من و تو

هر چی خدا بخواد همونه

1392/9/4 12:35
نویسنده : رها
531 بازدید
اشتراک گذاری

همسایه قبلیه مادر شوهرم یه دختر جوونه سی و دو ساله ایناس که سه سال پیش تصمیم گرفتن بچه دار شن و خدای بزرگ مهربون شیش تا دختر خوشگل بهشون داد گاوچران

الان بعد از سه سال که این دخترا 3 سالشون شده مادر و پدر این دخترا دلشون هوس پسر کرده و دوباره تصمیم به بچه دار شدن گرفتن 

__ خدای مهربونم واسه اینکه قدرتشو نشون بده و بگه هیچ چی و به زور نخواین ، من اگه میخواستم خب همون موقع یه پسر بهت میدادم  __
 

زد و این دفعه ........ فک میکنین چی شد ؟
نه ... واقعا فک میکنین بچه چی شد
خدا چی کار کرد
نیشخند 

بگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم واقعا ؟؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میگم ناراحت 
خدای بزرگ و مهربون دوباره 6 تا دختر گل به این مامان و بابا داد

اینی که براتون گفتم فک نکنین شوخی و طنز بوده ، خیلی هم جدیه این قضیه و الان این پدر و مادر قدرت نگه داشتنه این بچه هارو با هم ندارن
مامانه میخواد این 6 تا بچه آخری و یکی یکی بده به  هر کی بچه نداره و میدونم تو دلش کلی آشوبه گریه  میگفت اون شیش تا سه ساله و اصلا نمیتونه بده اما این یکی شیش تارو میتونه 

خدا به داد مامان و بابا برسه
تصورش هم  سخته و وحشتناکه 
خدایا خودت کمکشون کن

___________________________________________

پ ن : خدایا من غلط کنم چیزی و به زور ازت بخوام  به خدا از وقتی این و شنیدم کلی با خودم در گیر شدم
من کوچیکتم خدا
هر چی خودت صلاح میدونی همون کارو واسم بکن
من همیشه و در هر حالتی شکر گذارتم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان سویل و اراز
4 آذر 92 12:48
شیییییییییییش تا؟دواااااااااااااااازده تا؟ قربون خدا برم اونا شش قلورو چطوری سه ساله کردن؟ چطوری از عهده خرجشون براومدن ؟ بعدش وااااااااااااااای خدای من دوباره هوس بچه کردن یعنی این بچه ها پدر و مادرو خسته نکردن ؟ به غلط کردم ننداختن؟ وااااااااااااااای سیستم مغزمو بهم زدی رها جون ؟ امریکا همچین موردی شنیده بودم ولی ایران اونم شهر خودمون نشنیدم فکر کردم دفعه دوم میگی خدا شش تا پسر داد واااااااااااای فشارم رفت بالا
رها
پاسخ
آره منم کلی شنیدم فکرم درگیر شد منم نمیدونم والا اینا چه فکری کردن مارده دوره بارداری چی کشیده الان علم پیشرفت کرده چرا اصلا همچین موردی باید پیش بیاد - خودمم نمیدونم
مامان هيراد
4 آذر 92 15:54
سلام عزيزم وبلاگ خوشگلي داري ممنون كه به ما سرزدي بازم بيا - خوشحال ميشيم اگه دوست داشتي هيراد منو هم لينك كن
رها
پاسخ
ممنون که بهم سر زدین خوشحالم کردین با کمال میل لینکتون میکنم
مامان ستاره
4 آذر 92 22:16
سلام . وای خیلی جالب بود و تعجبی ... قدرت خداست دیگه ... نکنه همینطوری هی می خوان بیارن بذر و بخشش کنن به دیگران تا موقعی که پسر بشه
رها
پاسخ
نی دونم که اما واقعا کار خدارو و و و و
مامان سهند و سپهر
5 آذر 92 10:56
خب شش قلو فکر کنم به صورت طبیعی نشه ، درست نمیگم؟ یعنی باید کاشته باشن ولی خب چرا همه رو دختر کاشته باشن ؟ نمیدونم من که هنگ کردم! اصلا نمی تونم فکر کنم چجوری 6 قلو رو بزرگ کردن . الان نا داشتن فکر بچه دیگه ای باشن...
رها
پاسخ
منم نمیدونم ، خودمم که ندیدم هیچ کدوم و ولی خب مادر شوهرم میگه دیروز یکی یکی ازون بچه هارو میخواست _ البته با پول _ خب طفلی چاره دیگه ای هم که نداره - ولی مثل اینکه کلی هم گریه کرده مادره اما نمیدونم واقعا حکمت کار خدا چی بوده اینجا
مامان هيراد
5 آذر 92 16:28
ازفراق تو مرا هر نفسي صد آه است از تو غافل نيم اي دوست خدا آگاه است
رها
پاسخ
مامان تینا و رایان
5 آذر 92 16:40
یعنی واقعا بعد 6 تا بازم هوس بچه کردن؟ حالشون خوبه ایشالا؟ سونوگرافی میرفتن تو این 9 ماه بارداری؟ کسی چیزی بهشون نگفت؟ مگه میشه آدم از بچش بگذره؟؟؟؟؟وای خدای من اصلا فکرشم سخته من تو بزرگ کردن 2 تاش موندم والا
رها
پاسخ
منم همه این سئوالارو پرسیدم از مادر شوهرم ولی به جوابی نرسیدم نمیدونم والا رو چه حسابی بازم بچه خواستن ، یا چرا جلوگیری نکردن ، یا چرا ننداختن ، یا چرا و چراهای دیگه
ندا
5 آذر 92 16:47
اين كه يه فاجعه ست .يعني هر كي بچه ها را بخواد بهش ميدند واسه يه نفر مي پرسم .شما ساكن كجاييد؟
رها
پاسخ
عزیزم تبریز من زیاد ازینکه به کی میدن اطلاعی ندارم ولی میدونم میخوان بچه های کوچیک تازه به دنیا اومده و بدن بازم اگه جدی اطلاعات خواستی بگو من بپرسم بهت بگم عزیزم
ندا
5 آذر 92 18:18
واسه ي جاريم مي خواستم نازا نيست فقط به خاطر اينكه پيوند كرده نميتونه بچه دار بشه پرورشگاهم به خاطر بيماريش بهش بچه نميدند ولي ما اصفهاني هستيم نميدونم ميشه يا نه حالا بايد بهش بگم ببينم چي ميگه
رها
پاسخ
ناراحت شدم عزیزم خدا به همه مریضا سلامتی بده باشه به هر حال نتیجه و بگو - هر چی خدا بخواد همون میشه عزیزم هیچ کس از قسمتش نمیتونه فرار کنه
مامان ستاره
5 آذر 92 21:48
رها
پاسخ
مامان فرنيا
6 آذر 92 12:22
واقعا بايد به عقل اين پدرو مادر شك كرد همان بهتر كه بچه ها را بسپرن به يك پدر و مادر عاقل بزرگشون كنه راستي خصوصي براتون ارسال كردم
رها
پاسخ
واقعا درست میگی به نظر منم اینا خیلی بی ....
مامان تینا و رایان
6 آذر 92 13:11
کلی خندیدم با خصوصیت خانومی میشه یه عکس از خودت بزاری ببینمت ؟اگه دوست داشتی خصوصی اش کن رمزتو حفظم ولی خیلی دلم میخواد ببینمت ..رژیم رو که دیگه بیخیال بخور خوش باش 2 روز دنیاست
رها
پاسخ
کلی خندیدی و منم کلی خجالت کشیدم عکسم و هم چشم ، اون پایین صفحه دوم که برین اونجا عکسم هست میتونین ببینین
مامان عبدالرحمن واویس
6 آذر 92 13:13
عزیزم خصوصیتو چک کن
رها
پاسخ
مرسی ی ی ی
سولماز
9 آذر 92 0:44
قربون خدا برم من
رها
پاسخ
ای جون دلم سولمازی جونم اینجوری نکن دلم میگیره عزیزم
شمیم
13 آذر 92 10:40
خیلی جالب بود بی اجازتون مطلبتون رو کپی می کنم تو وبم برای مامان های منتظری که خدا یکی اش رو هم بهشون نداده تا بدونن هیچ کار خدا بی حکمت نیست .
رها
پاسخ
خواهش میکنم ، اشکالی نداره عزیزم واقعا همینطوره هیچ کار خدا بی حجمت نیست
خدیجه
19 آذر 92 12:49
سلام عزیزم. اتفاقی به نوشته شما برخوردم. می خواستم بپرسم هنوز بچه ها هستن؟ من کسیو میشناسم که خیلی دنبال همچین موردی میگرده حتی حاضره دو تاشونو بگیره تا دو تا خواهر تنها نباشن. دوتا بچه دارن که ازدواج کردن. و از نظر تحصیلات و مالی هم خوبن. البته ما تهران هستیم. میخواستم ازت بپرسم 6 تا بجه اولی مشکل جسمی نداشتن؟ و اینکه میشه یه طوری ارتباط باهاشون برقرار کنم؟ ممنون
رها
پاسخ
عزیزم من چون خودم اونارو نمیشناسم دقیق شمارشون و هم نمیدونم اما تمام سعیم و میکنم که شمارشون و پیدا کنم ، اطلاعات دیگه ای هم ندارم ، اما به محض اطلاع دقیق و درست حتما میگم بهتون منم ممنون
خدیجه
19 آذر 92 13:59
مرسی که زود جوابمو دادی خوشحالم کردی. اینایی که میگم پدر و مادر خودم هستن و عاشق اینن که بچه داشته باشن و دوباره بزرگشون کنن و بفرستنشون دانشگاه...از تنهاییم درمیان. الان با مامان صحبت کردم گفت اگه اوکی بشه میریم تبریز خودمون. فقط یکی باید از لحاظ سلامت خانوادش مطمئن شیم و یکیم اینکه اگر جدی بشه احتمالا یه استخاره هم میگیرن. خیلی لطف میکنی اگر زودتر خبر بدی. اگر دوست داشتی میلمو گذاشتم اخبارو بهم بدی. ثواب می کنی دوست عزیزم. ممنون
رها
پاسخ
من شب که رفتم خونه - حتما از مادر شوهرم میپرسم که چه جوری میتونم شمارشون و پیدا کنم چشم بهتون اطلاع میدم حتما بازم خدا خودش هر چی بخواد همون میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد