من و تو

روزمره گی های امساله ما

1393/2/14 20:04
نویسنده : رها
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااام 

عید همتون بازم مبارک و امیدوارم که سال جدید و همتون همونجوری که دوس دارین تموم کنین 

من که امسال و تصمیم گرفتم استراحت کنم و یکم حالم و خوب کنم

بالاخره بعد از کلی مکافات و سختی کابینت و کاغذ دیواری هم تموم شد و یکم جمع و جور شدیم و شبا خونه خودمون میخوابیم

پدر شوهری هم دل تنگ و قلب  هی زنگ میزنه که شام بریم خونشون و منم دیگه از خدا خواسته نیشخند و تنبل ______ میگم چشممممممممم به روی جفت چشام زبان 

 

و اما بهترین خبر امسال بدنیا اومدن عضو جدید خونوادمونه مژهبغل 

آرتینا 

الهی که من فداش بشم 
واااااای وااااااااای
نمیدونین چه حالی میده خاله شدن
من که فک نمیکردم بتونم اندازه برسام دوسش داشته باشم
اما حالا میبینم همون قدر واسم عزیزه

خداییش چه قدر خوشگلن این فرشته های کوچولو و چه قدر جذابناین فسقلیای ناز 

آرتینا سفیـــــــــــــــــد مثل برف
لپ داره اندازه هلو - وااااای
موهاش سیاه و چشماش درشته ____ این قسمته چهره اش به مامانش رفته خدارو شکر ____
لباش شکله لبای منه زبان  
دماغش هم خدارو شکر شکله دماغه باباشه _ کوشولو و فندوقیه  

هزاران مرتبه شکر که بیشتره چهره اش شبیه مامانشه نیشخند 
الهی من فدای اون چشمای درشتش بشم

جوجه کوچولومون _ برسام __  که تو بیمارستان واسه دیدنه نی نی داشت ضعف میکرد
قربونش بشم که انقد مهربون و آقاست

هیچی دیگه
دیگه نوبتی هم که باشه نوبته منه نیشخند خجالت 

ایشا... که خدا تو این ساله جدید واسه همه مامانای منتظر یه نی نیه سالم و خوشگل عطا کنه و دله همه خونواده هارو شاد کنه

ماچ ماچماچماچماچماچماچ

پسندها (1)

نظرات (14)

تا ابددونفره
17 فروردین 93 10:01
سلام عزیزمسال نو مبارک.سال خوبو خوشی داشته باشی و به هر چی که می خوای برسیقدم نو رسیده و خاله شدنت رو بهت تبریک می گمخونه نو هم مبارک ایشالا به سلامتی و دل خوش
رها
پاسخ
مرسی مائده جونم فدای تو و دل مهربونت بشم راستی مائده جون چرا هی رمز عوض میکنی من رمزای آخریت و ندارم میشه بهم بگی
مامان تینا و رایان
17 فروردین 93 10:36
خوش خب باشی عزیزم همینجوری خبر خالی فایده نداره که؟ حالا شیرینی نخواستیم ولی عکسش رو که میتونستی واسمون بزاری نگران نباش چشممون شور نیست ایشالا سال دیگه خب نی نی خودتو بخونیم از خونتون هم عکس بزار دلمون واشه ...ببینیم بعد این همه سختی نتیجه تلاشتون چی شد؟ ایشالا بچه هاتو توش بزرگ کنی و سرانجام بدی
رها
پاسخ
حتما عکسش و میذارم اینجا عکسه خونمونم چشم میذارم ولی همچین چیز خاصی هم نشده ، تازه اینجوری رسیدیم یکم معمولی شده مبلامونم تو اساس کشی داغون شد اما چشم عکساشو میگیرم و اینجا میذارم بعدش خودت چرا دیگه عکسای کوچولوهامون و نمیذاری کلا درگیره شکم شدیااا رایان و تینا یادت رفته
مامان نگار
17 فروردین 93 12:49
خیلی خوشحالم رهای عزیز وقت کردی عکساش رو هم بذار. وای رها خداکنه امسال اولین خبر بارداری که می شنوم برای تو باشه نمی دونی چقدر منتظرم.بجنب بابا تنبل . رها دلم اندازه یه دنیا برای خودت و نوشته هات تنگ شده بود . پیش به سوی سالی پر از نشاط . راستی از چای و تی وی چه خبر
رها
پاسخ
سلااااااااام مریم جونم اومدی ؟ خوش گذشت زود باش بگو ببینم چی کارا کردی ، چه خبرا نی نی هم چشم ، خدا بخواد میاریم چای و تی وی هم فعلا نه هنوز وقت نکردیم چای بخوریم دلم خیلی واست تنگ شده بود - بدو خبرارو واسم بنویس که شدید منتظرم
مامان نگار
17 فروردین 93 12:51
برات پیام گذاشتم نرسید؟
رها
پاسخ
رسید عزیزم م م م
مامان تینا و رایان
19 فروردین 93 14:34
عکس گذاشتم که ؟؟شما به ما سر نمیزنی سرسنگین شدی...پست 4 شنبه سوری پست 13 بدر پست تولدها همشون عکسه خودمم توش هستم این جیگر خوشگلتون خیلی نازه..نوزادها معمولا خوشگل نیستن ولی این خوشگل خانوم خیلی خوشگله بزنم به چوب خانم شما که نمی تونی کامنت بزاری چرا رمزدار شدی؟اون رمز عدد تکراری کار نمی کنه که؟
رها
پاسخ
آره دیدم پستات و نمیدونم چرا ندیده بودم رمزارو هم اصلاح میکنم _ همون رمز همیشه گی و تکراریه آخه میدونی چی شد ؟ گند زدم اشتباهی میخواستم آدرس وبلاگم و بفرستم تو چت واسه همکارم ، فرستادم واسه مدیر واحدم مجبور شدم زود همه رو رمز دار کنم که نبینه واگرنه همون رمز قبلی درسته
مامان تینا و رایان
19 فروردین 93 16:31
آخه تو چت چرا مدیر واحدت رو داری؟ از هول رفتی یه رمز گذاشتی که که فقط خودت ببینی؟
رها
پاسخ
من تو شرکت اینترنتی کار میکنم شادی اینجا همه همکارا تو چت با هم در ارتباطیم و کارامون و با چت به هم واگذار میکنیم و دقیقا درست گفتی همچین رمزی گذاشتم که خودمم یادم رفته چی به چیه الکی فقط اعداد و نوشتم اونجا
مامان ستاره
20 فروردین 93 1:45
منم سال نو رو دوباره تبریک میگم ... خب حالا فهمیدم دخمل هست ... خدا رو شکر که خونتون تموم شد ولی تنبلی رو بزار کنار زشته زشت عزیزم
رها
پاسخ
ولی انقده حاااااال میده تنبلی دخترمون دختره
آوايي ( لي لي )
20 فروردین 93 16:14
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
رها
پاسخ
آوايي ( لي لي )
20 فروردین 93 16:14
رها جونم رمز لطفا
رها
پاسخ
عزیزم همه همون رمز تکراریه قبلیه که داشتیممن نمیتونم نظر بذارم واست اگه شد شب حتما رمز و خصوصی میدم بهت
مامان آنیسا سعیده
20 فروردین 93 19:52
قدم نو رسیده مبارک عزیزم ایشالاه تو سال جدید تو هم خبر مامان شدنت رو بگی
رها
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از دعای قشنگت
مامان كياراد
21 فروردین 93 11:03
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر غصه هایت دم به دم ای مهربان / در گذرگاه زمان بر بادتر آرزو ميكنم روزهاي خوبي را پيش رو داشته باشيد دوست من....
رها
پاسخ
مامان سویل
21 فروردین 93 12:09
سلام رهاجون خوبی؟ عیدتونم مبارک خانومی .ایشالله که تو سال جدید به همه ی ارزوهات برسی یه لحضه خصوصی میای؟
رها
پاسخ
عزیزم همه رو دادن دیگه هیچ کدوم نمونده همون موقع که من گفتم یکی قبل شما هم ازم خواست که پرسیدم و گقتن همون کمتر از یک هفته هیچ کدوم دیگه نموند به هر حال شرمنده دیگه عزیزم
مامان سهند و سپهر
25 فروردین 93 9:11
سلام رها جون عیدتون مباااااااااارک قدم نو رسیده تون هم مبارک عزیزم هزارماشالا چه دخمل ماهی هم هست ببوسش ایشالا سال دیگه عکس نی نی جوجویی خودتو بذاره و شبیه خودت هم خوشگل و ناز بشه
رها
پاسخ
مرسی سعیده جونم و ممنون از دعای خوبت ایشا... که کوچولوهای شیطونت همیشه سلامت باشن
مامان ati
30 اردیبهشت 93 8:16
عزیزم خدا قسمت تو هم بکنه خیلی خوشحال میشم که خبر بارداریت رو بشنوم دوست دارم گلم
رها
پاسخ
فدای تو بشم عاطی جونم م م م م م م منم دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد