من و تو

دستور پخت کیک

1392/10/15 12:53
نویسنده : رها
255 بازدید
اشتراک گذاری

خب با نام خدا شروع میکنم

دستور پخت یه کیک راحت و طبق درخواست دوستانه خیلی کنجکاوم واسه همتون میذارم



تخم مرغ 3 عدد بود - که نمیزنیم
بکینگ پودر هم - بی خیال - نمیخواد

شیر  : یک و نیم لیوان
پودر کاکائو نوشته بود 4 قاشق _ چون من زیاد دوس دارم 6 تاش کردم نیشخند
روغن و شکر هر کدوم  : یک و نیم لیوان

و یه خواهر شوهر بامزه غرغروی تپل مپل

به جز آرد همه مواد و قاتی میکنیم و یه لیوان از مواد و بر میداریم و کنار میذاریم
آرد و اضافی میکنیم  و قاتی میکنیم و بعد میدیم دست خواهر شوهر محترم و میذارتش تو فر
بعد که پخت با چاقو داغ داغ از وسط به چندین قسمت نامساوی در میاریم و اون لیوان و که گذاشتیم کنار و بر میداریم و میریزیم رو کیک
وااااااااااای وقتی اون مخلوط و میریزی روش یه صدای جیززی میده ، کلی خوشتون میاد زبان

بعدش

هیچی دیگه میذارین تو یخچال و بعد از چند ساعت میخورین
ولی به کسی نگینا تخم مرغ نداره ، جان خودم اصلا معلوم نمیشه
یکمم خلاقیت به خرج بدین روش و ژله بزنین و بعدا بهم بگین چه جوری شد نیشخند

با تشکر از همه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ستاره
15 دی 92 14:25
خیلی با حالی
رها
پاسخ
تو باحال تری عزیزم
مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 17:10
وای رها افررررررررررررررررررررررررررررین دستور کیک اونم بدون تخم مرغ به قول ایسا نوموتا
رها
پاسخ
ای جونم ، فدای این دختر شیرین زبونت بشم من یه عالمه ماچش کن اون فسقلی و
مامان لي لي
15 دی 92 19:22
'بعضی وقتها به خودم میگم: هرچقدر دلت میخواد سخت بگیر زندگی! هرچقدر دوست داری اذیّت کن دنیا! من یکی رو دارم که میاد و همه این سختیها و اذیّت ها رو تموم میکنه، یکی که آرامش و دوستی رو همه جا جاری میکنه، فقط ایکاش تا اونروز من باشم و ببینم روی ماهش رو.'........ دوست خوبم خيلي دوستت دارم
رها
پاسخ
زندگی که همیشه همینطوره - منم یه وقتی اینارو به خودم میگفتم و منتظر بودم اما ... هیچچی انتظار نمیخواد ، قدر همین لحظه ای رو که داری بدون ، وقتی انتظار نکشی و فک کنی و به دا نزدیک باشی - خدا خودش همه چیزای خوب و بهت میده این و مطمئا باش
مامان لي لي
15 دی 92 19:24
خواهر عاليييييي بود كلي از دستور كيك آت خنديدم........ خيلي با حالي رها خوشحالم از اشناييت
رها
پاسخ
فدات عزیزم منم خوشحالم از آشناییتون
مامان تینا و رایان
15 دی 92 21:38
دستورات آشپزیتم مثل خودت خنده دارن خخخخخخ..
رها
پاسخ
شادی جون - خودم که خنده دار نیستم کارام خنده داره عزیزم اما یه چیزی هم هست شاید این جور مسائل تو زندگیه همه باشه و همه یه جور دیگه ببینن این مسائل و اما وقتی یه کم فک کنیم میبینیم کارای هممون خنده داره و ما الکی همه چی و بزرگ میکنیم
مامان ستاره
16 دی 92 0:20
برو خصوصی
رها
پاسخ
رفتم
تا ابددونفره
16 دی 92 2:18
واااای عزیزم نمی دونم بخندم یا تعجب کنم..چه طوری کیک از آب در اومده خدا می دونه حالا واقعنی خوب میشه..ولی خودمونیما خیلی ریسک بزرگی کردی افرین
رها
پاسخ
واقعا خوب میشه ، یه بار امتحان کن ، خداییش منم دوس داشتم ----- به یه بار ریسکش میارزه
مامان فرنيا
16 دی 92 9:20
ميگما كسي توجه نكرد اندازه ارد را نگفتي من ميخواستم درست كنم اما ارد را نديدم چقدر؟ نكنه ارد به اندازه يك خواهر شوهر تپل مپل نميدونم چرا من گير دادم به خواهر شوهر شما ولي بدون شوخي ارد چقدر؟ تا سريع درستش كنم
رها
پاسخ
خواهر شوهرم خیلی با نمکه ولی شمام بی شوخی درس کن کیک و آرد دو لیوان بود
sodabeh
16 دی 92 9:24
سلام اي واي بدون تخم مرغ خوب شده من يه بار يادم رفته بود كه تخم مرغ نريختم وقتي روغن ريختم فكركردم تخم مرغ ريختم اما مزش نه زياد خوب نشد ولي من ديگه كيك درست نميكنم اما شوهرم درست ميكنه باريكلا كه خيلي خوب شده فداي تو بشم راستي كي ازوداج كردين
رها
پاسخ
این و درس کنی خوب میشه عزیزم خیلی نیست که ازدواج کردیم آفرین به شوهرت
ندا
16 دی 92 10:05
سلام رها جونم واي كه چقد دلم واسه ي خودت و نوشته هاي خوشگلت تنگ شده بود اين چند وقت كه نبودم همسريم مرخصي بود و يه مسافرت كوچولو هم رفتيم جاتون خالي خيلي خوش گذشت خيلي روحيم عوض شد راستي ممنون كه در نبودم به فكرم بودي و واسم كامنت گذاشته بودي دوست دارمممممممممممممممممممم
رها
پاسخ
سلااااااااام خوش اومدی عزیزم خیلی کار خوبی کردین رفتین مسافرت مسافرت واقعا عالیه - کلی تو روحیه آدم فرق میکنه دلمم واست خیلی تنگ شده بود
مامان سهند و سپهر
16 دی 92 11:15
مرسیییییییییی
رها
پاسخ
مامان نگار
16 دی 92 11:18
فکر کنم دستور خوبی برای وقتهای ضروری باشه امتحان می کنم خبر میدم.
رها
پاسخ
حتما امتحان کن - من که دوس داشتم
sodabeh
16 دی 92 11:19
امتحان ميكنم عزيزم
رها
پاسخ
ندا
17 دی 92 14:37
رها جان رمز پست كار بدت را بهم ميدي؟
رها
پاسخ
چرا که نه
مامان هيراد
17 دی 92 17:43
تو ميتوني رها جون
رها
پاسخ
مامان سویل
18 دی 92 13:46
به به کیک خورون بود پس
رها
پاسخ
اره کلی کیک خوردیم جاتون خالی بود
مامان محمد صدرا
20 دی 92 18:31
چه جالب این کارا فقط از یه هنرمند بر میاد آفریــــــــــن
رها
پاسخ
بعله - البته یه هنرمند خرابکار
رها
24 دی 92 0:12
آخ جون فردا حتما " امتحانش میکنم مطمینا" خوشمزه است
رها
پاسخ
به امتحانش میارزه رها جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد