من و تو

وقتی دلت گرفت ...

1392/4/29 11:41
نویسنده : رها
634 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان ، خوشگلم ، میخوام یه چیزی بهت بگم ، که تو ذهنت بمونه 
بعضی وقتا ممکنه واست یه اتفاقایی بیافته  که  از همه چی سیرت کنه 
از زندگی ، از مامانت ، از بابات ، از کسی که دوسش داری  ، از همه و همه
اما قربونت بشم
تو همه این لحظه ها یادت باشه که زمان مشکل و حل میکنه ، امید داشته باش و سعی کن درست فکر کنی
حتی اگه انقد ناراحتی که نمیتونی فکر کنی ، گل مامان  
میتونی این لحظه اصلا فکر نکنی 
اگه من  کنارت بودم
اگه من  باعث غمت شدم  و اگه  نشدم
بیا بغل من و زار زار گریه کن ، بذار من آرومت کنم
اگه منم نبودم  خودت بلند بلند گریه کن تا آروم شی ولی نازم سعی کن پیش هر کسی گریه نکنی 
هر کسی لایق دیدن اشکای نازت نیست 

بعدش که گریه هات تموم شد ، یه دوش بگیر و آروم باش ، زیر آب نفس عمیق بکش چند بار و صبر کن و به خدا فکر کن و فکر کن که هیچ اتفاقی نیافتاده و بازم آروم باش 
بذار زمان بگذره ، زمان اگه مساله ای رو حل هم نکنه ، باعث میشه که اون مساله روش خاک بخوره و فراموش شه
پس صبر کن و امیدت به خدا باشه و هیچ وقت نا امید نشو

میدونی چیه مامانی
من امروز اینجوری شدم
دلم خیلی گرفته ، قدر همه دنیا ، انقد که یه لحظه دیروز دلم میخواست نباشم
دلم میخواست داد بزنم و بگم خدایا چرا من ...
ولی  وقتی زیاد فک کردم ، به این نتیجه رسیدم که بازم باید بجنگم ، بازم باید صبر کنم ، نباید کم بیارم 
درسته ته ته دلم گرفته ولی باید صبر کنم و ببینم خدا چی میخواد و من چی کار باید بکنم 

میدونی دلم چی میخواد
دلم میخواست ناراحتیه مامانم و نمیدیدم و میرفتم بغلش میکردم و گریه میکردم و واسش حرف میزدم 
انقد که آروم شم
ولی نمیتونم ببینم که به خاطر من ناراحت میشه البته تو این کارو نکنیااا ، چون من میدونم همه ناراحتیات با بغل کردن من و ناز کردن من خوب میشه 
من الان یه حسی دارم ، احساس میکنم 
هیچی آرومم نمیکنه ، واسه همین  فقط باید صبر کنم و خودم و به خدا بسپرم 
بهش بگم که به کمکش نیاز دارم و میخوام که آرومم کنه

گل مامان ، ایشا... که تو هیچ وقت اینجوری نشی
ولی خب زمونه خیلی بده ، اگه یه روز اینجوری شدی ، میخوام مثل مامانی صبر کنی
اگه پسری مرد باشی و با مشکلت کنار بیای و مقابله کنی و اجازه ندی مسائل سخت روت اثر بذاره 
سر پا واستی و مطمئا باشی هر کاری که بخوای میتونی انجام بدی 
اگه هم دختری بازم سخت باش و نذار  غم زندگی دل مهربونت و بشکنه و  بعد از کمک خواستن از خدا 
مثل من تصمیم بگیر که مقابله کنی با مشکلت و حلش کنی و زمان و بسپری دست خدا و درست ترین کار و انجام بدی

این و هم تو تو مغزت ثبت کن و بدون که خدا دوست داره و یه قدرتی بهت داده که بتونی به هر چیزی که میخوای برسی ، فقط به این شرط که امید داشته باشی و به خودت مطمئا باشی 
مطمئا  باش همیشه همونی میشه که تو میخوای ، شاید یکم طول بکشه ولی همیشه همه چی بنا به خواسته تو انجام میگیره 
پس بخواه و سعی کن تا بدست بیاری و نذار هیچی  اجازه بده که فکر کنی نمیشه ، چون همیشه همه چی میشه 
همیشه همه چی همونی میشه که تو میخوای بشه 
فقط یادت باشه موقع خواستن هات به خدا بگی خدایا اگه صلاحه بهم بده و میخوام برسم به این خواستم
مطمئا باش اگه خوب باشه واست خدا خودش بهت میده :)
موفق باشی همیشه گل مامان  

ضمنا ازون بالا بالا ها واسه منم دعا کن ، خیلی به کمک خدا نیاز دارم ، با اینکه میدونم کنارمه ولی بازم نیاز دارم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نازنین زهرا و یاسمین
29 تیر 92 23:10
انشالله همیشه تو زندگی شاد باشی گلم خوشحالم که اینقدر قوی هستی دوستم نوع فکرتم دوست دارم زیباست موفق و شاد باشی


مرسی دوست خوبم ، ممنون از لطفت
مامان نازنین زهرا و یاسمین
29 تیر 92 23:11
راستی وب دخترهای من آدرسشون اینه http://nazgol.niniweblog.com/
این وب دختر بزرگمه نازنین زهرا
http://yasgol.niniweblog.com/
اینم وب دختر کوچیکه ام یاسمین


ممنون
آیدا
30 تیر 92 18:26
رهای عزیزم دوست و خواهر گلم ، اگه مشکلات توی زندگی آدمه نباشه زندگی بی معنی میشه .عزیزم مهم اینه که با مشکلات کنار بیای و نذاری خمت کنه نذاری از پا درت بیاره با کمک سیام ، همه آدمها مشکل دارن همه باهم میبینی مشکلات دارن ولی دوست خوبم همه اینا حل میشه مطمین باش یه روزی میبینی اینقدر راحت و شاد و خوشبختی که حد نداره اونروز امیدوارم خیلی نزدیک باشه تا من شاهده خوشبختیت باشم... بوووسسسسسسسس


گریه ام گرفت آیدا
دلم انقد پره که با یه حرف شنیدن زودی اشکم در میاد
مرسی از مهربونیت عزیزم ، امیدوارم همینجوری بشه که تو میگی که البته میدونم میشه
دوست دارم آیدایی
الهام مامان علیرضا
1 مرداد 92 7:14
خدا نکنه دلگیر باشی رها جونم
خیلی ناراحت شدم گلم
ایشالا خداوند به حق این ماه عزیز بهترین ها رو برات رقم بزنه دوست خوبم.



مرسی دوست من - ممنون از دعات
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 13:52
اونقدر قشنگ با ني ني نيومده درد و دل كردي كه بند بند نوشته هات رو خوندم

دامنت به وجود ني ني سبز بشه الهي

دوست خوبم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده ..اگه ميتوني بيا به وبلاگم و اگه از عكس ني ني خوشت اومد بهش راي بده لطفا
مرسي


ممنون ازت دوست من ( معلومه که به دختر خوشگلت رای میدم )

مامان شین
1 مرداد 92 16:42
سلام رها جونم نبینم ناراحتی و دلتنگی تو رو عسلم....الهی فدای دلت بشم که با فندق نیومده اینجوری درددل می کنی....ایشالله زود بیاد و ناراحتی های مامانشو کم کنه


سلام مرسی عزیزم از دعای قشنگت
مامان پارسا و پرهام
8 دی 92 15:56
چه نصیحت قشنگی کردی منم گاهی اینطوری میشم زودی میرم زیر و دوش و گریه و هق هق و خالی شدن و فراموش کردن تلخیها
رها
پاسخ
امیدوارم که هیچ وقت اینجوری نشی اما واقعا آب فوقالعاده اشت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد