من و تو

خدا جونم بازم شکرت

1392/9/13 16:42
نویسنده : رها
352 بازدید
اشتراک گذاری

الان داشتم به زندگیم فکر میکردم 
به روزام
به لحظه های خوب و لحظه های پر از استرسم
به گذشته ای که داشتم 
روزایی که وقتی یادم میافته تمام تنم میلرزه 

داشتم فک میکردم الان  چه حسی دارم
خوشبختم ... خدا نکرده بدبختم ... راضی ام ... ناراضی ام

یه کاغذ و یه خودکار
مشکلاتم چیه  
_____________________
اصلا تو این جامعه مشکل یعنی چی ؟ 
_____________________________

مامانم مریضه - بابام مریضه - خونوادم مشکلی دارن

شوهرم مریضه - خونواده شوهرم مشکلی دارن

پول ندارم چیزایی و که میخوام بخرم

جا واسه خواب ندارم

خونوادم باهام مشکل دارن

با شوهرم رابطه خوبی ندارم ، من و میزنه ، بهم احترام نمیذاره

کدوم یکی از ایناست

مادی --- معنوی --- احساسی

چیه واقعاً

_______________________________________

من الان تو زندگیم تو سربالایی افتادم ، خیلی هم دارم اذیت میشم و احساس خستگی میکنم
اما : الان تو این زمونه هیچ کس بدونه غم و غصه و مشکل نیست

الان داشتم فکر میکردم : اگه قرار بود مشکل من عوض بشه و یه مشکل دیگه داشته باشم
دوس دارم این مشکلم چی باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و نتیجه ای که میگیرم اینه که  : همین مشکل خودم خوبه ، دلم نمیخواد با هیچی عوضش کنم - همینی که دارم از همه بهتره 


فک کنم اون یکیا خیلی سخت تر باشه تحملشون و پس و صبر میکنم تا حل شه

خدایا - خدا جونم بازم به خاطر همه داده ها و نداده هات شکر  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان تینا و رایان
13 آذر 92 11:56
ایشالاااااااااا خصوصی داری
رها
پاسخ
چشم مرسی
مامان آیسو وآیسا
13 آذر 92 20:19
انشالله شما همیشه بدون مشکل باشی مهربوووووووووووون
رها
پاسخ
فدات عطرای عزیزم تو گلی دوس جونم
مامان آنیسا سعیده
13 آذر 92 22:54
عزیز دلم مشکلت مگه چیه؟فدات شم
رها
پاسخ
انقداام مهم نیس عزیزم فدات شم
مامان سهند و سپهر
16 آذر 92 9:07
خیلی نتیجه جالبی گرفتی عزیزم خیلی خیلی جالب خدا رو هزاران بار شکر که از بقیه مشکلات بهتره مشکلت همین که اینو میگی جای امیدواری هست این روزها هم میگذره و مشکلات رفع میشن و تبدیل میشن به خاطره هایی که باید سعی کنیم فراموششون کنیم تا اذیتمون نکنن . آثارشونو از زندگیمون محو کنیم یه جورایی تا این مشکلات نباشن ما قدر روزهای خوشمون رو نمیتونیم بدونیم انگار به امید اینکه به زودی بیای و با خبرهای خوش وبلاگتو آپدیت کنی و بشی همون رهای شیطون و سر به هوای خودمون
رها
پاسخ
قربونت بشم من خیلی ماهی تو ، ممنون که با حرفای قشنگت بهم انرژی میدی
مامان تینا و رایان
16 آذر 92 20:09
رها جون اونایی که نوشتی مشکلاتت بود؟ یا داشتی فرض مکردی که اینا مشکلت هست؟اگه اینا مشکلت بودن چی میشد؟ به هر حال درست گفتی همه مشکل داریم..یه چرخ تو همین وبلاگ بزنی میفهمی یکی بچه نداره...یکی بچه اش مریضه..یکی خودش بیماره...خلاصه در این دنیا کسی بی غم نباشد عزیزم
رها
پاسخ
نه شادی جون مشکل من نیستن - همه فرضی بودن شما درست میگی همه اینجا کلی واسه خودشون مشکل دارن و هیچ کس دوست نداره مشکله اون یکی و داشته باشه چون همه مشکلا واسه خودشون سختی دارن که هر کسی با همون دست و پنجه نرم میکنه به هر حال امیدوارم همه مشکلاتشون حل بشه و ماام کناره همه
مامان ستاره
16 آذر 92 20:20
سلام عزیزم ... دلم تنگ شده بود اومدم سر زدم و رفتم
رها
پاسخ
عاطفه جونم خیلی ماهی ی ی ی ، مرسی که یادمی عزیزم
مامان تینا و رایان
16 آذر 92 23:20
پیام من رسید؟
رها
پاسخ
رسید عزیزم - من دیر جواب دادم
مریم مامان آریا
17 آذر 92 7:45
آفرین بر شما آفرین بر این فهم و شعور تا مادامی که اینجوری فکر کنی و همیشه در برابر خدا خاضع باشی و راضی و شکر گذار همیشه خشنود و خوشحالی و پس از این خشنودی و خوشحالی درونی که از اعتماد به خدای عزیز نشأت می گیره خیر ها و برکت ها کم کم به نوبت در زندگی سرازیر خواهند شد اگر خدا بخواهد با خدا خود تا کنیم خدا با ما بد تا نمی کنه والله هر چند که اون اینقدر مهربونه که اینهمه ما باهاش بد تا کردیم ولی ایشون به مانند مادری که به فرزند خطا کار نگاه می کنه و هم ناراحته هم تو دلش برای غش و ضعف می ره ، چشماش رو می بنده و یه لبخند تحویل می ده و می گه برو امیدوارم دیگه تکرار نشه
رها
پاسخ
دقیقا همینجوریه ما باید شکر گذار همه نعمتاش باشیم که از همه محبت هاش استفاده کنیم به امید اینکه خدا همیشه کمکمون کنه که البته این کارو میکنه
مامان نگار
17 آذر 92 10:29
خداوند بی نهایت است و لا مکان و بی زمان اما بقدر فهم تو کوچک میشود و بقدر نیاز تو فرود می آید و بقدر آرزوی تو گسترده میشود و بقدر ایمان تو کارگشا میشود و به قدر نخ پیر زنان دوزنده باریک میشود و به قدر دل امیدواران گرم میشود یتیمان را پدر می شود و مادر بی برادران را برادر می شود بی همسرماندگان را همسر میشود عقیمان را فرزند میشود ناامیدان را امید می شود گمگشتگان را راه میشود در تاریکی ماندگان را نور میشود رزمندگان را شمشیر می شود پیران را عصا می شود و محتاجان به عشق را عشق می شود خداوند همه چیز می شود همه کس را به شرط اعتقاد به شرط پاکی دل به شرط طهارت روح به شرط پرهیز از معامله با ابلیس
رها
پاسخ
ممنون از شعر قشنگتون عالی بود مرسی که به وبلاگم سر زدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد