من و تو

93.03.20 قرار وبلاگی

1393/3/21 10:56
نویسنده : رها
197 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من 

بعضی روزا میشه یه لحظاتی واست به وجود بیاد که با وجود سادگیش کلی میتونه  دلت و شاد کنه 

دوستای جدید و همصحبت های جدیدی که یه تنوعه خوب تو روحیه ات ایجاد میکنن

راستش

دیروز منم اینجوری بود 

دوستای وبلاگیم و دیدم و کلی از همصحبتی با همشون لذت بردم 

کوچولوهای ناز و نمکیه خوشگلشون 

و  کلی انرژیه مثبت که از همه گرفتم 

در کل خوب بود و جا داره از سعیده عزیز به خاطر این قرار وبلاگی تشکر کنم 

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان آنيسا
21 خرداد 93 11:37
عزیزمیییییییییییییییییییییییییفدات شم همه به این قرار یه جورایی نیاز داشتیم خیلی خوش گذشت ما هم بهد شما یه ده قیقه ای نشستیم و رفتیم
رها
پاسخ
پس شمام زودی رفتین راستی عکسا خیلی خوشگل شده - حالا وقت کردم میرم خونه نظر میذارم واست مرسی
مامی پوریا
22 خرداد 93 18:56
ای وارث تاج و تخت محمود بیا / مرآت صفات پاک معبود بیا خلق آرزوی بهشت موعود کنند / والله تویی بهشت موعود بیا عید شما مبارک
رها
پاسخ
ممنون که بهم سر زدین
افسانه
26 خرداد 93 11:37
خوش به حالت که همتون تهرانین و میتونین دور هم جمع شین.کاش ماهم تهران زندگی میکردیم.بعضی وقتا توی این شهر کوچیک بدجوری دلم میگیره و احساس خفگی میکنم. اینجا دلخوشیم فقط خونوادمه! قدرشو بدون و لذتشو ببر
رها
پاسخ
عزیزم ما که تهران نیستیم تبریزیم تو شهر کوچیک هم میشه گشت دلت و با کارای دیگه باز کن عزیزم نبینم دلت میگیره
شيرين
27 خرداد 93 1:20
بله خيلي خوش كذشت خوشحالم از اشنايت رها جون لينكت ميكنم
رها
پاسخ
منم خیلی خوشحالم از آشناییت عزیزم
مامان عاطفه
2 تیر 93 14:00
عزیزم از مهربونی خودته از خوبی خودته که انرژی مثبت میگیری و به ما هم میدی خیلی دوست دارم بازم بیای جات خالی میشه اگه نیای... تو حتی رها جونم از خونه هم به وبلاگ من سر نمیزنی شیطون
رها
پاسخ
چشم ولی به خدا اصلا وقت نمیکنم سر بزنم واسه همونه واگرنه همیشه یادتم عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد