من و تو

انعکاس

1392/10/25 17:51
نویسنده : رها
346 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز چون از طرف بانک میخواستن بیان خونه مارو ببینن ، من مجبور بودم مرخصی بگیرم و برم اون خونه قبلیه 

واسه همین کلی خوش به حالم بود

صب ساعت 8 بیدار شدم و به زور با خودم قرار گذاشتم که تا 10 بخوابم
واسه همین رو چشام و بستم و خوابیدم تا ده

بعدشم که بیدار شدم از ساعت 11 شروع کردم یه غذا بپزم که نمیدونم چرا تا ساعت دو موندم تو آشپزخونه

(( واسم جای سئواله که چه جوری مامانم تو چهل دقیقه - حداکثر یک ساعت سه نوع غذا درست میکرد ))

حالا ... بگذریم

این وسطا من میومدم سایت و یه سرک میکشیدم و در آن واحد دنباله فیلم انعکاس میگشتم که دانلود کنم

همسری که اومد با هم یه ناهار خوردیم و به اصرار من نشستیم فیلم انعکاس و دیدیم

حالا بماند وسطای فیلم - سیام سناریوی آخر فیلم و تغییر میداد و منم هی میگفتم نگااااه کن

فیلم که تموم شد

ما یه نتیجه گیری کردیم و سیامک کلی دگرگون شد و کلی حرف با هم زدیم و کلی از خودمون گفتیم و  واقعا خوب بود

من که وقتی برای اولین بار این فیلم و میدیدم 


یادمه - فیلم تازه به مرحله پخش رسیده بود که من بعد از دیدنش
تصمیم گرفتم

قبل از هر کاری که تو زندگیم انجام میدم به این فکر کنم که : هر عملی عکس العملی داره

واسه همین قبله هر کاری که خدا دوست نداره و من شاید دلم بخواد انجام بدم  یاد عمل و عکس العمل میافتم و عملکردم و میسنجم
و میتونم به جرات بگم این فیلم خیلی تاثیر گذاره و حتما سعی کنید دانلود کنین و ببینین

...... 

 

آدرس دانلود فیلم انعکاس _ اینم واسه راحتیه دوستای گلم 

http://www.downloadrooz.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A7%D9%86%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3/ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان آیسو وآیسا
25 دی 92 16:12
عالی بود فیلم یا نه سعی میکنم...ببینم... برا رهای عزیززز ومهربووون واقعا مامان هامون ...مامانن...مثل ما نیستن که نازک نارنجی...حساس...قهر قهرو....وکلی چیزهای دیگه...(البته منظورم خودم بودم)
رها
پاسخ
آره - فیلمش عااااالیه عطرا جون - حتما ببین به قول تو - واقعا مامانای ما تک بودن - من که فک نکنم یه ذره هم مثل مامانم بتونم باشم
سعیده مامان آنیسا
25 دی 92 17:18
رها جون من هر موقع میرم فیلم دانلود میکنم یا پشت صحنشه یا آنونسشه تو چطوری میری تو کدوم سایت میری کمکم کن
رها
پاسخ
ازین سایت دانلود کن http://www.downloadrooz.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A7%D9%86%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3/
مامان تینا و رایان
25 دی 92 20:01
من حتما میبینم.فعلا برفه روی کاجها رو گرفتم تو نوبته برای دیدن...بعدش هم اینو حتما میبینم..ممنون راستی منم دست کمی از مامانت ندارم...سه سوته کلی غذا آماده میکنم...بزار یه کم از زندگی مشترک بگذره کم کم یاد میگیری
رها
پاسخ
خب عزیزم توام الان کلی مامانی دیگه من و نبین که همین یه غذارو هم با کلی دنگ و فنگ درس میکنم ماشا... هنرمندی شادی جون این فیلم و هم دان کن - نوبتش که شد ببین از رو کوچولوهاتم کن
مامان سهند و سپهر
26 دی 92 9:30
مرسی عزیزم. باید دانلود کنیم ببینیم. خیلی خوب بود که لینک دادی برامون.میگم مرخصی مگه نگرفتی ببریشون اون خونه؟ به به کلی هم آشپزی کردی
رها
پاسخ
مرخصی گرفته بودم و رفتم فیلمم حتما دانلود کنین - به نظر من به دیدنش میارزه
مامان نگار
26 دی 92 12:50
من هم قبلا دیدم خیلی عالی بود
رها
پاسخ
آره - به نظر منم عالیه فیلمش
شادی
26 دی 92 12:55
منم این فیلمو دیدم . به نظرم به خاطر درس آموزنده ای که داره حتما ارزش دیدن داره.
رها
پاسخ
آره به نظر منم ارزش دیدن داره
اسماء♥مامانِ فسقل♥
26 دی 92 15:10
منم قبلا دیدم اینو فیلمو خیلی قشنگه....
رها
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 21:19
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم
رها
پاسخ
کی غصه خورد لی لی جون من که غصه کم سعادتیه مردم و نخوردم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 21:27
من اين فيلم و قبلاً ديدم واقعاً عالي بود خواهر
رها
پاسخ
آره عزیزم فیلمش عالیه - میارزه به دیدنش
مامان هیراد
26 دی 92 21:55
واقعا فیلم خوبیه من چند بار دیدم و بقول شما تاثیر گذاره خیلی خوبه که اینجا دوباره یاد آوریش کردی
رها
پاسخ
واقعا فیلمش خیلی خوبه
مائده
26 دی 92 23:57
منم این فیلمو دیدم فیلم قشنگی
رها
پاسخ
آره خیلی فیلمش قشنگه مائده جونم
مائده
27 دی 92 13:20
http://s5.picofile.com/file/8108464542/mahdi.gif
رها
پاسخ
سولماز
28 دی 92 0:16
سلاممممممممم رها جونیم فیلم خوبیه گلم این سوالیه که منم همیشه میپرسم مثلا جاریم توی 45 دقیقه ماکارونی درست میکنه مال من 3 ساعت طول میکشه جوابشو فهمیدی به منم بگو
رها
پاسخ
نگووووووووو تورو خدا یعنی توام این مشکل و داری باشه اه جوابی واسش پیدا کردم به توام میگم حتما
مامان ستاره
28 دی 92 2:16
رها
پاسخ
عاطفه مامان الای
29 دی 92 22:33
فکر میکنم جالب باشه من حتما مبینم هیس دخترها فریاد نمیزنند رو دیدم کلی حرص خوردم وداغون... کدوم سایت برداشتی ؟ آدرسش اینه ؟ لینک دانلودش همینه ؟ وای عجب پدر شوهری از بس مهربونه نتونسته صبر کنه و کوبیده به دستشویی ها ها ها هاها
رها
پاسخ
فیلم هیس که خیلی ناجوره انعکاس اما اصاب خوردی نداره پدر شوهرمم آره مثل همیشه باحاله منم که فدات میشم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 8:29
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
رها
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان هيراد
30 دی 92 9:44
پروردگارا آرامش را همچون دانه هاي برف آرام و بي صدا بر سرزمين قلب كساني كه برايم عزيز هستند جاري بگردان آمين
رها
پاسخ
آمین عزیزم
سولماز
1 بهمن 92 1:06
رها
پاسخ
افسانه مامان هیچکس!
1 بهمن 92 1:46
خیلی وقت پیشا دیدمش جالب بود.راستی من با اجازه لینکت کردم .خوشحال میشم به ما هم سر بزنی و اگه دوست داشتی لینکم کن
رها
پاسخ
ممنون که بهم سر زدی - خوشحال میشم عزیزم با افتخار لینکتون میکنم
شازده امیر و رها بانو
1 بهمن 92 11:17
سلام رها جون ببخشید که انقدر دیر به دیر براتون پیغام میذلرم و مرسی که به یاد ما هستین این مدت همه مون مریض بودیم برای همین نمیومدم نت اما همیشه خواننده شما هستم فقط کمتر وقت میکنم پیغام بذارم این فیلم خیلی قشنگه منم دیدم در مورد درست کردن غذا شما هم بعد چند سال تجربه مثل مامانتون میشین
رها
پاسخ
فدات عزیزم ایشا... که همتون سالم و سر حال باشین ببوس از لپای خوشگلات عزیزم
تاابددونفره
1 بهمن 92 12:13
سلام رها جونيخوبي عزيزمرها جون ما هنوز جا داريم سرعت عملمون بره بالامنم تعريف اين فيلمو زياد شنيدم.ولي هنوز وقت نشده ببينمش.مرسي براي ادرس
رها
پاسخ
قربونت بشم من خواهش میکنم
مامان آیسو وآیسا
1 بهمن 92 13:01
کجایی شما رها جووووووووووووونم
رها
پاسخ
عطرااااااا جونم من صفحم مشکل داره این و چی کارش کنم
شادی
2 بهمن 92 13:02
سﻻم عزیزم. خوبی؟ کجایی؟منتظر آپ جدیدم.
رها
پاسخ
من نمیتونم آپ کنم صفحه مدیریتم مشکل داره چند روزه واسه هیچ کدومتون این جوری نیس یعنی ؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد