من و تو

نظرات (13)

افسانه مامان هیچکس!
5 بهمن 92 21:19
اینو باید به پدر شوهر و خواهر شوهر من گفت که صبح تا شب کاری ندارن جز اینکه ... بی خیال نمیخوام بهش فکر کنم عصبی میشم تازه میگن خدا با اینکه همه چیزو درباره بنده هاش میدونه روز قیامت میگه اعضای بدنش شهادت بدن حالا بعضیا بدون هیچ شاهد و مدرکی درباره دیگران قضاوت میکنن و تهمت میزنن شرمنده بعضی حرفا منو یاد گذشته هایی میندازه که اصلا دوس ندارم بهش فک کنم
رها
پاسخ
عزیزم یه نگاه به دورو برت بنداز انقد هستن آدمایی که اسم آدم رو خودشون گذاشتن و با احساس همه بازی میکنن فک نکن عزیزم تو به خودت فکر کن که اونجوری نباشی - مثل اونا نباشی و فرق داشته باشی قربونه دلت بشم که یهو گرفت
fariba
5 بهمن 92 22:24
این خوب اومدی
رها
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 23:16
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
رها
پاسخ
آخ گفتی منم دلم واسه خودم تنگ شده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 23:17
خواهر واقعاً صاف اند،؟؟؟؟؟؟
رها
پاسخ
آره این خطا صاف هستن به قول سعیده جون امتحانش یه خط کشه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 23:17
رها جونم همه جوره دوستتتتتتتت دارم
رها
پاسخ
فدای تو عزیزم ببوس از لپای خوشگل دختر شیرینم
مامان ستاره
6 بهمن 92 1:13
خیلی خیلی خیلی جالب بود .... مرحبا عزیزم
رها
پاسخ
مامان سهند و سپهر
6 بهمن 92 8:24
خیلی این با مزه س . خط کش بذارید روش تا مطمئن بشید که صافه مرسی رها جون
رها
پاسخ
فداااااااات سعیده مهربونم
مامان تینا و رایان
6 بهمن 92 10:20
دقیقا اینو باید به خیلی ها گفت
رها
پاسخ
خیلی ها - واقعا
مائده
6 بهمن 92 11:34
خیلی جالب بود رها جون ایوووووووووووووووووووووووووول
رها
پاسخ
این که هیچی مائده جون اون متنی که تو گذاشتی عالی بود دلم میخواست نظر بذارم اما نشد متنت همه وجودم و لرزوند فوقالعاده بود
تا ابددونفره
6 بهمن 92 12:12
اینو دو سه روز پیش توی فیس بوک هم دیدم..واقعا خیلی جای فکر و حرف دارهنمونه بارز بعضی آدمها
رها
پاسخ
همینطوره که میگی عزیزم
مامان آیسو وآیسا
6 بهمن 92 13:27
واقعا...
رها
پاسخ
عطرا جونم عکسایی که گذاشتی از آیسو خیلی خوشگلن ازون پاهای کپلش کن
مامان نگار
7 بهمن 92 8:46
رها جون یه چیزی فرستادم یادم رفت خصوصی بزنم همون موقع هم سیستم قطع شد اگه رسیده تایید نکنی عزیز.اگر هم نرسید بگو دوباره بذارم
رها
پاسخ
منم دلم میخواد بیام واست خصوصی بدم اما نمیشه مریم جونم هیچ نظری نمیتونم بفرستم واست دلمم میخواد کلی حرف بزنم واست رسیده خصوصیت گلم - اما از جواب شرممنده ام فعلا
سارا
16 بهمن 92 18:44
خیلی خیلی جالب بود.راستی خوشحال می شم یه سری به وبلاگ ما بزنی آدرس وبلاگ ما:www.ourblog.blogerfa.ir
رها
پاسخ
من به وبلاگتون سر میزنم اما عزیزم فعلا از بابت نظر شرمنده ام - سیستمم اجازه نظر دادن نمیده تونستین بازم بهم سر بزنین - خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد