من و تو

دو قلو

1392/11/3 13:54
نویسنده : رها
345 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مادر شوهری مهمون داشت و من بدو بدو رفتم خونه یه دوشی گرفتم و بعد منتظر شدیم تا برسن همین که در باز شد دیدم دو تا بچه نه ماهه با مزه
- یه پسر و یه دختر
دارن من و نیگا میکنن و میخندن
دختره ماشا... خیلی با مزه و خوش خنده بود و پسره ساکت و مظلوم و آقا
همه چی خوب بود و ما مشغول بازی با بچه ها بودیم که ساعت شد 9 اول دختره یه نقی زد و بعد پسره یه نیگاهی به آبجیش انداخت و اونم واسه تایید یه نقکی زد و بعد هیچی دیگه چشمتون روز بد نبینه دختره جیغ - پسره جیغ
بابا یکی و راه میبرد و مامانش اون یکی و
دختره میگفت بابا پسره میگفت بابا یکی آروم میشه اون یکی جیغ میزد یه ساعت مدام اینا فقط جیغ میکشیدن موقع شام خوردن باباشون یکیشو نگه داشته بود و مامانه به اون یکی شام میداد

بعد مامانه دو تارو نگه داشت بابا شام بخوره
بعد بابا اون یکی و نگه داشت این یکی شام بخوره
حالا تصور کنین سر پا نگه میداشتن که این بچه ها گریه نکنن
وااااااااای واااااای اوضاعی بود من یکی که میگفتم دو قلو میخوام پشیمون شدم

آهاااان یادم اومد 
مامانه که اول اومد ، من دستش و دیدم
عینهو جنگلخجالت 

تو دلم گفتم این چرا اینجوریه ولی بعد از چند ساعت گفتم 

این مامانه که سهله منم اگه این دو تارو داشتم وضعم بهتر ازین نبود به خدا نیشخند

خدایا چه قد سخته چی میکشن این مامان و بابا ها من که سر سام گرفتم عجیب سخت بود من که از دیشب تصمیمم واسه دو قلو شدن بچه ام کنسل شد و به همون یه قلش راضیم به رضای خدا بازم شکرت خدا جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

fariba
3 بهمن 92 12:01
ای رهای ترسوووووووووووووووووووووووووووووان شالله خدا 4قلو بهت بده تا دیگه اسم شمال یادت بره چبرسه به اینکه فکرش بکنی دختر خوب
رها
پاسخ
وای خدا نکنه فریبا جون اگه خیلی خوشت میاد سرت بیاد ایشا... از من که گذشته دیگه همین یکیش و خدا بهم بده 4 تا نمیخوام - واسه خودت
مامان سهند و سپهر
3 بهمن 92 12:23
به همین مفتی پشیمون شدی از دوقلو دار شدن ؟ تازه فقط چند ساعتشو دیدی که ؟ دوست من همیشه بهم غبطه میخورد و هی میگفت خوششششششش بحالت ( ش رو همینقدر میکشید) تا زمانی که دخترش به دنیا اومد . سه ماهه نشده بود که زنگ زد به من گفت تو چی کشیدی این مدتی دختر من توی همین یه دونش موندم ... گفتم دیدی حالا هی میگی کاش دوقلو بشه! شده حکایت تو میدونی .. آواز دهل شنیدن از دور خوش است بچه دوقلو خوشمزگیش فقط برای اطرافیانه... مامانی که دو آغوش نداره هر دو رو همزمان در آغوش بکشه فقط عذاب میکشه... خدا ایشالا به سلامتی برات یه نینی تپل مثل ناز سالم مثه خودت بفرسته
رها
پاسخ
آخ آخ اتفاقا دیروز کهاونارو اونجوری دیدم یاد شما افتادم و اون متنی که نوشته بودی جیغ میکشن و گیس و گیس کشی راه میندازم خدا بهت صبر و توان بده واقعا خیلی سخته ]
سهیلا مامان آیسا
3 بهمن 92 12:29
واااااااااای خیلی سخته ما تو یکیش موندیم چه برسه دو قلوهدفت چی بود رها جون که دوست داشتی دوقلو داشته باشی
رها
پاسخ
یه بار بچه دار میشی جفت میشه هدف اصلیم این بود اما الان میگم نمیتونم م م مامانه از بس وقت نداشت دستاش عین جنگل شده بود تو دلم هی میگفتم حق داره خب طفلی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 12:45
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
رها
پاسخ
مامان نگار
3 بهمن 92 12:48
من به خاطر اینکه خاله ام دوتا پسر دوقلو داشت و مصیبتهای بزرگ کردنشون رو دیده بودم اصلا ای خواسته رو نداشتم .تازه تو شب نخوابیهاشونو ندیدی ...باهم تنظیم شده اند یکی خواب و یکی بیدار .حموم کردنشون که وای نگو....
رها
پاسخ
وااااای آره خیلی سخته خودشونم میگفتن که خیلی بچه ها بد خوابن - همش گریه میکنن مامانه میگه ده مین هم نمیتونه تنها با اونا بمونه و حتما یه کمک باید باشه خدا خودش به همه مامانا صبر بده واقعا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 12:52
واي خدا به فرياد مادر بچه ها برسه دوقلو واقعاً سخته من يه اوارو دارم پدرم در اومده واي به حال دوقلو... الان كه پستت رو خوندم يه ان فكر كردم اگه دو قلو داشتم الان زنده نبودم و حلوام هم پخش شده بود
رها
پاسخ
تورو خداااااااا آوا جوجو کوچولومه ببوسش از طرف من یه عالمه اما یه حرفی هم هست کاش اگه بچه ها قراره دوقلو بشن - جفت باشن - یا دو تا دختر - یا دو تا پسر اون موقع فک کنم نگه داریشونم راحت تره
افسانه مامان هیچکس!
3 بهمن 92 13:52
منم همیشه به دوقلو فکر میکنم و اگه دوتا دختر باشن بهتر هرچی بقیه میگن سخته و اینا زیر بار نمیرم.الانم با وجود این پست هنوز نظرم عوض نشده!
رها
پاسخ
آره جفت باشن بهتره من خودم نوشتم این و ولی ... خداییش سخت و لذت بخشه
سولماز
3 بهمن 92 14:17
وای رها جونی 2قلو خوبه 2 تا نی نی جفت هم لباساشون قیافه هاشون درسته خیلی سختی داره ما یه 3 قلو داشتیم توی یکی از فامیلای نزدیک پدر اون مامان رو درآوردن ولی خوب دیگه باهم بزرگ میشن من که نظرم عوض نشده بازم 2قلو دوست دارم ایشالا که خدا همون یکی رو بهمون بده بعد یه فکری به حال 2قلو داشتن میکنیم
رها
پاسخ
سومازی ایشا... خدا یه دوقلو بهت بده خوشگل مثل خودت مهربون و دل پاک مثل خودت خوشبخت یه خیلی بیشتر از همه ما
سعیده مامان آنیسا
3 بهمن 92 16:07
رها اگه نی نی های تو دوقلو باشه خیلی دیدنی میشی دیگه وبلاگ تعطیل قراروبلاگی تعطیل کلان همه چی تعطیلعزیزمییییییییییییییییی دوت خوبم
رها
پاسخ
وااااااای یعنی آره ها تصورشم جالبه واسم
عاطفه مامان الای
3 بهمن 92 20:37
سلام گلم یکی رو نمیشه نگه داشت چه برسه به دوتا عزیزم گاهی ما هممون به تنهایی نیاز داریم من دلم واسه دو روز تنهایی لک زده ولی امکانش نیست خوب خونه جدید جابه جا بشی 50 درصد مشگلت حل میشه
رها
پاسخ
آره خودمم همین فکر و میکنم بازم راضیم به رضای خدا
تا ابددونفره
4 بهمن 92 0:03
وای خدا نصیب نکنه.من از داشتن یکیشم می ترسم
رها
پاسخ
از هر چی بترسی سرت میاداااا دختر نترس
مامان آیسو وآیسا
4 بهمن 92 23:54
وای رها منم داییم دوقلوهاش تازه به دنیا اومدن الین میخوابه ارتین بیدار میشه ارتین میخوابه الین بیدارمیشه یعنی اوضاعیییییییییییه!!!! خیلی سخته!!!!
رها
پاسخ
افــــ آره دیدم دیگه - خیلی اوضاعن واقعا سخته
مائده
5 بهمن 92 10:31
درسته نگهداری از دوقولو سخته ولی خوبیش اینه دوناییشون باهم بزرگ میشن نیازی نیست یکی دیگه بیاری دوباره درد زایمان بکشی
رها
پاسخ
کاملا باهات موافقم من - سخت و شیرین
مامان تینا و رایان
5 بهمن 92 14:05
خخخخخخخ خدا خواسته بهت لطف کنه یه نشونه بهت بده کلا بچه داری سخته دوقل دیگه واویلا...ولی خوب دیگه مرگ یه بار و شیون یه بار هم بد نیست یهو دوتا با هم بزرگ میشن و خلاص
رها
پاسخ
آره - منم این و میگم - واسه همینم دوس دارم دو قلو باشه البته جفت باشن - نه یه دختر و پسر ولی مکافاتی دارناااااااا
مامان ستاره
6 بهمن 92 1:21
آی آی آی رها جون نگو چون به سر خودت هم میاد آخه از قدیم گفتن از هر چی که بدت بیاد و باهاش بگی ( یعنی پشت سرش بگی ) به سر خودتون هم میاد و این جمله تجربه شده واقعا .... حالا تصور کن رها جون با دو تا بچه دو قلو چه داره می کنه
رها
پاسخ
ستاره جونم به قول سیامک من خودم اندازه دو تا بچه حساس و لوس دردسر سازم حالا فک کن دو تام بچه داشته باشم که یکی بخواد یه چی بهشون بگه اون موقع سه تا مون و باید نگه داره
مامان سهند و سپهر
6 بهمن 92 8:29
من بازم بهت میگم خیلی سخته. با اینکه بچه های من بزنم به تخته آرومن و اینجوری که میگی بیتابی نکردن هیچوقت که ما بخوایم تو مهمونی بایستیم یغلشون کنیم... و بغل همه میرفتن و من توی مهمونیا راحت بودم چون همه میگفتن حالا اینجا یکم استراحت کن به اندازه کافی توی خونه مشغولشون هستی... ولی بازم میگم خیلی سخته و به صبر و حوصله زیادی نیاز داره. رفتار باهاشون هم خیلی حساس و ظریفه. بوس برای رها جونم . ایشالا هر چی میخای خدا بهت بده
رها
پاسخ
ای جون دلم من فدای اون دو تا مو قشنگ خودم بشم که انقد آقا هستن میدونی چیه سعیده جون - یه اعترافی بگنم امروز که این متن خودم و دوباره خوندم دیدم پشیمون شدم و بازم دلم دو تا بچه میخواد - با همه سختیاش
شادی
8 بهمن 92 23:43
آره خداییش منم همیشه میگم اینایی که دوقلو دارن چه کار میکنن؟خیلی سخته. ولی برای اطرتفیان خیای شیرین هستن. البته اگه مادر کمک حال داشته باشه باز خیلی بهتره.
رها
پاسخ
مامانا که گلن همشون ولی کمک با یه مامان نمیشه - باید دو تا مامان و خواهر هم باشن دوقلووووووووو سخته
shayanjooni
4 اسفند 92 12:38
سلام خانومی خسته نباشید.وب جالبی دارید.با عکس های تولد شایان جون به روز شدیم. خوشحال میشیم قدم رنجه کنیدوتشریف بیاریدتشکر
رها
پاسخ
عزیزم من پسر خوشگلت و دیدم ممنون بهم سر زدی اما خانومم نمیتونم واست نظر بذارم فعلا ببخش دیگه - بازم بهم سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد