من و تو

چی میگن اینا مامانی :D

1392/4/2 9:34
نویسنده : رها
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی مامان

باید واست بگم از خاله آیدا ( همکارم )دلقک
دیروز زیر چشمی اومده و دیده من واسه تو پیج باز کردم ، کلی اینجا واسم پیام گذاشته منتظر
الانم هی بهم میگه
چرا تو صفه بچه امون هیچی نمینویسی من بخونم ابله
من عصبانی
خاله آیدا از خود راضی


اصلا میدونی چیه : کاش میدونستم جنسیتت چیه فرشته میشستم واست اسم پیدا میکردم و
واسه اتاقت دنبال وسایل میگشتم و به این خاله های فضولت میگفتم واست عروسک و ازین چیزا بخرن

بیا یه کاری کنیم ، امشب بیا تو خوابم _ ببینم دختری یا پسرنیشخند
وااااااااااااااااای چه قد عالی میشه اگه دو تا باشین
به به
کلی بازیگوشی
کلی بی خوابی
کلی ناز کردن
واااااااای دلم واستون باز ضعف کرد خوشمزه

من برم الان بهتره ، فک کنم تو خواستن هام زیاده روی میکنم ماچ اصلا هر چی که مصلحته

(( ولی من دوستون دارم دو قولوهای خوشگلم )) نیشخندهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

اسماء
27 خرداد 92 16:53
دوستی را که چشم انتخاب کند ، ممکن است محبوب دل نشود
ولی آن را که دل انتخاب کند ، بی گمان نور چشم خواهد شد . .
خوشحالم از اشناییتون


مرسی دوست من
منم خوشحالم از آشناییت عزیزم
الناز
27 خرداد 92 17:12
ای جوووووووونم دوقلووووووووو
خدا یه ین نی سالم وصالح بهتون بده خانمی


یه نی نی - دو نی نی
خدا چه قد دوس داره بهم بده

مرسی ازت دوست من - من که نتونستم وبلاگتون و ببینم ولی خیلی مرسی
سولماز
28 خرداد 92 20:11
وای 2قلو ایشالا که خدا یه 2قلو بهت بده عزیزم


عزیزمی تو
ایشا... خدا یه دو قلو خیلی شیطون و بازیگوش بهت بده تا دیگه هوس بچه دار شدن به کله ات نزنه
آیدا
29 خرداد 92 16:33
ایشالا حالا که خیلی بچه دوس داری خدا 4 قلو بهت بده تا مجبور شی هی بگی خاله آیدا نی نی هامو میشه بذارم پیش تو ؟ منم بگم نه

شوخی کردم مامان سوسکه بچه هاتو مثل بچه خودم دوست میدارمممممممممممم و میخورمشوننننننن


فدات بشم من
تو بزرگترین شانس منی
من 6 قلو هم بدنیا بیارم مجبوری بزرگشون کنی
فک کردی واسه چی دختر من و سیام شدی
مامی کیارش
30 خرداد 92 10:22
ای جــــــــــــــــــــــــــانم
من قوبون هر چارتاشون بشــــــــــــــــــم
وایی اگه چارتاشونم پسمل باشن


شیوا جونم
تو که داری دعا میکنی - یکی دختر و یکی پسر دعا کن که دیگه یه بارکی ست شه
ثریا
1 تیر 92 14:24
سلام رها جون ممنون که به ما سر زدی ایشالله نی نی هر چی که هست دختر یا پسر سلامت باشه هر دو شیرینن


مرسی عزیزم واقعا هم فرقی نمیکنه
مامان سانلي
2 تیر 92 18:00
سلام خانمي وبلاگ جالبي دارين .ايشالا كه خداي مهربون هر موقع كه خواستين يه ني ني سالم و صالح بهتون بده


مرسی
ایشا... که همه بچه ها سالم باشن
ندا
2 تیر 92 20:28
با سلام خدمت مادر آینده
از اینکه به وبلاگ جیگر ما سر زدی ممنونیم...
انشا... خدا بهتون به قول خودتون دوتا جیگر سالم ..سالم سالم بده..
انصافن خیلی شیرینن.


جونم م
مرسی از لطفتون
SaYa
2 تیر 92 21:27
سلام عزیزم خوبی؟قربونت برم
ایشالله چه دوتا چه یکی
سالم باشنکه از هرچیزی مهمتره
من و خواهرمم دوقلو هستیم



دقیقا هر چند تا و هر چی که میخواد باشه سالم باشه
SaYa
2 تیر 92 21:27
طلوع مي كند آن آفتاب پنهاني
زسمت مشرق جغرافياي عرفاني
دوباره پلك دلم مي پرد نشانه چيست
شنيده ام كه مي آيد كسي به مهماني
كسي كه سبزتر از هزار بار بهار
كسي شگفت كسي آن چنان كه مي داني
عزیزم عیدت مبارک
با آرزوی بهترینها


ممنون از شعر قشنگت
مامان امین کوچولو
3 تیر 92 18:59
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی.ای جوووووونم انشالا هر چی که به صلاحته همون بشه.


فدات عزیزم
مرسی
مامان علی
4 تیر 92 10:26
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدین
انشالله هر چی که هستند سالم باشن


مرسی عزیزم
فدات
خاله پارمیدا
5 تیر 92 12:01
لینکتون کنم؟


حتما عزیزم خوشحال میشم
ائلمان
3 مهر 92 9:30
سلام رها جان ما خودمان مشكل خودكار هستيم اون خودكار ها از دست بهدست به رسيده يعني خودكار هاي 10 سال پيش


عزیزم مرسی بهم سر زدی ، اگه میشه دفعه بعد اومدنی آدرس صفحه تون و هم بهم بگین - خوشحال میشم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد