من و تو

دلم میخواد ...

1392/9/28 13:43
نویسنده : رها
208 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بین من و همسری صلح برقرار شد 
دیروز بعد از چندین روز سیامک گفت انگار خسته گیم یکم رفع شد
بالاخره بعد از مدتها گشتن و گشتن از یه خونه خوشمون اومد
قرار شده امروز همسری بره و با بنگاهی حرف بزنه
تورو خدا دعا کنین شب یلدا دلمون واقعا شاد باشه  و این کسی که صاحبه خونه است دبه در نیاره ، اذیت نکنه ، تخفیف بده نیشخند
خدا هم نگاهش و از ما بر نداره  فرشته 

دلم واقعا واسه یه زندگیه آروم م م و بی دغدغه - یه خونه گرم - یه تلوزیون دیدن - یه چای خوردنی که پاهاتم دراز کنی - یه لباس راحت پوشیدن - یه حمومه طولانی - یه خواب بعد از ناهار و بعد از سر کار
یه بیرون اومدن از خونه بدونه گفتن به کسی
یا وقتی از سر کار میخوام نیم ساعت دیر کنم ، اطلاع ندادن به کسی
وااااااااااااااااای
دلم واسه یه زندگیه آروم تنگ شده
خدایااااااااااااااااااااااااا
تو رو خدا دوسم داشته باش مثل همیشه
به خدا مدیونتم ناراحت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تینا و رایان
28 آذر 92 13:52
به سلامتی عزیزم-ایشالا اگه خیره جور بشه براتون-اما بزار صفر ماه تموم شه بعد اسباب کشی کن
رها
پاسخ
این خونه ای که دیدیم حالا کلی کار داره کاغذ دیواری و کمد دیواری و ازین کارا ایشا... جور شه ، فک کنم بخوام نخوام بمونه بعد از صفر ولی داخل پارانتز - دلیل بعد از صفر و ندونستم شادی جون فرقی میکنه یعنی ؟
SaYa
28 آذر 92 14:08
از ته ته ته دلم برات میخوام که به چیزی که دوس داری برسی به همه این آرامشا عزیزم امیدت به خدا عزیزم درست میشه من چندبار براتون نظر گذاشتم ولی فکر کنم نیومده بود
رها
پاسخ
نه سایا جون چیزی نیومده واسم ممنون از دعای قشنگت و ممنون که بهم سر زدی - خوشحالم کردی
SaYa
28 آذر 92 14:20
خواهش میکنم عزیزدلم اسم دایی منم سیامک خیلی مهربونه یه اخلاق خاص داره ولی وااااقعا مرده یلدای توام پیشاپیش مبارک خانمی
رها
پاسخ
یلدای توام مبارک عزیز دلم خدا دایی تو هم واست نگه داره واقعا سیامکا همه مهربونن
SaYa
29 آذر 92 9:47
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.  دوست عزیزم برات از خدا بهتریترو میخوام و امیدوارم که زندگیتون سراسر خوشی و سلامتی باشه و از چشم بد دور باشه گلم پیشاپیش یلدات مبارک عزیزدلم♥♥♥♥♥
رها
پاسخ
مرسی سایای خوشگل یلدای توام مبارک باشه عزیزم ایشا... توام به همه آرزوهای کوچیک و بزرگت برسی
مامان نگار
30 آذر 92 7:47
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی ،وقتی همه چیز یخ می زند .رها جون یلدات مبارک. از صمیم قلب واست دعا می کنم که عامل نگرانی هات از بین بره و بالاخره رویای چای جلوی تلوزیونت به حقیقت برسه ،کمی صبر لازمه .
رها
پاسخ
جلوی تلوزیون و خوب اومدی مرسی عزیزم ازت شمام یلدات مبارک باشه
مامان آوا
30 آذر 92 10:39
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم یلدات مبارک خاله رها جون
رها
پاسخ
مرسی عزیزم همینطور واسه شما و دختر نازتون
سحر
30 آذر 92 14:38
سلام. امیدوارم به خونه دلخواه و آرامشی که مد نظرته برسی ولی با آوردن این گزینه ها آب از لب و لوچه و منم آویزون کردی دختر ، بعد از 8 -9 ماه برداری حسابی به گزینه های مذکور به اضافه ی کلی گزینه ی دیگه نیاز دارم، توامدعا کن نی نی من آروم باشه و بتونم یکم بعد زایمان حال کنم لا اقل!
رها
پاسخ
حالا کلی راااااااااه داری دختر الان تا میتونی بخواب که بعد از زایمانت شب بیداری هایی خواهی داشت وااااای چه قد خوبه ولی اما ایشا... نی نی کوچولوت آروم باشه و بذاره مامانیش استراحت کنه قربونش بشم من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد