من و تو

اخیایی نه دکتر اخیایی

1392/9/19 16:02
نویسنده : رها
441 بازدید
اشتراک گذاری

الان داشتم با یه مشتری حرف میزدم ، اول بسمه ا... گفت من اسمم جلیلیه 
منم وسط حرفام بهش گفتم : چشم آقای جلیلی و ایشون زود به من گفتن جلیلی نه خانم جلیلی آخ
منم تعجب کردم و گفتم ok
دوباره آخر حرفم که میخواستم خدافظی کنم بهش گفتم ممنون آقای جلیلی و دوباره ایشون گفت خانم .... جلیلی نه جلیلی منتظر

الان من نمیدونم فامیلیه اون آقا چی بود جلیلی بود / نبود  / چی بود واقعا خنثی
و این مساله باعث شد من یاد مادر شوهریم بیافتم و یادی ازایشون اینجا بکنم 

 




مادر شوهری و پدر شوهری و شوهریم با هم رفتن دکتر و منشی مطب از مادر شوهرم پرسید فامیلیتون چیه و مادر شوهری هم گفت اخیایی
بعد منشی رو یه ورق نوشت اخیایی و اون و داد دست مادرشوهری

طبق گفته های سیامک
تو مطب دکتر بعد از گرفتن کاغذ و پرسیدن مشکلشون موقع نوشتن دارو :

خب : خانم اخیایی به این آمپول که حساسیت ندارین
مادر شوهری : اخیایی نه دکتر اخیایی

دکتر : بعله خب اخیایی دیگه
مادر شوهری : نه دکتر اخیایی نه اخیایی

دکتر : متفکر  اخیایی دیگه خانم منم همون و میگم 
مادر شوهری : عصبانی نه دکتر شما میگی اخیایی اما اخیایی نیس ، اخیاییه 

دکتر : آخمنتظر  خب خانم منم همون و میگم دیگه 

مادر شوهری : عصبانیعصبانی 

مادر شوهری که دیگه عصبی میشه و طاقتش تموم میشه  
طوری که کم میمونه دکتر و بزنه
یه نگاه به سیامک میندازه و میبینه سیامک داره میخنده
و اینجاس که پدر شوهری میاد کمک دکتر و میگه

دکتر جان
خانم من زبونشون شیرینه ___  حرف ((  ر )) و (( ی )) میگن
فامیلیشون اخیاری هست

قهقههخنده  

_______________________________
 
البته اینم بگم که مادر شوهری فقط و فقط اسم من و درس میگن و منم نمیدونم دلیلش چیه
ولی از خوش شانسیمه شاید که بهم نمیگه   یـــها زبان 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مائده
19 آذر 92 19:26
شانس اوردی رهاجون وگرنه بایدکلی حرص میخوردی سرصداکردن اسمت به زبون مادرشوشوت
رها
پاسخ
نه بابا من زیاد حرص نمیخورم کلا یکم اینجور موقع ها ریلکسم ولی شانس و خیلی آوردم
مامان تینا و رایان
19 آذر 92 20:09
وااییییی مردم دختر از خنده ...دوباره رهای خودمون شدی این مادر و پدرشوهرت فیلمی هستن واسه خودشون.. دلت رو خوش نکن اسمت رو درست میگه چون "ر" اول کلمه است معمولا اونایی که "ر" رو یه جور دیگه تلفظ می کنن فقط مال وقتی هست که "ر" وسط کلمه باشه..الان بهش بگی بگو روزبه بازم درست میگه ...امتحانش مجانیه...یه سوژه دادم دستت امشب خونه پدر شوهر پیاده کن
رها
پاسخ
من دقت نکرده بودم به این مورد حتما امشب چک میکنم و یه جوری میگم که بگه روزبه ولی خداییش هم مهربونن و هم واقعا فیلمی هستن واسه خودشون
مامان ستاره
20 آذر 92 2:06
پست جدیدت خیلی باحال بود جیگر
رها
پاسخ
توام باحالی عزیزم
مامانِ عسل
20 آذر 92 8:07
سلام خانومی ممنون که سر زدین و لطف داشتین با ما خیلی با حال بود کلی خندیدم وقتی مادر بشی ریز بین تر از اینهایی که نوشتم میشین
رها
پاسخ
حالا صبر میکنیم تا وقتی که من نی نیم بیاد اون موقع حتما دقت میکنم به این موضوع ضمنا مرسی بهم سر زدی
مامان تینا و رایان
20 آذر 92 10:08
احوالات "یها " جون ؟؟ در مورد نظرت کهبرام گذاشتی متوجه شدم..ایشالا وضعیت تغییر کنه و اوضاع خوب خوب بشه
رها
پاسخ
نگووووووووو ایشا... ، من که منتظرم به خوب شدن احوالاتم مرسی ازت شادی جون
مامان تینا و رایان
20 آذر 92 11:03
عزیزم این یکی از سایتهایی هست که من بعضی قالبهاشو دوست دارم..منتها چون سلیقه ات رو از لحاظ رنگ مورد علاقه نمیدونم واسه همین لینکش رو میدم 13 صفحه قالب عاشقانه داره ورق بزن رو هر کدوم خوشت اومد کلیک کن و کد بلاگفا رو بگیر و بریز تو ویرایش قالب (کد قبلی رو پاک کن اول) http://m-qaleb.com/Templates/free/M-QaLeB/blogfa/simple/love/html/0011627/001162700-3.html البته بازم لینک میدم..
رها
پاسخ
مرسی شادی جون دارم همه رو نگاه میکنم خیلی ماااااااااااااااااااهی
مامان آیسو وآیسا
20 آذر 92 11:23
یها یعنی از دست تو یها از دست تووووووووووووووووووووووووو
رها
پاسخ
وااااای عطرا جونم کلی خجالت کشیدم من قربونت بشم
مامان سهند و سپهر
20 آذر 92 12:31
خیلی با نمک بود منم دور و برم دیدم اینجوری مثلا زنداییم میگه وقتی من بهت میگم امی تو نگو امی بگو امی. و منظورش پسرش امیر هست وای رها جونم دوباره داری برمیگردی به اوج خودت ایشالا برطرف شد ایشالا ؟ مراقب خودت باش خانوم گلی مامان جونی بهتر شدن ایشالا ؟
رها
پاسخ
مامانم خوبه آره مرسی عزیزم منم خوبم و میخوام که خوب باشم را جع به اون امی هم شما به من بگو یها بگو یها
مامان آیسو وآیسا
20 آذر 92 13:06
خیلی قشنگه....آره شبیه هست آیسا هم یه لباس اینجوری دارررررهبرا یهای خودم...برو خصوصی
رها
پاسخ
وای خوب بود خصوصیت عطرا اون مثل و هم خوب اومدی آره این عکسم موهاش عین این جوجه توء ، فداش بشم من
مامان آیسو وآیسا
20 آذر 92 13:15
رها موهاش عین موهای آیسا ست
رها
پاسخ
آره موهای آیساااام این شکلیه قربونش بشم
مامان پارسا و پرهام
20 آذر 92 14:56
سلام دوست عزیز من و شما از دوستای مشترک ستاره جون هستیم چون ستاره جون دیگه نمیخواد تو وبش مطلب بزاره من براش یه پست تو صفحه خودم گذاشتم خیلی خوشحال میشم بیای و نظرتو بنویسی تا ستاره جونم ببینه ماچقدر دوستش داریم
رها
پاسخ
چرا که نه عزیزم مرسی که به منم گفتین
مامان لي لي
21 آذر 92 4:58
خدايا!سرده اين پايين، ازاون بالا تماشاکن، اگه ميشه فقط گاهی بيا دست منو "ها"کن! خداياسرده اين پايين،ببين دستامو ميلرزه،ديگه حتی همه دنيا به اين دوری نمی ارزه!کسی اينجانمیبينه، که دنيازيرچشماته، يه عمريادمون رفته، زمين دارمکافاته! خدايا!وقته برگشتن، يه کم بامن مداراکن، شنيدم گرمه آغوشت، اگه ميشه منم جاکن؟!
رها
پاسخ
خدای مهربانم! به همه انسان ها فرصت این را بده تا تو را بهتر بشناسند ... تو را در دلهایشان جستجو کنند ... و عشق تو را در تک تک لحظاتشان احساس کنند ... زندگی هایمان غمبار است و خشن ... قلب هایمان را سرشار از لطافت کن ... به ما بال پرواز بده و هوایی برای نفس کشیدن...
سعیده مامان آنیسا
21 آذر 92 12:25
وای از دست تو یها
رها
پاسخ
فدات بشم من اینجوری گفتی یه لحظه خجالت کشیدما
مامان كياراد
28 آذر 92 2:40
رها
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد