديد...خوشحالم كه در جمع دوستان ماييد...بازم پيش ما بياييد...ما منتظريم...
رها
پاسخ
من که همیشه جویای احوال شما هستم مرسی که شمام به من سر زدی ، خوشحالم کردی
مامان سهند و سپهر
30 آبان 92 8:22
خصوصی
رها
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان فرنيا
4 آذر 92 10:26
ني ني به موقع مياد ولي همين نگراني و فكر كردن و استرس داشتن امدنش را عقب ميندازه ايشالله به زودي زود خبر ني ني را بهمون ميدي
رها
پاسخ
مرسی - ایشا... هر چی که صلاح و قسمته همون باشه ، منم راضیم به رضای خدا مرسی از راهنماییت هم عزیزم از صورت گل دخترت کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد