من و تو

برسام - نفس عمه اش

1392/11/3 19:11
نویسنده : رها
392 بازدید
اشتراک گذاری

الان داشتم عکسات و میدیدم سام سام قشنگم

همون روزی و که مریض بودی

خدا میدونه چه قد غصه ات و خوردم

اینجا اصلا حال و حوصله نداشتی نفس عمه

 الهی من فدای اون دست و پای کوچولوی قشنگت بشم

اینجا داشتیم باهات بازی میکردیم اما اصلا حوصله نداشتی

 

فدای بازی کردنت بشم من عشقم - نفسم - عمرم

همه زندگیمی به خدا

از خدا میخوام دیگه هیچ وقت مریض نشی و همیشه لبت و خندون ببینم

 

قربونت بشم که عاشق تی و تمیزی هستی

یه دونه ای

 

از خدا میخوام هیچ بچه ای و مریض نکنه ، تو رو هم کنار همه

 

دوست دارم برسام قشنگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

افسانه مامان هیچکس!
3 بهمن 92 22:36
مادر بودن خیلی سخته به خصوص وقتایی که کوچولوت مریض میشه من بااینکه هنوز تجربه نکردم ولی از بچه داری میترسم به خصوص اگه مریض بشه راستی منو لینک نکردی که!
رها
پاسخ
]چرا عزیزم جزو دوستامی که
تا ابددونفره
4 بهمن 92 0:06
سلام عزیزمآخی چه پسمل خوشگلیخدا حفظش کنهایشالا نه برسام جون نه هیچ بچه ی دیگه ای هیچوقت مریض نشه
رها
پاسخ
ایشا... که هیچ وقت هیچ بجه ای مریض نشه
مامان آیسو وآیسا
4 بهمن 92 23:57
عزیززززززززم خیلی نازه ماشالله خدا حفظش کنه خیلی خشششششششگله!!!!کلی بوس برا سام کوچولوی ناززززززز اخی انشاللله دیگه هیچوقت مریض نشی گلپسر ناززززززززززنین
رها
پاسخ
عطرا جون واقعا نمیدونم نااازه - یا من خیلی نااز میبینمش ممنون ازت مامان کوچولو توام از طرف من فسقلیای نازت و کن
مامان سهند و سپهر
5 بهمن 92 9:37
عزیزممممممممم چه بردارزاده نازی داری خدا نگهدارش باشه . چه عمه خوبی هم داره واقعا یه دونه ای رهاااااا بوس عمه مهربون
رها
پاسخ
فدات شم من -- عزیزمی لپای خوشگل پسرای خوشگلم و محکم کن
مائده
5 بهمن 92 10:29
ای جونم ایشالله هیچوقت مریض نشی عزیز دلم خدا نگهت داره برای پدر مادرت
رها
پاسخ
مرسی مائده گلم خیلی ماهی
افسانه مامان هیچکس!
5 بهمن 92 12:20
عزیزم من که ندیدم! میشه بگی منو با چه اسمی سیو کردی!؟
رها
پاسخ
راس میگی هر چی الان گشتم ندیدم اسمت و اما سیو کرده بودم و تو حافظه صفحه هم بود نمیدونم چی شد که الان نبود دوباره سیوت کردم دوست گلم
مامان تینا و رایان
5 بهمن 92 14:06
چه خوشگله این جیگرطلا همیشه سلامت باشی گل پسر
رها
پاسخ
فدای خودت و گلپسر خودت و دختر خیلی گل ترت بشم من مرسی شادی جونم
ندا
5 بهمن 92 14:13
سلام رها جونم منم مشكل تو را دارم از من كدشو نشون ميده ولي ارسال نميشه چند بار واست نظر گذاشتم ولي ارسال نشد الان هم مطمئن نيستم كه ارسال بشه ولي اگه ارسال شد اينو بدون كه بي وفا نيستم . خيلي دوست دارم
رها
پاسخ
ارسال شد نظرت ندا جونم فدات بشم من اتفاقا داشتم تو صفحه ات میچرخیدم - هر کاری کردم نظر بدم - اون کد .... نیومد دلم واست خیلی تنک شده چی کارا میکنی ؟ خوبی ؟
مامان ستاره
6 بهمن 92 1:16
الهی چقدر نازه .... انشاالله عکس نی نی خودتو بذاری عزیزم
رها
پاسخ
مرسی ستاره جونم ایشا... واسه همه دوستام
مامان نگار
6 بهمن 92 9:41
وای رها چه پسر نازی .من عاشق این تیپ بچه هام .خوردنیه این برسام شما.بازم ازش عکس و خبر بذار
رها
پاسخ
حتما نگار جون راستی عزیزم من واسه برسام وبلاگ باز کردم میتونی اونجا هم یه سری بزنی بعدشم خیلی دلم واست تنگ شده اینم آدرس برسام من http://barsaaam.niniweblog.com/
سعیده مامان آنیسا
6 بهمن 92 12:01
ای جان چه پسر خوشگلی خیلی نازه ودوست داشتنی ایشالاه همیشه سالم وسلامت باشه
رها
پاسخ
مرسی عزیزم ایشا...
شادی
8 بهمن 92 23:45
ای جونم. چه فسقلی شیرینی. خوش بهحالش که همچین عمه مهربونی داره. ایشالله همیشه خدا براتوننگهش داره
رها
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی از لطفت دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد