من و تو

حرفای من و نی نیم

1392/9/18 17:29
نویسنده : رها
411 بازدید
اشتراک گذاری

بازم امروز هوس داشتنت و کردم 
بازم امروز دلم خواست  که دلم واست ضعف بره
نمیدونم
هیچی نمیدونم
شاید واقعا خیلی زوده و وقت اومدنت نشده
شاید هنوز موقعیت داشتنت و نداریم
ولی من دلم تنگه
دو روز پیش که رفتیم واسه مامانی لباس بگیریم یه دست لباسم واسه تو گرفتیم 
لباسش خیلی اسپورته ، یعنی اگه دخترم باشی میتونی بپوشی و اگه پسر هم باشی باز میتونی بپوشی

راستی رفتم دکتر ، بهم گفت که هیچ مشکلی ندارم و یه سری آزمایش و دارو تقویتی واسم نوشته و قرار شده خودم و حسابی تقویت کنم تا وقتی تو میای هیچ مشکلی نداشته باشم
ضمنا باید برم دندون پزشکی و این دندونای خراب و جرم گرفته و آهکیم و که نمیدونم جنسش به کی رفته که انقد اذیتم میکنه و درس کنم تا بعدا درد نگیره که بخوام واسه اروم کردن دردش مسکن بخورم

وااااااااای که چه قد کار دارم
خاله افسانه هم که نی نیش 5 ماهه شده و داره روزاش و میگذرونه و منم هیچ کاری واسش نکردم ناراحت 
نه بهش سر میزنم ، نه چیزی واسش میخرم ، نه هیچ چیه دیگه
اما ایشا... نی نیش سالم به دنیا بیاد و اون موقع کلی واسه نی نیش خرید میکنم
دیگه من باید برم عزیزم
بعدا بازم میام و باهات حرف میزنم ماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیسو وآیسا
18 آذر 92 18:10
خدای مهربوووونم...به این رهای مهربووون ومثل ماه نظریلباسش مبارکه نی نی کاش زودتر بیاد توتنش ببینیم...حسم میگه در همین نزدیکیها میاد فرشته کوچولو.. مثل همیشه قشنگ بود..نی نی هر وقت بیاد به داشتن مامانی مثل تو افتخار میکنه..
رها
پاسخ
گلی تو عطرا جون ، خوش به حال شوهرت و نی نی هات که تو رو دارن مرسی بابت انرژی خوبی که میدی
مامان تینا و رایان
18 آذر 92 22:41
یادمه اولین سالی که زندگی مشترک رو شروع کردیم رفتیم مغازه-من از دو تا عروسک خوشم اومد-اون موقع تو کرج بودم و دور از خونواده تنهای تنها-همسرم 5 صبح میرفت و 9 شب میومد-واسم 2 تا عروسک بزرگ خرید اندازه یه بچه 4/5 ماهه. من هم با عروسکها جای نی نی واقعی گاهی بازی میکردم تا همسرم برسه خونه-7 سال بعد که تینا دنیا اومد شد مال تینا_الان که یاد اون وقتها میوفتم خندم میگیره-چقدر بچه بودم-
رها
پاسخ
آخی ... منم الان یه عروسک دارم که همیشه باهاش بازی میکنم و تا اونجایی که شوهریم هم حسودیش میشه - وقتی ام اگه یه روزی بچه ام اومد میدم بهش بازی کنه
مامان تینا و رایان
18 آذر 92 22:43
پیامم به نوشته ات ربطی نداشت ولی وقتی گفتی یه لباس بچه خریدی یاد اون وقتهای خودم افتادم
رها
پاسخ
نگو اینجوری شادی جون - انقد واسم عزیزی که پیامت متنی هم نداشته باشه خوشحالم میکنه چه برسه به این نظرای خیلی قشنگت
مامان ستاره
19 آذر 92 2:40
سلام عزیزم ... خوبی .. از بابت کامنت هات بی نهایت ممنونم عزیزم خیلی شرمنده می کنی عزیزم ... ... رها جون من اومدم تا ازت خدا حافظی کنم چون دیگه نمی خوام به وبلاگ نویسیم ادامه بدم وبلاگمو حذف نمی کنم ولی دیگه پست هم نمی خوام بزارم ... چقدر به خودم بابت نی نی امیدواری بدم شاید بگی هر چی خدا بخواد درسته عزیزم ولی تا کسی جای من نباشه نمی تونه این خلا رو احساس کنه ... میام و به وبلاگاتون سر می زنم ولی دیگه چیزی نمی نویسم تا زمانی که نی نی بیاد تو دلم و بیام خبر خوش بزارم ... عزیز دلم حالم خوبه شاد شاد هستم فقط نمی خوام دیگه پست بزارم. از اینکه تو این مدت دوستای خوب و گل و مهربونی مث شما ها پیدا کردم خدا رو شکر می کنم بازم می گم میام سر می زنم ولی پست نمی زارم پس به خاط اینکه شرمنده محبتهاتون نشم و دلگیر نشید ازم دیگه برام نظر نزارید چون جواب نمی دم عزیزم فقط خودم میام به وبلاگ های شما و براتون نظر می زارم ... خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم ... اگه بدی از من دیدی حلالم کن عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
رها
پاسخ
دلم واست تنگ میشه ستاره جونم اومدی حتما واسم نظر بذار
مامان سهند و سپهر
19 آذر 92 11:15
نینی کوچولوی رها جون زودی بپر بیا توی دلش و غافلگیرشون کن آفرین کوچولو موچولوی خوشگل من
رها
پاسخ
آره نی نی کوچولوی من ، حرف خاله خوشگلمون و گوش کن و زودی بیا تو دل من
سحر
19 آذر 92 11:58
سلام دوست خوبم ممنون که بهم سر زدی. نمی دونم کدوم کامنت نظرت رو جلب کرده... می دونی من همیشه اینطوری می نویسم ولی ته ته قلبم همیشه توکلم بخداست اینجا فقط می نویسم که یکم خالی شم و دقدلیم رو سر کس دیگه خالی نکنم. خدا همیشه باهام بوده و هست همیشه کمکم کرده و من نوووورکشم به مولا... ولی با این حال چشم سعی میکنم شادتر بنویسم. واقعا ممنونم که بهم سر میزنی
رها
پاسخ
خواهش میکنم منم ممنون که بهم سر زدی امیدوارم که همیشه خوشحال ببینمت
مائده
19 آذر 92 19:29
منم مثل خودت رهاجون خیلی وقتا دلم میخواد که نی نی داشته باشم و بدجوردل تنگ میشم اماخب... ایشالله زندگی شماهم توسراشیبی میوفته و خدابهت یه نی نی ناز سالم بهت هدیه میده
رها
پاسخ
مرسی عزیزم ، ایشا.. خدا به هر دومون یه نی نی سالم و خوشگل بده
سهیلا مامان آیسا
20 آذر 92 15:26
لباس نی نی تون مبارک ایشالا زود تر میاد ومی بینیم تو تنش
رها
پاسخ
ایشا... مرسی دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد