من و تو

دختر ها فریاد نمیزنند

1392/10/14 14:28
نویسنده : رها
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من
شاید این پست یکم موضوع هاش قاتی پاتی باشه اما اشکالی که نداره - کی به کیه - یه کمم من پرت برم هیچی نمیشه

دیشب داشتیم با بابایی فیلم هیس - دختران فریاد نمیزنند - و میدیدیم
خیلی بد بود - خیلی
دلم میخواست میرفتم تو مانیتور و میکشتم همه اون مردای .... ناراحت
نمیدونم چرا بعد از این فیلم مزخرف دیگه دلم نمیخواد تو دختر باشی
دلم نمیخواد نگرانت باشم و تو آسیب ها و آلودگی ها و محدودیت های جامعه و زندگی گیر کنی
دلم نمیخواد ببینم نمیتونی و نمیخوای داد بزنی
دلم نمیخواد به خاطر آدمایی که لیاقت زنده بودن ندارن تو غصه بخوری
به خدا الان که دارم این و مینویسم دلم پر شده  از غصه
دلم واسه خودمون میسوزه
واسه زن بودنمون ، واسه همه حقارت هایی که مجبورمون میکنن تحمل کنیم و صدامون در نیاد

اصلا کی گفته که نباید تو داد بزنی
عزیزم بگو ... هر چی دلت میخواد بگو
اجازه نده کسی به احساست به غرورت آسیب برسونه ، مواظب خودت باش ناااز من - مواظب خودت باش


با تمام وجودی که غرقه خواهشه از خدا
دلم میخواد دختر نشی ، با همه خواستن های من و بابایی ، دلم میخواد دختر نباشی

کوچولوی ناز من
فقط یه چیزی و هم یادت باشه
اگه قرار هم هست که پسر باشی
خودم و نمیبخشم اگه بخوای از انسان بودن دور شی - از مرد بودن
شاید الان احساساتی شدم و اینارو میگم اما ... ازت خواهش میکنم ، التماس میکنم اگه مردی ... مرذ بمون و بذار بهت افتخار کنم

اگه هم ... اگه ... خدا دلش بخواد و دختر باشی
از تو هم میخوام مواظب خودت باشی ، نترسی از فریاد زدن و شجاع باشی به خاطر اینی که هستی
و بدونی هر چی که هستی - دختر یا پسر - واسه ما فرقی نمیکنه ، فقط مواظب خودت باش

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان تینا و رایان
14 دی 92 15:00
خوشحالم که فیلم رو دیدی..ولی این نباید باعث بشه که از داشتن دختر تنت بلرزه.فقط هوشیار باشیم..و در جامعه ای که سن بلوغ اومده پایین به بچه هامون یاد بدیم چطور در برابر ناملایمات سر خم نکنن و نترسن و بیان حرف بزنن..ما هم شنونده باشیم و یاری رسان..در ضمن پسرها هم مورد تجاوز جنسی قرار می گیرن بخصوص در سنین پیش از مدرسه پس فرقی نمی کنهموفق باشی دوستم
رها
پاسخ
نمیدونم شادی جون کلی بخوام فک کنم حق با توء - اما خودم اگه بخوام نظر بدم ، باید بگم موتاسفانه واقعیته چند وقت پیش من تو یه سایت مشاوره عینه همین و میخوندم که دختره وقتی 8 سالش بوده توسط سوپر مارکتیه سر محلشون این اتفاق واسش افتاده و بعد که بزرگ شده ، آزادیش و بیشتر دیده و باعث شده کلا عاصی بشه خدا واقعا به داد بچه هامون برسه چه جوری میتونیم مواظبشون باشیم ما ... نمیدونم
sodabeh
14 دی 92 15:07
سلام عزيزم خوبي همه چي رو به راهه؟؟نگران هيچي نباش فرقي نداره دختر باشه يا پسر هرچي خدا بخواد همون ميشه ولي من بهتون ميگم شوهرت مهربونه يا نه ميگن اگه شوهر مهربون باشه بچه اولش دختر ميشه عزيزم اگه شوهرش شيطون و لوس و لجباز ميكنه ميگن بچش پسر ميشه
رها
پاسخ
جالب بود سودابه جون - اینم واسه خودش نظریه دیگه - بازم ممنون
مائده
14 دی 92 15:44
واقعا فیلم ناراحت کننده ای من بعضی وقتا واسه جامعمون متاسف میشم کلی مثل شما از اینکه اگه خدا بهم دختره بده ناراحت میشم درست شاید پسرهم مورد تجاوز جنسی قرار بگیره اما به نظر من مثل دختر سرخورده نمیشه
رها
پاسخ
دقیقا همینه تازه اگه هم بشه - جامعه زیاد سرزنشش نمیکنه و میگذره اما دختر متاسفانه قضیه اش فرق میکنه کاش میشد فرهنگ خودمون و تغییر بدیم ، از ما که گذشت - حداقل بچه هامون تو این دوران اذیت نشن
مامان نگار
15 دی 92 8:12
وای رها جون منم دقیقا مثل تو بعد از دیدن این فیلم حالم بد بود مخصوصا که من نگار رو هم دارم .اینقدر فکرم مشغول بود که شبا کابوس میدیدم .اما بعدش کم کم توکل کردم به خدا و سعی کردم که حواسم رو جمع کنم و نگار رو بهتر و شجاعتر تربیت کنم .با دیدن این فیلم فکر نکنم تا عمر دارم نگار رو به کسی بسپارم
رها
پاسخ
آره حالت و میتونم درک کنم منی که بچه ندارم حالم بد شد - برسه به شما که یه دختر گل هم داری واقعا مواظبت کردن از بچه هامون خیلی سخته چی کشیدن پدر و مادرامون با بزرگ کردن ما
مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 17:15
منم میخوام ببینم یه توصیه شادی جووونم ولی هنوز نشده انشالله میبینم ومطمینا تا یه مدت بد از دیدن بسیار شکاک وبدبین وافسرده میشم با ای اوصافی که از این فیلم شنیدم
رها
پاسخ
به نظر من نبین - بیا خودم واست تعریف میکنم خیلی فیلم مذخرفیه ، کلا با احساسات مادرانه بازی میکنه
سعیده مامان آنیسا
18 دی 92 13:56
عزیز دختر برکته باور کن از وقتی آنی بدنیا اومده برکته خونمون هم زیاد شده نگو دختر نمیخوام دیگه هرچی خدا صلاح دونست همون میشه
رها
پاسخ
آره هر چی خدا صلاح بدونه همون میشه ، منم واسم جنسیتش فرقی نمیکنه اما برو این فیلم و ببین - بعد درک میکنی که من جی گفتم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد