من و تو

بالاخره خونه خریدیم

1392/9/30 14:46
نویسنده : رها
740 بازدید
اشتراک گذاری

خونه حل شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد 
هورااااااااااااااااا

خدایا عاشقتم ، انقد که دلم میخواست میدیدمت و دستت و میبوسیدم
اصلا فک نمیکردم انقد راحت بتونیم خونه پیدا کنیم
آخه هم پولمون به نسبته قیمتا کم بود هم انتظار من زیاد
خدایا مرسی که خونه خوبی و واسمون جور کردی
کلی شانس س س س س س س
خیلی دوست دارم  خدا جونم 


 پیروز داشتیم میرفتیم خونه قبلیمون ، دیدم اصلا و اصلا هیچ حسسی نسبت به اونخونه ندارم 
اصلا فک نمیکردم انقد راحت بتونم اونجارو فراموش کنم
عجب نعمتیه این فراموشی که خدا به ما آدما داده لبخند 


 وااااای کلی ذوق دارم 
اینکه داشتم فک میکردم امسالم میخوام واسه سیام تولد بگیرم و سورپرایزش کنم
ولی چون خونه دوره نمیتونم و همش خودش پیشمه
ولی الان تا تولد عزیزم میتونم کلی خوشحالش کنم
واااااااااااای عاشق این دغدغه های قشنگم
خدایا ممنونم ازت
بچه ها ممنونم از همه تون بابت دعاهاتون

اینم شیرنیه خونمون 
فقط ببخشید دیگه تصویریه خجالت

شیرنی
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان تینا و رایان
30 آذر 92 15:18
ووواااییی رها جون خیلی برات خوشحالم خدا رو شکر..دعا کن ما هم یه خونه گیرمون بیاد و از اینجا بریم یه جای بزرگتر...شیرینی های مجازیت هم خوشمزه بود..مممنون خدا رو 100 هزار مرتبه شکر...کی میرید سر خونه خودتون؟
رها
پاسخ
مرسی شادی جون ایشا... شمام برید یه خونه خیلی خیلی بزرگتر ایشا... ماام هر وقت همه پول و دادیم خونه و تحویل میدن ، تا اوله اون یکی ماه قرار شده خونه و تحویل بگیریم چون این خونه ای که فروختیم و طرف باید تسویه کنه و چکاش پاس شه یکم باز طولانیه ولی بازم اشکال نداره حالااا بعد از تحویل هم باید کمد دیواری و کاغذ دیواری و کابینتای آشپزخونه و یکم تغییر بدیم کلی داره حالا حالا فقط خدا باید از دستمون خسته نشه و تا آخر همراهمون بمونه ] منم واسه شما دعا میکنم خدا به دل پاکتون نگاه کنه و زودتر برین یه خونه خوشگله خیلی بزرگ بگیرین و شیرنی مجازیه مارو هم بدین ایشا...
فرناز خاله آرسن جون
30 آذر 92 15:45
روی شما مثل گل هندونه ، خنده هاتون مثل قاچ هندونه ، روزگارتون مثل پوست هندونه ، جیبتونم پر تخم هندونه یلداتون مبارک
رها
پاسخ
مرسی عزیز دلم خاله کوچولو یلدای توام مبارک باشه
عاطفه مامان الای
30 آذر 92 16:04
سلام عزیزم خوشحالشدم مبارکتون باشه الهی حالا کجا خونه گرفتی؟ به من چقدر نزدیکی؟ خیلی خوشحال شدم بهت گفته بودم که خونه منتظر توست دیدی حالا پس یقین داشته باش ...رها جون خوب شد که تبریز اومدی و مامان وبابای گلت هم نزدیکته عزیزم ادت کردم برات تو فیس بوک پیام هم گذاشتم وبعضیا رو لایک کردم یه اشکالی بود تو کونفریم اون قسمت بالا تیک اونو زدم قربونت برم که راضی به ناراحتیت نیستم
رها
پاسخ
خب خدارو شکر که مشکل فیس بوک هم حل شد خونمون هم سمت خانه چوبی باغمیشه - شیت 1 هستیم ولی حتما بعد از اساس کشی دعوتتون میکنم یکم رو روال بیافتم حتما میگم بیای خونمون
مامان نرگس جون(مریم)
30 آذر 92 19:23
مبارک باشه رها جون
رها
پاسخ
مرسی نرگس جونم راستی نرگسی چرا وبلاگت و نمیتونم باز کنم ؟
مامان تینا و رایان
30 آذر 92 19:40
اصل خرید خونه بود که انجام شد...باقیش میگذره..بهتر هم هست دیرتر باشه که این ماه هم تموم شه (ماه صفر) ایشالا تو خونه جدید نی نی بغل بشی و برامون شیرینی مجازی بزاری
رها
پاسخ
آخ آخ شادی جون انقد دلم نی نی میخواااااد اما به نظرم قبلش یکم بهتره از زمانمون استفاده کنیم و لذت ببریم فعلا که نی نی دلش نمیخواد بیاد و منم نمیخوام تو کار خدا دخالت کنم بازم هر چی صلاحه من راضی ام به همونی که خدا واسم میخواد
ندا
30 آذر 92 23:13
عزيزم خيلي برات خوشحال شدم مباركتون باشه انشاالله با دل خوش بريد توي خونتون ولي رها جون رفتي خونتون بايد به فكر ني ني اوردن هم باشيد
رها
پاسخ
قربونه ندای عزیزم بشم من ندا جون منم دل نی نی میخواد عزیزم اما انگاری نی نی دلش نمیخواد بیاد ، واگرنه ما که حرفی نداریم حالا شاید نی نی هم منتظر بود ما بریم این خونه تا بیاد بچه امون از حالا کلی فهمیده است
مائده
1 دی 92 0:27
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم … یلدا مبارک!
رها
پاسخ
مرسی مائده جونم یلدای توام مبارک باشه عزیزم
مامان آیسو وآیسا
1 دی 92 1:11
مباااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررررررکه حالا نوبت خوشحالم برات رها جوووووووووونم... یلدات هم مباررررررررررررررررررک هردو تا اتفاق خوبت مبارک
رها
پاسخ
مرسی عطرا جوووونم از خوشحالیتون کلی ذوق مرگ میشم آره دیگه یواش یواش نی نی هم باید دلش بخواد که بیاد پیش من منم دلم خیلی میخوادش
مامان نگار
1 دی 92 9:12
رها جون خیلی خوشحال شدم امیدوارم قشنگترین خاطره های زندگیت تو خونه جدید واست پیش بیاد . خانم چای رو دم کن که با این شیرینی ها جلوی تلوزیون عجیب حال می ده.
رها
پاسخ
مرسی عزیزم منم امیدوارم روزای خوبی و تو این خونه داشته باشیم و اتفاقا چایی خیلی میچسبه با شیرنی
مامان سهند و سپهر
1 دی 92 9:22
مبارکههههههههههههههههههههه هورا خیلی خوشحال شدم رهایییییی ایشالا بخوشی
رها
پاسخ
مرسی ی ی فدااات عزیزم ممنون از دعاهاتون واقعا
مائده
1 دی 92 11:42
خونه جدید مبارک انشالله به خوشی توش زندگی کنید یه نی نیخوشملم بدنیا بیاااااااااد
رها
پاسخ
مرسی مائده جونم ولی عزیزم من میخوام به وبلاگت سر بزنم هیچی نیس اگه وبلاگ دیگه ای داری بهم بگو
سعیده مامان آنیسا
1 دی 92 13:00
عزیزم خیلی خیلی خوشحال شدم مبارکت باشه حالا کجا گرفتین؟
رها
پاسخ
طرفای خانه چوبی - شیت 1 صبر کنین خونه و تحویل گرفتیم حتما دعوتتون میکنم
مائده
1 دی 92 13:35
متوجه منظورت نشدم گلم
رها
پاسخ
آدرسه وبلاگت و واسم میگی ؟ من فک نمیدونم چرا نمیتونم وبلاگت و باز کنم
سهیلا مامان آیسا
1 دی 92 13:45
خونه جدید مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ایشالالحظه هاتونو با خوشی وآرامش تو خونه جدید سپری کنید.
رها
پاسخ
مرسی سهیلا جونم از لپای خوشگل دخترمون ببوس
مائده
2 دی 92 0:06
http:// montazeram.niniweblog.comگلم این ادرس وبلاگم
رها
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان فرنيا
3 دی 92 9:44
خونتون مبارك باشه ايكاش ما هم ميتونستيم خانه بخريم دستت درد نكنه شيرينها خيلي خوشمزه است
رها
پاسخ
من هیچ وقت از کلمه کاش و ای کاش استفاده نمیکنم همیشه میگم میخرم ، بدست بیارم و بدست هم میارم ایشا... شمام یه خونه میخرین سه خوابه ، که هر وقت خواستین چای و شیرنی خوردین یاد من بیافتین
سولماز
4 دی 92 19:12
وای رهایی خیلی خوشحالم یه عالمه بهت تبریک میگم ایشالا توی این خونه جدید نی نی بیاد پیشت دست گلتم درد نکنه برای شیرینی خوشمزت واسه ماهم دعا کن بتونیم خونه بخریم
رها
پاسخ
سولماز جونم ایشا... ایشا... شمام زودی یه خونه میخرین و نی نی میارین و همه چی بر وفق مرادتون میشه ایشا..
sahar
5 دی 92 0:09
تبریک رها جان
رها
پاسخ
فدات عزیزم - مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد