من و تو

92.4.7

1392/4/8 10:51
نویسنده : رها
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم
امروز میخوام واست از خودمون بگم
من و بابایی کلی صبح داشتیم از تو حرف میزدیم
بابا میگه ، رها بیا زودی نی نی و بیاریم ، مطمئا باش خدا کمکمون میکنه
ولی من هنوز میگم زوده ، دلم میخواداااا ، اما خب دیگه ... میترسم

راستی
جات خیلی خالی بود ، چند روز پیش یه مسافرت دو روزه رفتیم رامسر و حسابی گشتیم
و البته مثل همیشه حرف تو هم بود


این عکس واسه اینه که بدونی با اینکه نیستی ولی ما بهت فک میکنیم

نیشخند نخندیااا
خداوکیلی وقتی من داشتم میکشیدمت بابایی داش میترکید از خنده
هی بهم میگفت رها چی کارا که نمیکنی
دوست داریم نی نی مامان و بابا :D

ابلهابله

اه اه
یه جا کنار دریا یه دوقلو بودن ، هی بابایی میگفت رها من ازینا میخوام
منم رفتم از مامانیه نی نی ها بچه هارو گرفتم و دادم بابا سیام بغل کنه
بهشم گفتم اگه خوب بغل کنی دو تاشو میخرم واست هورا
خداییش اونم خوب بغل گرفته بود

حالا من مجبورم واسه تو یه داداشی یا یه آبجی هم بیارم زبان

قربون باباییت بشم من

میبینی چه جوری داره میخنده ، واااای اون دو تا خوشگلم که هیچی ، همش بازی میکردن ، تازه اصلا هم شبیه هم نبودن آخ

....
عزیزم یه چیزه دیگه بگم و دیگه واسه امروز بس شه
بدون من و باباییت عاشق هم هستیم و همدیگرو دوس داریم و میخوایم زود تر تو هم به جمع ما اضافه شی و خوشبختیمون و دو چندان کنی
این عکس و دوس دارم ، دفعه بعد یه عکس اینجوریه سه نفری میندازیم با هم عزیزم

بازم ___ با اینکه نیستی هنوز ___ ولی من عاشق هر دوتونم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عاطفه
7 تیر 92 12:40
سلاممممم.چه عکسای نااااازی..........انشاالله با نی نی خودت عکس بگیری


مرسی عزیزم
قربونت بشم
آیدا
8 تیر 92 15:30
عزیززمممممممممم فدات بشم ، خوشبحال نی نی کوچولوتون با این پدرو مادر جیگرررررررررررر






فدا مداااا


ایشا... ببینیم عروسیه تورو دخترم


دست راستمون رو سرت ت ت
مامی کیارش
8 تیر 92 15:52
پکیــــــــــــــــــــــــــدم از خندم مامان رهـــــــــــــــــــــــــا
ایشاالله همیشــــــــــــه خدا عاشق هم بمونین و هر چه زود تر خدا یه جفت نی نی گل سالم بهتون عطا کنه
آمیــــــــــــــــــــــــــــــــن
دوستت ارم هم خودتو هم نی نی گلاتو


هی هی
مامانیه کیارش
منم دوستون دارم ، هم تو رو ، هم اون پسر نازه جیغ جیغوت و
دلمم واستون تنگ شده
مامان عبدالرحمن واویس
9 تیر 92 16:02
جانم چه دوقلوهای نازی بودن

عکساتون خیلی خوب بود
ولی من نفهمیدم نی نی دارین یانه؟؟؟؟؟؟؟/


نی دو نم که
فک کنم ندارم هنوز
ولی بعدا هحتما قول میدم نی نی دار شم
مامان عبدالرحمن واویس
9 تیر 92 16:13
انشاالله هرچه زودتر دوقلوداشته باشی خانومی


مرسی عزیزم
فدات شم
خاله پارمیدا
9 تیر 92 18:52
سلام... ---------------------------_(/_) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--"._--,',; -((((-,...-------,((((-------`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--------------(((------/ -))-|-------به روزم-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/-- )---/-.--)----------`/--/ ---|.---(-(------------' ---||-----//----------'| ---||------//-------_'|ا ---||-------))-----|_--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------_| ومنتظر کولاک کردن تو
مامان اميرحسين و ارميا
11 تیر 92 19:01
خوبه ديگه دوقلو بياري يكجا راحت ميشي


آره خودمم همین نظر و دارم
یه بارکی دو تا رو با هم بزرگ میکنم
مامان سهند و سپهر
12 تیر 92 13:37
سلام عزيزم هزار ماشالا خوشگل و خوشتيپي . ايشالا بزودي نيني يا نيني هاي نازت بيان توي بغلتون. ممنون كه به ما لطف داشتي . عشقتون پاينده


ممنون دوست من
ایشا...
الهام مامان علیرضا
12 تیر 92 17:45
نقاشیتون خوبه رها جون
خوشحالم کردی بهمون سر زدی
با اجازه لینکتون می کنم
راستی ممنون میشم به علیرضا رای بدی
تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده
179 به 20008080200
یک دنیا ممنونم


حتما - عزیزم
ممنونم ازت دوست گلم ، خوشحالم میشم
دختر عمه ی دوقلوها
27 تیر 92 17:15
سلام خانمی بهت پیشنهاد میکنم دوقلو بیاری چون در کنار سختی های فراوانش اینقدر حال میده که نگو.به وبلاگ دوقلوهای ما بیا تا بفهمی چی میگم


اگه دست خودم باشه که چهار قلو میارم
ولی تو ژنمون دوقلو یی نیس ، مگه اینکه خدا بخواد
دوقلوهای شمام نازن ماشا... واقعا نکا کردنی بهشون دلم میخواد
مامان تینا و رایان
6 آذر 92 14:03
یعنی این الان چاقه؟؟؟؟میام میزنمتا؟ خوشگل خوشتیپ مگه آزار داری هی میگی چاقم؟ صورتت خوب معلوم نیست ولی معلومه خوجملی بازم عکس صورت واضح داشتی بزار برامون ما از دیدن روی ماه دوستان سیر نمیشیم
رها
پاسخ
آره دیگه چاق که نه - اما تپلم ، تنها شانسی که آوردم قدمه که بلنده واگرنه هیچی دیگه تازه اش هم ، توام که کمتر از من نیستی
مامان پارسا و پرهام
8 دی 92 16:05
به به رها خانم خوشجل موشجل چه نی نی های نازی بودن؟؟؟؟ راستی بیخود نیست شوهرت میگه زود نی نی بیارین آخه بچه داری بهش میاد
رها
پاسخ
آره خیلی بهش میاددددددددد
مامان پارسا و پرهام
8 دی 92 16:05
نقاشیت منو کشتهههههههههههههههههه
رها
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد