من و تو

روزهای من

1392/10/1 10:25
نویسنده : رها
219 بازدید
اشتراک گذاری

یلدای همه دوستای گلم و نی نی خوشگلم مبارگ 


صبا که بیدار میشم طبق عادت که همیشه پشتم به همسری هست و میخوابم
بر گشتم ببینم سیامک چه جوری خوابیده و بر عکس همیشه که زود میره بیرون و جاش و خالی میبینم دیدم راحت چشماش و بسته و دستش زیر سرمه

وقتی نگاش میکردم ، دلم واسش تنگ شده بود
این روزا احساس میکنم بیشتر از همیشه عاشقش شدم و این اذیتم میکنه
هر لحظه دلم میخواد کنارم باشه و حرفای خوب خوب بشنوم

نمیدونم چرا اینجوری شدم ولی این حالتم و اصلا دوس ندارم ، من تاحالا هیچ وقت به کسی یا محبت کسی نیاز نداشتم .. والی الان ..........
دیگه دارم فک میکنم کاش زودتر نی نی بیاد که من یکم مشغولش شم و این چیزا یادم بره

البته : این نوع دوس داشتن خیلی خوبه ولی وقتی که یه جوابی داشته باشه
این و نمیگم که  بگم سیامک بهم محبت نمیکنه - نه 
اما انتظار من خیلی زیاده و این خیی بده
به قول سیامک ( من همیشه فکر میکنم که زندگی باید شیرین باشه و حرفای شیرین بشنوم _ اما اینطور نیست و نمیشه همیشه طبق خواسته ات زندگی کنی ) 


دیشب واسه یلدا خیلی دلم میخواست سیامک واسم گل بخره و ولی چون میدونستم سرش شلوغه زیاد فکر هم نمیکردم این کار و بکنه - نخواستم به فکرم کش و قوس بدم که ناراحت شم 

اما وقتی اومد دیدم واسم یه شاخه گل و یه دستکش خوشگل گرفته و بغلم کرده و منم که احساساتی کلی بغلش گریه کردم 
نمیدونم چرا این چند وقت فکر میکردم از هم دور شدیم و خیلی ناراحت بودم
ولی دیروز دیدم هنوزم سیامک همون سیامکه و من شاید یکم تغییر کردم

خدایا
باز هم و باز هم به خاطر همه نعمتات ممنون و شکر گذارتم و ازت میخوام کنارم بمونی و تنهام نذاری
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مائده
1 دی 92 11:40
ماشالله ماشالله به این همه علاقه چشم نخورین یه وقت رهاجووونی
رها
پاسخ
مرسی مائده جونم ایشا... که چشم نمیخوریم و دور باشیم همه امون از چشم بد
مامان تینا و رایان
1 دی 92 12:07
یلدای خوبی داشتی پس دستکش هم مبارک به پای هم 120 سال یلد رو جشن بگیرید
رها
پاسخ
مرسی شادی جونم قربونت بشم من
مامان سهند و سپهر
1 دی 92 12:26
عزیزم یلدای عاشقونتون مبارکککککککککککک ایشالا نینی گلی بزودی پیداش میشه منم یه دوره همینجوری شده بودم . توقعاتم بالا رفته بود. خب روحیاته لطیف زنانه هست دیگه. گاهی عود می کنه زیاد نگرانش نباش. البته برای من در دوران بارداری و بعد از اون بیشتر عود کرده بود
رها
پاسخ
نگووووووووو یعنی من اون موقع هم بخوام اینجوری باشم دیگه بیچاره شده سیامکــــ البته - الانم وقته پری شده ، فک کنم به خاطر همون بدتر شدم
مامان نگار
1 دی 92 12:28
خدا رو شکر که مشکلت حل شد .به این چیزا فکر نکن .خدا دوتاتون رو واسه هم نگه داره.دیگه نباش وقتشه که ناز یه رو بکشی .
رها
پاسخ
نازش و هم میکشم قربونه نی نیم بشم من واااااااااااای به به
مامان آیسو وآیسا
1 دی 92 12:28
عزیززززززززززز من ...از بس دل ناززززک ومهربونی...عشقتون مستدام..انشالله فرشته کوچولوت زود بیاد تا مامان جونش دیگه اینقدر خیالاتی نشه...میبوسمت دوست گلم...
رها
پاسخ
عطرا جونم واقعا خیالاتی ام کاشکی زودتر نی نی بخواد بیاد تا منم خوب شم
مامان نگار
1 دی 92 12:30
خدا رو شکر که مشکلت حل شد تو هم دیگه نباش این روزها کم کم باید آماده بشی ناز یه یاچندرو بکشی.خدا دو تاتون رو واسه هم نگه داره.
رها
پاسخ
مرسی آخ آخ نباش و خوب گفتینااااا خداییش خیلی ام حالا ... شما که داری دعا میکنی یه دو قلوش و دعا کن
سعیده مامان آنیسا
1 دی 92 13:01
یها جونم یلدات مبارک
رها
پاسخ
مرسی سعیده جونم
عاطفه مامان الای
1 دی 92 13:45
نترس درست عین خودمی منم مثل توام همیشه انتظارم از همسری زیاده مثل تو عزیزم من خواهر بزرگم هم باغمیشه هست الهیه بالاتر از اتش نشانی... باشه حتما میایم تو جابه جا شو به کمک نیاز داری بیام تعارف هم نمیکنم عزیزم همسرت عاشقته یقین داشته باش تو به اعمال یکی نگاه کن نه به حرفاش این یادت نره عمل خیلی مهمه دوستت دارم
رها
پاسخ
باشه عاطفه جونم اگه کاری بود حتما میگم ، منم تعارف ندارم ، فدات شم فک کنم با خواهرت همسایه باشیم خیلی خوبه ، مسیرمون به هم نزدیکه
سهیلا مامان آیسا
1 دی 92 13:47
یلداتون مبارک..........ایشالا عمرتون مثل شب یلدا طولانی بی خیال تو که شوهر به این خوبی داری چرا فکرهای الکی می کنی؟
رها
پاسخ
حتما خوشی زده زیر دلم دیگه نمیدونم که یا به قول شوهریم یکم زیاد مامانم لوسم کرده
مامان تینا و رایان
1 دی 92 15:00
بیا پست یلدای 2 رو بخون...تعبیر فال حافظم شماره 9 مصداق شما هم هست
رها
پاسخ
خوب بود - دم حافظ گرم
مامان كياراد
1 دی 92 18:23
لحظه هاي ناب زندگيتان يلدايي شاديهاتون روز افزون و عشقتان ابدي رها جون.....
رها
پاسخ
مرسی عزیزم
مائده
2 دی 92 11:54
السلام ای وادی کربلا السلام ای سرزمین پر بلا السلام ای جلوه گاه ذوالمنن السلام ای کشته های بی کفن اربعین حسینی برشما تسلیت باد
رها
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان فرنيا
3 دی 92 9:45
عزيزم يلداتون مبارك ببخشيد با تاخير ميگم اخه اصلا مدتيه حال و حوصله ندارم چراش را هم نميدونم حتي حوصله به روز كردن وبلاگ دخترم را هم ندارم ايشالله هميشه شاد باشيد
رها
پاسخ
مرسی عزیزم ایشا... که هیچ وقت بی حوصله نباشی و روزات واست شیرین بگذره
مامان سویل
3 دی 92 11:45
یلداتون مبارکه عزیزم ببخشید که من زود زود نمیتونم بیام اخه سرم گرمه .مادرشوهرم فوت شده.به خاطر همون راستی رها جون قالبمو عوض کردم
رها
پاسخ
ا ا ا ا تسلیت میگم عزیزم غم آخرتون باشه
مامان لي لي
14 دی 92 4:15
اي جان عزيزم پست هاي قبليت و خوندم مبارك باشه منزل نو انشالله به سلامتي
رها
پاسخ
مرسی - ایشا.. شمام به همه خواسته هاتون برسین
مامان لي لي
14 دی 92 4:16
هاااااااااااااااااا ما تو لينك هاي شما بوديم و بي خبر با افتخار به جمع دوستاي گل من و اوايي پيوستي خانومي
رها
پاسخ
ممنون - خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد